وان پلاس 12 دارای دوربین های مشابه وان پلاس Open و اوپو Find N3 خواهد بود

لوئیس جی، مدیر عملیات این شرکت در چین، اعلام کرد وان پلاس 12 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور LYT-808 سونی خواهد بود. او یک تیزر منتشر کرد که هر سه دوربین با برند Hasselblad را به نمایش می‌گذارد، نشان می‌دهد که دوربین فوق عریض دارای سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که لنز پریسکوپ با زوم تله فوتو 3 برابر دارای یک تصویرگر 64 مگاپیکسلی است. همچنین یک سنسور 13 کاناله چند طیفی برای افزایش قابلیت های تنظیمات دوربین وجود دارد.

تنظیمات به نظر آشنا به نظر می رسد، و این به این دلیل است که دقیقاً مشابه وان پلاس Open و اوپو فایند N3 است – تنها تغییر معماری و طراحی داخلی است.

مشخصات دوربین OnePlus 12 به زبان چینی - چیکاو

اطلاعات مربوط به سنسور اصلی جدید نیست، اما اکنون تأیید بیشتری داریم که OnePlus تصمیم دارد با گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود، آن را ایمن کند. ما قبلاً Open و Find N3 (که اساساً یکسان هستند) را بررسی کردیم و متوجه شدیم که تجربه دوربین هم در عکس‌ها و هم در فیلم‌ها خوب است.

ما بر این باوریم که OnePlus 12 به یک دلیل اصلی می تواند تصاویر کمی بهتر تولید کند – این گوشی با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 عرضه می شود. کوالکام قول داده توانایی‌های دوربین تقویت‌شده با هوش مصنوعی را در همه تلفن‌های همراه با SoC جدید، از جمله Semantic Segmentation برای افزایش سرزندگی و جزئیات تصاویر در زندگی واقعی، پاک‌کن اشیاء برای فیلم‌ها و هوش مصنوعی مولد برای گسترش تصاویر فراتر از داده‌های اولیه گرفته شده، داشته باشد.

این به سازنده بستگی دارد که تصمیم بگیرد چگونه این ویژگی ها را برای OnePlus 12 اعمال کند که در تاریخ 5 دسامبر در چین عرضه می شود، در حالی که رونمایی جهانی احتمالاً در 24 ژانویه 2024 انجام می شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.