قابلیت Friend Map اینستاگرام برای دیدن دوستان روی نقشه در راه است!

برترین ها ظاهراً اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی به نام «نقشه دوست» است. ویژگی Friend Map احتمالاً به شما امکان می دهد دوستان خود را روی نقشه ببینید. ممکن است بتوانید انتخاب کنید چه کسی می تواند موقعیت مکانی شما را در نقشه دوست ببیند.

در دنیای شلوغ رسانه های اجتماعی، ارتباط با دوستان و در جریان ماندن به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. اینستاگرام متا یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی است که به ما کمک می کند تا با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشیم.

ممکن است از ویژگی Snap Map اسنپ چت مطلع باشید. خب، به نظر می رسد اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی مشابهی به نام «نقشه دوست» است.

الساندرو پالوزی که بسیاری از ویژگی‌های اینستاگرام را قبل از معرفی رسمی کشف می‌کند، اسکرین شات‌هایی از ویژگی «نقشه دوست» اینستاگرام را در Threads به اشتراک گذاشته است.

طبق اسکرین شات ها، ویژگی Friend Map به احتمال زیاد به شما این امکان را می دهد که دوستان خود را روی نقشه ببینید. همچنین، ممکن است بتوانید فقط برای نقشه یادداشت بگذارید تا در هر کجا که هستید اتفاقات را به اشتراک بگذارید.

نقشه دوست احتمالاً به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید چه کسی می تواند مکان شما را روی نقشه ببیند. ممکن است دو گزینه داشته باشید: اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی خود با فالوورهایی که دنبال می‌کنید و آخرین مکان فعال خود را فقط با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید.

شایان ذکر است که انتظار می رود موقعیت مکانی شما رمزگذاری شده سرتاسر باشد.

علاوه بر این، طبق اسکرین شات ها، مکان شما تنها با باز کردن اینستاگرام در نقشه دوستان به روز می شود. مشابه نقشه اسنپ چت، نقشه دوست اینستاگرام نیز انتظار می‌رود حالت شبح را ارائه دهد که به شما امکان می‌دهد آخرین مکان فعال خود را پنهان کنید.

به نظر ما، گزینه انتخاب افرادی که می توانند موقعیت مکانی شما را ببینند، و همچنین در دسترس بودن گزینه هایی مانند حالت شبح، تضمین می کند که کاربران بر حریم خصوصی خود کنترل دارند و می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند موقعیت مکانی خود را ببیند.

همچنین، با امکان مشاهده مکان دوستان در زمان واقعی، کاربران می توانند از فعالیت ها و مکان دوستان خود مطلع شوند و روابط نزدیک تر را تقویت کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.