سامسونگ SmartThings و Tizen 7.0 را به نمایشگرهای تجاری خود گسترش می دهد

در اوایل ماه جاری، سامسونگ از خط تولید تلویزیون های جدید خود با تلویزیون های Micro LED، Mini LED، OLED و QLED در نمایشگاه CES 2024 در ایالات متحده رونمایی کرد. این تلویزیون ها دارای کیفیت تصویر بهبود یافته، نسخه جدید تایزن و بهبود SmartThings هستند. اکنون، این شرکت این پیشرفت‌ها را در صف نمایش‌های تجاری خود، که شامل نمایشگرها و تلویزیون‌هایی است که معمولاً در کلاس‌های درس دیجیتال، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، تبلیغات در فضای باز و سایر فروشگاه‌های تجاری می‌بینید، ارائه می‌کند.

نمایشگرها و تلویزیون‌های تجاری سامسونگ برای سال 2024 دارای سیستم عامل Tizen OS 7.0 هستند و قابلیت اتصال SmartThings را دارند.

سامسونگ نمایش‌های تجاری و تلویزیون‌های جدید خود را در بزرگترین نمایشگاه نمایشگر اروپا، ISE (سیستم‌های یکپارچه اروپا) 2024 به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه از 30 ژانویه تا 2 فوریه در Fira Barcelona در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود.

غرفه سامسونگ در این این نمایشگاه در 1728 متر مربع مساحت گسترده شده است. سامسونگ در غرفه خود نمایشگرهای تجاری با SmartThings، نسخه 2024 صفحه نمایش Electronics Whiteboard خود برای کلاس های درس و اتاق های جلسه، نمایشگر Smart Signage 105 اینچی بهینه سازی شده برای اتاق های جلسه و صفحه نمایش Micro LED شفاف را به نمایش می گذارد. مفهوم شفاف Micro LED همان چیزی است که این شرکت در CES 2024 به نمایش گذاشت.

همه این نمایشگرها دارای SmartThings و سیستم عامل Tizen 7.0 هستند. SmartThings همچنین با HCA (Home Connectivity Alliance) و سیستم عامل Matter برای کنترل و مدیریت دستگاه های خانه هوشمند سازگار است. شرکت کره جنوبی SmartThings را به بازار B2B (کسب و کار به تجارت) گسترش داده است. سامسونگ در حال تقویت مجموعه نمایشگرهای تجاری خود با بهبود پلت فرم مبتنی بر اتصال بیش از حد خود است که پیوند و مدیریت صفحات مختلف، دستگاه های هوشمند، راه حل ها و خدمات را آسان تر می کند. این نمایشگرها برای استفاده در هتل ها نیز طراحی شده اند.

امکان ایجاد اتوماسیون بر اساس عوامل متعددی بر روی این صفحه نمایش ها وجود دارد. در فروشگاه های هوشمند، با استفاده از این تلویزیون ها می توان به راحتی نور و تابلوهای منو را بر اساس چندین عامل و یا زمان روز تغییر داد یا مدیریت کرد. دوربین های مدار بسته را می توان به این نمایشگرها متصل کرد تا امنیت فروشگاه یا مکان های اطراف را بررسی کند. در یک اتاق جلسه، AC و نور را می توان در شرایط ترجیحی هنگام برگزاری جلسات تنظیم کرد. با حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هوش مصنوعی SmartThings، مصرف انرژی را می توان با خاموش کردن صفحه نمایش یا سایر دستگاه های متصل در یک زمان خاص کاهش داد.

سامسونگ همچنین SmartThings Enterprise API را منتشر کرده است که می تواند برای کارکرد بهتر این نمایشگرهای تجاری با داده های داخلی یک شرکت استفاده شود. به عنوان مثال، یک داشبورد سفارشی می تواند به راحتی ایجاد شود تا داده های مرتبط را برای کارمندان شرکت به نمایش بگذارد.

صفحه‌نمایش‌های تخته سفید دیجیتال (WAD) سامسونگ برای کلاس‌های درس و اتاق‌های جلسه دارای اندروید 13 هستند

این شرکت نسخه های 65، 75 و 86 اینچی صفحه نمایش تخته سفید الکترونیکی (WAD) خود را به نمایش گذاشت و دارای گواهینامه EDLA (توافقنامه مجوز دستگاه های سازمانی) گوگل هستند. این تلویزیون ها به جای تایزن 7.0 اندروید 13 را اجرا می کنند و می توان از آنها در کلاس های درس استفاده کرد. Classrooms می‌تواند به راحتی از Google Classroom، Google Drive یا هر برنامه آموزشی دیگری از Play Store استفاده کند.

در ورودی سالن نمایشگاه، سامسونگ یک نسخه غول پیکر 420 اینچی از تلویزیون دیوار را راه اندازی کرده است و محتوای آنامورفیک را بر اساس جلوه های سه بعدی استریوسکوپی نمایش می دهد که حس غوطه وری را ارائه می دهد. این اولین نمونه از یک شرکت است که اتصال خانه هوشمند را در نمایشگرهای تجاری ادغام می کند. صفحه نمایش 105 اینچی Smart Signage (QPD-5K) که سامسونگ در این نمایشگاه به نمایش گذاشت، دارای نسبت تصویر فوق عریض 21:9 و دوربینی با وضوح بالا است. از تنظیمات چند پنجره ای پشتیبانی می کند و با سیستم عامل اتاق سیسکو، کیت اتاق سیسکو، کیت اتاق سیسکو EQ و تیم های مایکروسافت سازگار است.

یونگ سوک وو، رئیس صفحه نمایش ویژوال سامسونگ، گفت: «نوآوری تجربه مشتری از طریق اتصال بیش از حد و هوش مصنوعی در حال حاضر مهمترین موضوع در بازار نمایشگرهای تجاری است. ما برای ارائه سطح جدیدی از تجربه تلاش خواهیم کرد.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.