گلکسی زد فولد 6 تغییرات مورد تقاضای طرفداران در طراحی را ایجاد می کند

سامسونگ پنج سال است که گوشی‌های تاشو تولید می‌کند و گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد از نسل اول فاصله زیادی گرفته‌اند. با این حال، مواردی وجود دارد که هنوز نیاز به بهبود دارند، و این موارد شامل صفحه نمایش پوششی گسترده تر و صفحه نمایش داخلی با چین خوردگی است که به اندازه گلکسی Z Fold 6 قابل مشاهده نیست. یکی از این موارد می تواند همراه با گلکسی زد فولد 6.

گلکسی زد فولد 6 دارای فرمی مربع‌تر است

شایعاتی در مورد تغییر فرم فاکتور کلی گلکسی زد فولد 6 توسط سامسونگ برای ارائه صفحه نمایش پوششی گسترده تر شبیه به OnePlus Open منتشر شده است. در حال حاضر، کارشناس معتبر Ice Universe ادعا می کند که سامسونگ تصمیم گرفته است تا Galaxy Z Fold 6 را به نسبت ابعاد نسبتاً مربعی برای صفحه نمایش داخلی مجهز کند. علاوه بر این، ظاهراً انحنای گوشه‌های صفحه‌نمایش داخلی برخلاف گوشه‌های خمیده‌ای که در گلکسی زد فولد 5 دیده می‌شود، واضح‌تر است. طبق گزارش‌ها، قاب میانی گوشی تاشوی آینده مانند گلکسی اس 24 اولترا دارای اضلاع صاف است. احتمالاً این بدان معناست که ما می‌توانیم فرم فاکتوری را ببینیم که طرفداران سال‌ها از سامسونگ می‌خواهند.

برخی از طرفداران ادعا می کنند که صفحه نمایش پوششی در سری Galaxy Z Fold بسیار باریک است و گاهی اوقات تایپ با استفاده از صفحه کلید روی صفحه بسیار دشوار است. اگر سامسونگ گلکسی زد فولد 6 را مربع‌تر کند (زمانی که باز می‌شود)، احتمالاً صفحه‌نمایش عریض‌تر خواهد بود و با خواسته‌های کاربر مطابقت خواهد داشت. برخی گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که سامسونگ گلکسی Z Fold 6 را باریک‌تر از نسل قبلی گوشی‌های تاشو خود خواهد ساخت.

مشخصات مورد انتظار Galaxy Z Fold 6

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 دارای تنظیمات دوربین مشابه مدل قبلی خود باشد. طبق گزارش‌ها، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی، دوربین سلفی خارجی 10 مگاپیکسلی و دوربین سلفی داخلی 4 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین می تواند باتری کمی بزرگتر داشته باشد.

این گوشی احتمالا از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، رم 12/16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512/1 ترابایتی استفاده خواهد کرد. سامسونگ همچنین می‌تواند نسخه ارزان‌تری از گلکسی زد فولد 6 را عرضه کند که فاقد سازگاری با قلم S است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.