گلکسی F23 5G چهارمین به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 را دریافت می کند

یکی از شگفت انگیزترین موارد اضافه شده به برنامه آزمایشی One UI 6.0 سامسونگ، گلکسی F23 در هند بود. این یک دستگاه ارزان قیمت است که از طریق Flipkart در هند توزیع می شود. با این وجود، در اواسط اکتبر به One UI 6.0 بتا اضافه شد و سامسونگ به کار روی پروژه ادامه می‌دهد.

سامسونگ اکنون چهارمین نسخه بتای One UI 6.0 را برای گلکسی F23 در هند کمتر از دو هفته پس از معرفی بتا-3 عرضه می کند.

نسخه بتای چهارم دارای نسخه میان‌افزار ZWK2 است و ادعا می‌کند که پایداری را در حین رفع برخی باگ‌ها بهبود می‌بخشد (از طریق @tarunvats33).

تغییرات تعبیه‌شده، که متأسفانه همیشه نمی‌توان برای ساخت‌های بتا به آن اعتماد کرد، می‌گوید که چهارمین رابط کاربری One UI 6.0 بتای گلکسی F23 باعث بهبود پایداری دستگاه و دوربین در حین تعمیر می‌شود:

  • مشکل قطع ارتباط داده تلفن همراه
  • مشکل تصویر زمینه قفل صفحه نمایش
  • مشکل میانبرهای پوشه امن

چه زمانی Galaxy F23 به‌روزرسانی پایدار One UI 6.0 را دریافت می‌کند؟

چه زمانی Galaxy F23 به‌روزرسانی پایدار One UI 6.0 را دریافت می‌کند؟ - چیکاو

این سوال بزرگی است که در ذهن هر کاربر گلکسی F23 وجود دارد. و متاسفانه برای آن جوابی نداریم.

چندی پیش یکی از مدیران انجمن سامسونگ نقشه راه آزمایشی One UI 6.0 را معرفی کرد. گفت که گلکسی A23 (معادل F23 در خارج از هند) باید در 27 نوامبر One UI 6.0 پایدار دریافت کند. اما آیا می توان به این اطلاعات اعتماد کرد؟

این نقشه راه تاکنون نادرست بوده است. به اشتباه انتشار One UI 6.0 را برای چندین دستگاه از جمله سری A34، A54، S22، Z Flip 5 و Z Fold 5 پیش بینی کرد. و از آن زمان، آن پست در انجمن حذف شده است.

خبر خوب این است که سامسونگ در مورد آوردن One UI 6.0 به گلکسی F23 جدی و کار در حال انجام است.

در حال حاضر، چهارمین به‌روزرسانی بتا برای هر کسی که مایل به آزمایش آن است منتشر شده است. به محض اینکه در مورد پیشرفت برنامه بتا یا راه اندازی یک ساخت پایدار بیشتر بدانیم، شما را در جریان قرار خواهیم داد و به شما اطلاع می دهیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.