مشاهده کانسپت نمایشگر تطبیقی ​​موتورولا در نمایشگاه MWC 2024

موتورولا مفهوم نمایشگر تطبیقی ​​خود را در اکتبر سال 2023 در دنیای فناوری لنوو رونمایی کرد. اما تا به حال فرصت بازی با آن را نداشتیم.

بنابراین مفهوم نمایشگر تطبیقی ​​موتورولا چیست؟ به عبارت ساده، این یک وسیله تاشو است که از طریق یک وسیله جانبی بند به مچ دست شما متصل می شود.

به طرز چشمگیری، زمانی که این کانسپت آشکار می شود، دقیقاً مانند یک تلفن هوشمند معمولی به نظر می رسد – گوشی با صفحه نمایش 6.9 اینچی مورب.

در اینجا قسمت سرگرم کننده است. خم کردن دستگاه مفهومی. به طور شگفت انگیزی محکم است و تا کردن آن به سمت بیرون به طرز عجیبی لذت بخش است. یک نقطه توقف دارد و به نظر می رسد که به سادگی بیش از حد تا نمی شود. با این حال، ما سعی نکردیم آن را مجبور کنیم.

سپس قسمت سرگرم کننده می آید. بستن مفهوم نمایشگر تطبیقی ​​به مچ دست شما. آهن‌رباها به سرعت در دست می‌گیرند، اما این احساس ناخوشایند را برای ما به ارمغان می‌آورند که برای از بین بردن دستگاه از مچ دست، ضربه‌ای بزرگ لازم نیست.

رابط کاربری به اندازه کافی هوشمندانه است که تشخیص دهد کی تاشو در حالت مچ است و یک ویجت ساعت بزرگ را در قسمت بالایی قرار می دهد. این یک رابط کاملاً جانبی قابل کشیدن است اما بسیار محدود است. شما برنامه‌ها را دریافت نمی‌کنید، اما ویجت‌ها را دریافت نمی‌کنید و بیشتر آنها برای نیمه‌صفحه بهینه‌سازی نشده‌اند.

مفهوم نمایشگر تطبیقی ​​موتورولا دقیقاً همین است – یک مفهوم. به این زودی ها نمی توانید آن را بخرید. این بیشتر تمرینی از توانایی موتورولا در فضای تاشو است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.