ویژگی One UI 6.1 باتری گوشی های گلکسی را سالم نگه می دارد

در حال حاضر سامسونگ هنوز در حال ارائه One UI 6.0/Android 14 به گوشی های واجد شرایط گلکسی است. اما ما ایده ای در مورد یکی از ویژگی های One UI 6.1 داریم که اگر اطلاعات دهنده Tarun Vats درست باشد. توییت او (از طریق 9to5Google) می‌گوید که One UI 6.1 دارای کلید «محافظت از باتری» است که برای محافظت از سلامت باتری تلفن گلکسی شما طراحی شده است.

سه تنظیم در قسمت «محافظت از باتری» وجود دارد که اولین آن «Basic» نام دارد. به محض اینکه باتری به 100٪ رسید، شارژ را متوقف می کند و با 95٪ شارژ را از سر می گیرد. بنابراین، در این تنظیمات، اگر گوشی گلکسی شما از شارژر کاملاً شارژ شده خارج شود و قبل از اینکه دوباره آن را به پریز وصل کنید، چند لحظه از آن استفاده کنید، تا زمانی که عمر باتری باقیمانده به 95 درصد کاهش پیدا نکند، شروع به شارژ نمی‌کند.

تنظیم دوم که Adaptive نام دارد، گوشی را در حالت خواب تا 80 درصد شارژ می کند. بر اساس زمانی که معمولاً گوشی را از شارژر خارج می‌کنید، درست قبل از بیدار شدن، شارژ آن 100 درصد تمام می‌شود. این حالت مشابه حالت شارژ تطبیقی ​​است که قبلاً در تلفن های اندرویدی ارائه شده است. در نهایت، تنظیم به نام “Max” به سادگی شارژ را در 80٪ متوقف می کند. این باید باتری شما را در حالت سالم تری قرار دهد و به آن اجازه دهد از عمر طولانی تری لذت ببرد.

همانطور که برای سامسونگ معمول است، One UI 6.1 قبل از انتشار نسخه رسمی به‌روزرسانی، ابتدا به عنوان نسخه بتا در دسترس قرار می‌گیرد. One UI پوسته اندروید سامسونگ است که به کاربران اجازه می دهد گوشی های گلکسی خود را شخصی سازی کنند. همچنین به گونه ای طراحی شده است که به کاربران با دست های کوچک اجازه می دهد تا با حرکت دادن عناصر قابل کلیک از بالای صفحه نمایش به پایین، گوشی های با صفحه نمایش بزرگتر را با یک دست هدایت کنند.

سامسونگ به طور رسمی One UI 5.1 را در فوریه گذشته منتشر کرد که به این معنی است که برنامه One UI 6.1 بتا باید به زودی آماده راه اندازی شود و ما انتظار داریم که گلکسی S23، Galaxy S23 پلاس و S23 اولترا اولین گوشی های گلکسی باشند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.