گوگل گزینه کیفیت ویدیوی پیشرفته 1080p را به YouTube TV اضافه می کند

گوگل شروع به عرضه گزینه جدیدی با کیفیت ویدیو در YouTube TV کرده است که 1080p Enhanced نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، 1080p Enhanced کیفیت تصویر بهتری را در مقایسه با 1080p60 ارائه می دهد. این بیشتر می تواند به این دلیل باشد که 1080p Enhanced در مقایسه با 1080p60 نرخ بیت بالاتری دارد.

به گفته این شرکت، اکنون این بالاترین کیفیت ویدیویی است که بر روی پلتفرم ارائه می دهد (در وضوح 1080p). این شرکت همچنین وضوح 4K را در تلویزیون YouTube ارائه می دهد که کیفیت تصویر بسیار واضح تری را ارائه می دهد.

گوگل می گوید که گزینه جدید کیفیت ویدیو در دستگاه های پخش جریانی سازگار با 4K به روز در دسترس خواهد بود. این شرکت لیست کانال هایی را که این گزینه با کیفیت ویدیو را ارائه می دهند فاش نکرده است، اما بسیاری از افراد در Reddit گزارش می دهند که گزینه جدید کیفیت ویدیو در همه کانال هایی که با کیفیت 1080p60 در دسترس هستند، از جمله CBS، Paramount، Syfy و TNT.

به گفته گوگل، می‌توانید کانال‌ها را با گزینه جدید کیفیت ویدیو با به‌روزرسانی تنظیمات دلخواه تماشا کنید.

در آوریل 2023، گوگل شروع به ارائه گزینه مشابه کیفیت ویدیو در یوتیوب به نام 1080p Premium کرد. این یک بیت ریت افزایش یافته برای کیفیت تصویر بهتر ارائه می دهد. این گزینه کیفیت ویدیو فقط برای مشترکین YouTube Premium در دسترس است.

گوگل اخیراً اعلام کرد که YouTube Premium و YouTube Music Premium در حال حاضر بیش از 100 میلیون مشترک دارند. دیروز، گوگل نیز تایید کرد که قصد دارد به زودی اپلیکیشن یوتیوب را برای اپل ویژن پرو راه اندازی کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.