1Password برای اندروید اکنون از کلیدهای عبور پشتیبانی می کند

در دسامبر 2023، AgileBits آزمایش پشتیبانی از کلیدهای عبور در 1Password برای اندروید را با نسخه بتا برنامه برای سیستم عامل آغاز کرد. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که پشتیبانی از کلیدهای عبور را به نسخه پایدار برنامه 1Password برای اندروید اضافه کرده و آن را در دسترس همه قرار داده است. با آن، 1Password اکنون از کلیدهای عبور در تمام سیستم عامل های اصلی، از جمله Android، iOS، Mac و Windows پشتیبانی می کند. این پلتفرم همچنین از کلیدهای عبور در همه مرورگرهای وب محبوب از جمله کروم، اج و سافاری پشتیبانی می کند.

AgileBits در پست اعلامیه می گوید که برای استفاده از کلیدهای عبور در برنامه 1Password برای اندروید، باید آخرین نسخه برنامه را از Play Store دریافت کنید و باید اندروید 14 را اجرا کنید، به این معنی که در گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ، کلیدهای عبور در 1Password فقط روی دستگاه‌هایی که One UI 6.0 و One UI 6.1 دارند کار می‌کند.

  • هنگامی که آخرین نسخه 1Password را دانلود کردید، به هر برنامه ای که از کلیدهای عبور پشتیبانی می کند بروید.
  • گزینه شروع استفاده از کلیدهای عبور را انتخاب کنید، که می توانید آن را در صفحه ورود یا تنظیمات پیدا کنید.
  • و هنگامی که از شما خواسته شد، 1Password را برای ذخیره کلید عبور انتخاب کنید.
  • دفعه بعد که در صفحه ورود به سیستم هستید، یک پاپ آپ از 1Password روی صفحه نمایش ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید از کلید عبور برای ورود به سیستم استفاده کنید یا خیر. روی “ادامه” کلیک کنید و voila، به برنامه وارد خواهید شد.

اخیراً واتساپ و ویندوز 11 نیز از کلیدهای عبور پشتیبانی می‌کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.