جزئیات بیشتری از گلکسی A25 منتشر شد

جزئیات بیشتر در مورد گوشی های هوشمند Galaxy A 2024 سامسونگ در این هفته به صورت آنلاین راه پیدا می کند. به طور دقیق تر، جزئیاتی که قبلاً در مورد یک دستگاه شناخته شده بود، در یک نشت جدید دوباره ظاهر می شود.

افراد حاضر در MySmartPrice برگه مشخصات کامل گلکسی A25 را به همراه رندرهایی که دستگاه را در برخی از رنگ‌های شایعه نشان می‌دهند، منتشر کرده‌اند و چند جای خالی باقیمانده از افشای اطلاعات قبلی را پر می‌کنند.

گفته می شود که گلکسی A25 به جای نمایشگر 90 هرتزی، از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی 90 هرتزی Full HD + AMOLED بهره می برد و تراشه مدیاتک A24 با Exynos 1280 جایگزین می شود که با رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی جفت می شود. اتصال 5G به صورت استاندارد ارائه خواهد شد.

پنل پشتی گلکسی A25 - چیکاو

گفته می شود که تنظیمات دوربین در پشت شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی اولیه، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو 2 مگاپیکسلی است در حالی که در جلوی آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد. سامسونگ همچنین گلکسی A25 را به بلندگوهای استریو مجهز کرده است که برای اولین بار برای دستگاهی در سری گلکسی A2x خواهد بود.

مانند اکثر گوشی های میان رده گلکسی امروزی، گلکسی A25 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود. اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 را بدون نسخه اجرا خواهد کرد و واجد شرایط چهار ارتقاء سیستم عامل اصلی و پنج سال به روز رسانی امنیتی مانند گلکسی A24 خواهد بود.

صفحه نمایش  گلکسی A25 - چیکاو

طراحی گلکسی A25 نیز شبیه به گلکسی A24 خواهد بود، اما قسمت پشتی دارای الگوی بافتی است که ممکن است مورد پسند همه باشد یا نباشد. در مورد گزینه‌های رنگی سردرگمی وجود دارد – ظاهراً A25 در رنگ زرد عرضه می‌شود، اما رندرها رنگ سبز لیمویی را مانند رنگ گلکسی A24 نشان می‌دهند.

مشخص نیست که گلکسی A25 چه زمانی معرفی خواهد شد. گلکسی A24 در ماه مه امسال به فروش رسید، اما با توجه به فاش شدن مداوم و حتی صفحه پشتیبانی دستگاه که اخیراً در وب سایت سامسونگ منتشر شده است، این امکان وجود دارد که A25 قبل از اینکه نسل قبلی خود فرصت کامل یک سال کامل را داشته باشد، وارد بازار شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.