گلکسی A35 و گلکسی A55 دارای محافظ گوریلا گلس +Victus هستند!

گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ، با چندین ارتقاء نسبت به نسل های قبلی خود، از جمله طراحی پریمیوم تر، عرضه می شوند. هر دو گوشی جدید دارای شیشه در جلو و پشت هستند و A55 نیز دارای فریم فلزی است. اما این همه ماجرا نیست: شایعات مبنی بر انتخاب سامسونگ از گوریلا گلس Victus+ برای جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌اش دقیق بودند.

سامسونگ می‌گوید که گلکسی A35 پلاس دارای صفحه‌نمایش گوریلا گلس Victus+ است، اما مشخص نمی‌کند چه چیزی در پشت آن استفاده شده است. برای A55، این شرکت می‌گوید که از Corning Gorilla Glass Victus+ ساخته شده است، که نشان می‌دهد شیشه قوی‌تری در دو طرف دستگاه وجود دارد. حتی اگر هر دو گوشی فقط Victus+ را در جلو داشته باشند، این یک ارتقا قابل توجه و خوشایند است.

در حالی که هر نسخه جدید گوریلا گلس معمولاً بر روی بهبود مقاومت در برابر خراش یا محافظت در برابر سقوط تمرکز می کند، Victus/Victus+ برای بهبود هر دو جنبه طراحی شده است. در مقایسه با گوریلا گلس 5 که سامسونگ در گلکسی A54 و A34 از آن استفاده کرده است، Victus+ حداقل دو برابر مقاومت در برابر خراش را ارائه می دهد.

Victus+ که برای اولین بار در گوشی های سامسونگ با گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra دیده شد، تقریباً دو برابر در برابر سقوط محافظت می کند. در حالی که گوریلا گلس 5 می تواند از سقوط از ارتفاع 1.2 متری جان سالم به در ببرد، Victus/Victus+ می تواند از قطرات تا ارتفاع 2 متری دوام بیاورد.

گلکسی A35 و گلکسی A55 نیز در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌شوند، اگرچه گواهی IP67 مشابه گوشی‌های قبلی را دارند. دستگاه های دارای استاندارد IP67 کاملاً در برابر گرد و غبار محافظت می شوند و می توانند به مدت 30 دقیقه به طور کامل در آب شیرین تا عمق 0.5 متری غوطه ور شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.