گلکسی Z فلیپ 6 و فولد 6 قبل از عرضه از یک مانع نظارتی دیگر عبور می کند

انتظار می‌رود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری، نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با نام‌های گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 عرضه کند. انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند عمر باتری، طراحی و بهبود عملکرد را به همراه داشته باشند. باتری هر دو گوشی تاشوی آینده در یک پایگاه داده نظارتی ظاهر شده است.

باتری های گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 معرفی شدند

گوشی های تاشو سامسونگ دارای تنظیمات باتری دوگانه هستند. باتری‌های داخل گوشی حامل Galaxy Z Flip 6 با شماره مدل EB-BF741ABE و EB-BF741ABY (از طریق 91Mobiles) در پایگاه داده استانداردهای هند (BIS) مشاهده شدند. Galaxy Z Fold 6 از ترکیب دو باتری با شماره مدل EB-BF956ABE و EB-BF956ABY تغذیه می شود. آنها نیز در پایگاه داده گواهی BIS مشاهده شدند. این بدان معناست که سامسونگ تأییدیه‌های نظارتی را از مرجع استاندارد هند برای راه‌اندازی تلفن‌هایی با استفاده از این باتری‌ها دریافت کرده است و در نتیجه یک مانع نظارتی در هند کاهش می‌یابد.

تا به حال در مورد گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 چه می دانیم؟

مشخص شد که گلکسی زد فلیپ 6 از باتری های بزرگ تری نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 استفاده خواهد کرد. تلفن تاشوی آینده با ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی (تبلیغ شده) در مقابل منبع تغذیه 3700 میلی آمپر ساعتی در گلکسی Z کار می کند. فلیپ 5. این مقدار حدود 8 درصد ظرفیت باتری بالاتری دارد و همراه با پردازنده ای با انرژی کارآمدتر، گوشی عمر باتری بیشتری را ارائه می دهد. شایعه شده است که گلکسی زد فولد 6 به دلیل بدنه پهن تر، با باتری بزرگ تری نیز عرضه خواهد شد، اما ظرفیت باتری آن هنوز مشخص نشده است.

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 دارای فریم‌های شیک‌تر و چین‌خوردگی کمتری روی صفحه باشند. هر دو گوشی هوشمند احتمالاً به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy مجهز خواهند شد. شایعه شده است که گلکسی زد فولد 6 صفحه نمایشی با نسبت ابعاد نسبتاً مربعی نسبت به گلکسی زد فولد 5 دارد که به این معنی است که ممکن است دارای فرم فاکتوری مشابه گوشی های تاشو از برندهای دیگر (مانند وان پلاس) باشد. این باعث می‌شود صفحه نمایش کاور عریض‌تر شود و آن را به نسبت صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند معمولی به سبک نوار نزدیک‌تر کند.

قبلاً مشخص شده بود که گلکسی زد فلیپ 6 دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی است. گلکسی زد فولد 6 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.