ریلز اینستاگرام چیست؟ آموزش ساخت Reels

نکات برجسته

  • در مقایسه با یک پست ویدیویی استاندارد، ریلز‌ها 22 درصد تعامل بیشتری دارند.
  • اگر قصد دارید بازی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید، Reels باید بهترین دوست شما باشد.
  • ریلز گزینه های مختلفی را برای ادویه کردن ویدیوهای خود با ویژگی هایی مانند افزودن موسیقی، افکت ها و فیلترها ارائه می دهند.

حتماً تا به حال با Reels برخورد کرده‌اید، با آن‌ها تعامل داشته‌اید و آن ها را به اشتراک گذاشته‌اید. در ابتدا، زمانی که اینستاگرام به تازگی این ویژگی را راه اندازی کرده بود، همه فکر می کردند که متا در حال تبدیل اینستاگرام به TikTok و غیره است. اما اکنون، با گذشت زمان، همه آنقدر به Reels عادت کرده‌اند که یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها را دارد و همه آن‌ها را به روش شیرین خود تجربه می‌کنند.

به گفته Adobe Express، اگر با اعداد صحبت کنیم، Reels در مقایسه با یک پست ویدیویی استاندارد، 22٪ تعامل بیشتری دریافت می کند. نه فقط این، از هر ده کاربر اینستاگرام نه نفر این ویدیوهای حلقه را تماشا می کنند. آیا ندیده اید که وقتی حوصله سر می برید بی وقفه در ریلز پیمایش می کنید؟

بنابراین، اگر قصد دارید بازی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید و در گرام برجسته شوید، Reels باید بهترین دوست شما باشد. و برای آن، شما فقط در جای مناسب هستید. من می خواهم به شما بگویم که چگونه ریلز را به درستی بسازید تا درگیری خوبی داشته باشید.

Reels اینستاگرام چیست؟

خوب، بیایید از اصول اولیه شروع کنیم. ریلز اینستاگرام چیست؟ بنابراین، به سادگی یک حلقه اینستاگرام یک محتوای ویدیویی کوتاه است. به طور معمول این محدوده بین 15 تا 90 ثانیه است تا توجه مخاطب را محدود کند. با کلیک بر روی تب Reels در پایین صفحه می توانید به راحتی به این ویژگی در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید یا می توانید به پروفایل خاصی بروید و روی نماد آنجا کلیک کنید.

ریلز‌ها گزینه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا ویدیوهای خود را با ویژگی‌هایی مانند افزودن موسیقی، افکت‌ها و فیلترها تقویت کنند. با ویرایشگر داخلی در اینستاگرام، می‌توانید چند کلیپ اضافه کنید، متن، استیکر و فیلتر اضافه کنید، و حتی کلیپ‌های ویدیویی خود را برای انتقال یکپارچه تراز کنید. این ریلز نه تنها جذاب هستند، بلکه به کاربران کمک می کنند تا روندهای ویروسی ایجاد کنند زیرا دسترسی آنها بسیار زیاد است.

چگونه در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟

حالا بیایید به قسمت اصلی بپردازیم، ساخت ریلز را چگونه شروع می کنید؟ ابتدا به برنامه اینستاگرام بروید و روی نماد (+) جایی که می‌روید برای ایجاد یک پست جدید کلیک کنید. اکنون اسکرول کنید و تب Reels را انتخاب کنید. هنگامی که به ویرایشگر رسیدید، یک یا چند ویدیو را برای پخش انتخاب کنید.  حتی می‌توانید عکس‌ها را به همراه ویدیوها اضافه کنید تا هر دو را ترکیب کنید یا فقط از عکس‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید مستقیماً در برنامه Reel ضبط کنید، می‌توانید دکمه ضبط را در مرکز پایین صفحه فشار دهید.

چگونه در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟ - چیکاو

چگونه Reels را در اینستاگرام ویرایش کنیم؟

حالا، وقتی این کار انجام شد. لغزنده هایی را روی صفحه پیدا خواهید کرد که با استفاده از آنها می توانید طول کلیپ های خود را برش داده و تنظیم کنید. برای تقویت ریلز خود و افزودن موسیقی، جلوه های صوتی یا حتی صدای اصلی، روی نت موسیقی کلیک کنید.

نکته حرفه ای: از صدای پرطرفدار برای دسترسی بیشتر استفاده کنید. سپس فیلترها را اضافه کنید، روی نماد ستاره ها و نماد استیکر خندان کلیک کنید تا گرافیک متحرک اضافه شود. اگر می خواهید متنی اضافه کنید، نماد “Aa” را انتخاب کنید. و برای افزودن ترانزیشن‌ها، فقط انگشت خود را بکشید و روی نوار بین هر یک از کلیپ‌ها ضربه بزنید. می‌توانید این را به هر کلیپ اضافه کنید، یا با ضربه زدن روی هر کلیپ، یک کلیپ جداگانه برای کلیپ‌های جداگانه اضافه کنید.
امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.