گلکسی زد فولد 6 پیشرفت‌های مورد نیاز کاربران را به ارمغان می آورد

گوشی های تاشو سامسونگ از قابل اعتمادترین و ثابت ترین دستگاه ها در این بخش هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها بهترین مشخصات یا عملکرد را دارند. برخی از افراد، از جمله ما، صفحه نمایش پوشش باریک را در گوشی های سری گلکسی زد فولد دوست ندارند و سال هاست که از سامسونگ می خواهند تا صفحه نمایش پوششی را کمی پهن تر کند. و به نظر می رسد که سامسونگ بالاخره این تغییر را با گلکسی زد فولد 6 به ارمغان می آورد.

گلکسی زد فولد 6 می تواند نسبت ابعاد متفاوتی برای صفحه نمایش قاب داشته باشد

شایعه شده است که سامسونگ نسبت ابعاد صفحه نمایش کاور و صفحه نمایش داخلی را با گلکسی زد فولد 6 تغییر خواهد داد. ظاهراً این دستگاه با کد Q6 شناخته می شود و نسبت تصویر متفاوتی برای صفحه نمایش دارد. در حالی که سامسونگ چندین مفهوم را آزمایش کرده است، به نظر می رسد که این شرکت با طراحی به سمت جلو حرکت کرده که نسبت صفحه نمایش آن متفاوت از گلکسی Z فولد 5 است. با این حال، این گزارش تایید نمی کند که آیا نسبت تصویر گسترده تر از Galaxy Z است یا خیر.

ظاهراً طراحی گلکسی زد فولد 6 با طراحی سری گلکسی اس 25 مطابقت دارد. علاوه بر این، گلکسی زد فولد 6 مانند اکثر گوشی‌های تاشو چینی، ظاهراً طراحی سبک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد و در عین حال چین‌خوردگی روی صفحه‌نمایش تاشو را کاهش می‌دهد. با گلکسی زد فولد 5، سامسونگ قبلاً لولای را معرفی کرده است که هنگام بسته شدن گوشی، هیچ فاصله ای بین دو نیمه گوشی باقی نمی گذارد. حالا سامسونگ فقط باید گوشی را نازک‌تر و سبک‌تر کند و صفحه‌نمایش پوشش وسیع‌تری را معرفی کند.

همچنین شایعه شده است که گلکسی زد فلیپ 6 دارای حاشیه‌های نازک‌تر و صفحه‌نمایش پوششی بزرگ‌تر در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 5 است. گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 احتمالاً هفت ماه آینده عرضه خواهند شد و دارای اسنپدراگون 8 نسل خواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.