سامسونگ تأیید می کند که تعمیر گلکسی A55 و A35 آسان تر خواهد بود

گوشی های میان رده آینده سامسونگ گلکسی A35 و گلکسی A55 حداقل از یک نظر شبیه به سری گلکسی اس 24 رده بالا خواهند بود. سامسونگ تأیید می کند که تعمیر آنها نسبت به نسل های قبلی خود آسان تر خواهد بود.

در برخی بازارها، غول فناوری کره ای امتیازات رسمی تعمیرات گوشی های گلکسی را منتشر می کند. و اتفاقاً سامسونگ اخیراً امتیاز تعمیرات گلکسی A55 و A35 را در فرانسه (از طریق GalaxyClub) منتشر کرده است، حتی اگر هیچ یک از این تلفن‌ها در حال حاضر برای خرید در دسترس نیستند.

گلکسی A35 و گلکسی A55 به لطف پیشرفت‌های طراحی در چند زمینه و پشتیبانی بهتر، امتیازات تعمیرپذیری کمی بالاتر از مدل‌های 2023 کسب می‌کنند.

تعمیر آسان تر و در دسترس بودن قطعه بهتر

بر اساس این نمرات صادر شده توسط سامسونگ، گلکسی A55 و گلکسی A35 به ترتیب امتیاز 8.5 و 8.4 از 10 را کسب می کنند. برای مرجع، گلکسی A54 و A34 امتیازهای 8.4 و 8.3 را کسب کردند.

اسناد می گویند که گلکسی A55 به امتیاز تعمیر پذیری بالاتری دست می یابد زیرا:

  • ابزارهای پیچیده کمتر/کمتری برای جداسازی قطعات مورد نیاز است.
  • جدا شدن قطعات آسان تر است.
  • قطعات جایگزین برای مطابقت با مقررات اروپایی برای مدت طولانی تری در دسترس خواهند بود.

جالب اینجاست که جدا کردن گلکسی A35 به آسانی گلکسی A34 نیست. این مقدار کمی کمتر است، اما در سایر دسته‌ها امتیاز بیشتری کسب می‌کند، به همین دلیل است که گلکسی A35 آینده نسبت به نسل قبلی خود امتیاز کلی تعمیرپذیری بالاتری دارد.

سامسونگ همچنان در مورد برنامه های عرضه گلکسی A35 و A55 سکوت می کند. اما از آنجایی که در 14 مارس به یک سالگی گلکسی A34 و A54 نزدیک می‌شویم، حدس می‌زنیم که مدل‌های 2024 احتمالاً نزدیک به عرضه هستند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.