احتمالا گلکسی A22 با مشخصات مشابه گلکسی F23 ارائه می شود

کمپانی سامسونگ قصد دارد تا به زودی گوشی های جدیدی از سری اف و ای منتشر کند. انتظار می‌رود که گوشی گلکسی ای 22 و گلکسی اف 22 مشابه یکدیگر باشند. همراه چیکاو باشید.

 به نقل از GsmArena، کمپانی کره ای سامسونگ در حال کار بر روی گوشی جدیدی از سری F با نام Galaxy F22 است که احتمالا بر مبنای گوشی Galaxy A22 طراحی می شود. بنابراین انتظار می رود که بین این دو محصولات شباهت های زیادی وجود داشته باشد. اخیرا اخبار م شایعات زیادی درباره گوشی Galaxy A22 5G منتشر شده اما هنوز تصاویر رسمی این تلفن هوشمند در دسترس نمی باشد. در حال حاضر هیچ کدام از گوشی های نسخه 4G و 5G رونمایی نشده اند و تفاوت بین این دو مدل مشخص نیست. 

انتظار می رود که سامسونگ در طراحی گوشی گلکسی A22 و گلکسی F22 از دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی بهره ببرد. همچنین احتمالا  شکاف قطره ای موجود در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی با سنسور 13 مگاپیکسل باشد. 

گفته شده است که گلکسی A22 در ماه ژوئن (خرداد و تیر 1400) به‌طور رسمی رونمایی می شود و هم‌زمان با آن، گلکسی F22 نیز در هند معرفی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.