گلکسی A55 و A35 برای هفت سال به روز رسانی نرم افزاری واجد شرایط نخواهند بود

گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا اولین دستگاه هایی بودند که سامسونگ برای آنها وعده هفت سال به روز رسانی سیستم عامل و امنیتی را داده بود و طرفداران امیدوار بودند که در ماه های آینده تغییر کند.

با این حال، بسیاری انتظار ندارند سامسونگ هفت سال به روز رسانی برای گوشی های میان رده ارائه کند و این شرکت اکنون این موضوع را تایید کرده است. در تیزر خود برای معرفی گلکسی A55 و A35 در 11 مارس، سامسونگ می گوید که هر دو گوشی مانند نسل های قبلی خود چهار ارتقاء سیستم عامل اصلی و به روز رسانی امنیتی را برای پنج سال دریافت خواهند کرد.

با توجه به اینکه سامسونگ در حال حاضر چهار ارتقاء سیستم عامل را برای گوشی‌های به‌خصوص ارزان‌تر ارائه می‌کند، بسیار خوب است که این شرکت گلکسی A55 را با پشتیبانی نرم‌افزار طولانی‌تر متمایز کند. اما تا جایی که به نتیجه نهایی سامسونگ مربوط می شود منطقی است، زیرا به روز رسانی های امیدوارکننده برای هفت سال می تواند تعداد دفعات ارتقاء مشتریان به دستگاه های جدیدتر را کاهش دهد و در نتیجه بر فروش تأثیر منفی بگذارد.

بر اساس تیزر سامسونگ، گلکسی A55 و گلکسی A35 نیز تجربه هوش مصنوعی گلکسی را که در سری گلکسی S24 دریافت می‌کنید از دست خواهند داد و پس از به‌روزرسانی One UI 6.1، پرچم‌داران 2023 سامسونگ را دریافت خواهند کرد. اینکه آیا میان‌رده‌های جدید با One UI 6.1 عرضه می‌شوند یا نه، هنوز تأیید نشده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.