یوتیوب پریمیوم نرخ بیت پیشرفته 1080p را در سطح جهانی معرفی می کند

یوتیوب با در دسترس قرار دادن گزینه 1080p با کیفیت بالاتر برای کاربران دسکتاپ در سراسر جهان، فهرست ویژگی های خود را برای مشترکین Premium گسترش داده است. پل پنینگتون، سخنگوی پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو، این به‌روزرسانی را برای The Verge تأیید کرد. این 1080p «بیت‌تریت پیشرفته» که از مرحله آزمایش اولیه سرچشمه می‌گیرد، اولین بار رسمی خود را در ماه آوریل در iOS انجام داد. همراه چیکاو باشید.

یوتیوب همچنین قیمت اشتراک Premium خود را به 13.99 دلار افزایش داده است

جالب اینجاست که این ویژگی قبلاً توسط یک کاربر غیر Premium در چندین ویدیو در جمعه گذشته مشاهده شده بود. اما، یک نکته وجود دارد – در تلاش برای استفاده از این میزان بیت پیشرفته، YouTube شما را تشویق می‌کند تا عضو Premium شوید. برای کسانی که قصد جهش را دارند، توجه داشته باشید که هزینه YouTube Premium و خدمات دیگر نیز اندکی افزایش یافته است.

برای کسانی که می توانند از این ویژگی استفاده کنند، تفاوت در کیفیت غیر قابل انکار است. همانطور که یوتیوب در یک وبلاگ اشاره کرد، ویدیوهایی با جزئیات بسیار پیچیده و حرکت پویا از این ویژگی بسیار سود می برند و واضح تر از حد معمول به نظر می رسند.

عرضه فقط به نسخه های دسکتاپ محدود نمی شود. پنینگتون فاش کرد که تجربه بهبودیافته 1080p در دستگاه‌هایی که حول محور استفاده از اتاق نشیمن قرار دارند، مانند کروم‌کست‌ها و کنسول‌های بازی، در YouTube ادغام خواهد شد. کاربران اندروید ممکن است مجبور باشند کمی بیشتر صبر کنند زیرا این ویژگی به طور جهانی در دسترس نیست. با این حال، طبق گزارش 9to5Google در ماه ژوئن، وضوح بهبود یافته برای تعدادی از علاقه مندان به اندروید ظاهر شده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.