فاش‌های عظیم گلکسی A25 مشخصات، طراحی، عرضه و قیمت را مشخص می کند

یک افشای جدید تقریباً همه چیزهایی را که در مورد گوشی ارزان قیمت آینده سامسونگ، گلکسی A25 باید بدانید، فاش کرده است. رندرهای جدیدی نیز از طریق این نشت ظاهر شده است که گوشی را در سه رنگ مشکی، آبی و زرد به نمایش می گذارد.

در بیشتر موارد، گلکسی A25 از زبان طراحی سامسونگ برای سال 2023 پیروی می کند، اما ویژگی های منحصر به فرد خود را نیز به همراه دارد. اول، قاب، که کاملاً صاف و دارای یک ناحیه گرد در نزدیکی دکمه‌های فیزیکی است. برای دستگاه گلکسی کاملا غیرعادی به نظر می رسد.

دوم، این گوشی مانند بسیاری از دستگاه‌های گلکسی دیگر که امسال عرضه شدند، دارای یک پنل پشتی صاف است، با این حال، دارای یک الگوی پیچیده نقطه‌ای مانند ماتریس است.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط WinFuture همچنین با یک برگه مشخصات جامع تر همراه بود. گلکسی A25 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 2340 در 1080 و نرخ رفرش تا 120 هرتز است.

علاوه بر این، این گوشی به تراشه اگزینوس 1280 مجهز است – که نشان دهنده تغییر از مدیاتک به یک راه حل داخلی است – و با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. این گوشی دارای اندروید 14 و One UI 6.0 است.

پیکربندی دوربین گلکسی A25 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.8، دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با دیافراگم f/2.2 و میدان دید 120 درجه و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. تیرانداز

طبق گزارش ها، سنسور سلفی با وضوح 13 مگاپیکسل کار می کند.

سایر مشخصات، قیمت و تاریخ انتشار

گلکسی A25 ارزان قیمت سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی تغذیه می کند. سایر مشخصات شامل پورت USB-C و همچنین کانکتور صوتی 3.5 میلی متری، NFC، پشتیبانی از دو سیم کارت، اسکنر اثر انگشت در کنار، حافظه قابل ارتقا (تا 1 ترابایت) و بلوتوث 5.1 است.

در مورد در دسترس بودن، گلکسی A25 ظاهراً بین 7 تا 19 دسامبر در اروپا به فروش می رسد و احتمالاً آن را به یک کالای داغ برای فصل خرید تعطیلات تبدیل می کند. برخی از خرده‌فروشان آنلاین در سوئیس می گویند که Galaxy A25 حداقل 279 CHF قیمت خواهد داشت که معادل 289 یورو است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.