پست‌های فید و ریلز اینستاگرام را فقط در کلوز فرند به اشتراک بگذارید

اینستاگرام متعلق به متا در حال ارائه یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد پست های فید و ریلز ی خود را فقط با گروه “دوستان نزدیک” به اشتراک بگذارند. این کار باعث می شود تا کاربران نیازی به ایجاد حساب دیگری به طور خاص برای ارتباط با دوستان نزدیک خود نداشته باشند.

نکات برجسته

  • ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که پست های فید و ریلز ی خود را فقط با گروه «دوستان نزدیک» به اشتراک بگذارند.
  • این کار باعث می شود تا کاربران نیازی به ایجاد حساب دیگری به طور خاص برای ارتباط با دوستان نزدیک خود نداشته باشند.
  • با استفاده از این ویژگی، کاربران انعطاف پذیری خواهند داشت تا لحظات شخصی بیشتری را با گروه کوچکتری که انتخاب می کنند به اشتراک بگذارند.

مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل متا در کانال پخش خود اعلام کرد: «اشتراک گذاری با دوستان نزدیک شما اکنون به Feed و Reels گسترش می یابد. انواع بیشتری از پست ها با همان گروه کوچکتر.

با استفاده از گزینه اشتراک گذاری پست های فید فقط با دوستان نزدیک، کاربران انعطاف پذیری خواهند داشت تا لحظات شخصی بیشتری را با گروه کوچکتری که انتخاب می کنند به اشتراک بگذارند.

در سال 2018، اینستاگرام برای اولین بار اعلام کرد که کاربران می توانند لیست دوستان نزدیک خود را در استوری ایجاد کنند و فقط با افرادی که اضافه کرده اند به اشتراک بگذارند.

نحوه اشتراک گذاری پست های فید و ریلز با “close friends”

  • مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  • مرحله 2: یک پست فید یا ریلز ایجاد کنید.
  • مرحله 3: قبل از اشتراک‌گذاری پست فید یا ریلز، روی گزینه جدید Audience کلیک کنید.
  • مرحله 4: اکنون گزینه “Close Friend” را انتخاب کنید.
  • مرحله 5: روی Done ضربه بزنید.

به نظر ما، معرفی این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد پست‌های فید و ریلز خود را به‌طور انحصاری با کلوز فرند خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند کنترل بیشتری بر روی افرادی که پست‌های آنها را می‌بینند، حفظ کنند و امکان اشتراک‌گذاری خصوصی و صمیمی‌تر لحظات شخصی را فراهم کنند.

کاربران قبلاً حساب‌های جداگانه‌ای ایجاد کرده‌اند تا محتوای شخصی بیشتری را با یک گروه خاص به اشتراک بگذارند. این ویژگی نیاز به حساب های اضافی را از بین می برد و فرآیند اشتراک گذاری را ساده می کند.

چگونه کپشن اضافه کنیم و ریلز و استوری‌های اینستاگرام خود را در دسترس‌تر کنیم؟

اخیرا، آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که کاربران به زودی می توانند انتخاب کنند که چه زمانی به دیگران اجازه دهند وقتی پیام هایشان را می خوانند ببینند.

امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.