حذف دسته جمعی فالوور های فیک اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

حذف انبوه فالوورها در اینستاگرام دلهره آور به نظر می رسد، به خصوص اگر سال ها صرف ایجاد فالوورهای قابل توجهی کرده باشید. اما گاهی اوقات، حذف فالوورهای اینستاگرام که دیگر با اهداف شخصی یا برند شما همخوانی ندارند، ضروری می شود.

شاید تمرکز خود را تغییر داده اید و می خواهید مخاطبان دیگری را جذب کنید، یا با حساب های اسپم، جعلی یا غیرفعال و فیک مواجه هستید که کیفیت پایه فالوورهای شما را کاهش می دهد. دلیلش هرچه که باشد، شما نیاز به یک روش کارآمد و موثر برای پاکسازی لیست فالوورهای خود بدون رویکرد زمان‌بر و یک به یک دارید.

خوشبختانه ابزارها و تکنیک هایی وجود دارد که به شما کمک می کند چندین فالوور اینستاگرام را به طور همزمان حذف کنید و به شما امکان می دهد مخاطبان خود را مطابق با اهداف و ترجیحات فعلی خود تنظیم کنید. بیایید روش های مختلف موجود برای حذف انبوه فالوورها در اینستاگرام را بررسی کنیم، از استراتژی های دستی گرفته تا راه حل های خودکار. با ابزار و دانش مناسب، می‌توانید با اطمینان مخاطبی را انتخاب کنید که تمرکز و ارزش‌های فعلی شما را منعکس کند.

نحوه حذف انبوه فالوور فیک در اینستاگرام

سه راه وجود دارد که می توانید از شر حساب های واقعی یا جعلی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند خلاص شوید. می‌توانید فالوور را حذف، آن را محدود یا بلاک کنید. هر یک از اینها نتیجه کمی متفاوتی دارند، بنابراین مهم است که بفهمید از کدامیک می خواهید استفاده کنید.

با حذف فالوور در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

این کمترین محدودیتی است که می توانید برای یک فالوور سابق در اینستاگرام انجام دهید. وقتی یک فالوور را حذف می کنید، هیچ اطلاعی از آن دریافت نمی کند. با این حال، آنها دیگر پست ها و استوری های شما را در فید خود نمی بینند.

اگر آن‌ها به جستجو یپردازند، می‌توانند متوجه شوند که دیگر شما را در اینستاگرام دنبال نمی‌کنند. اگر چه کسی واقعاً از محتوای شما لذت نمی برد یا شما را می شناسد، احتمالاً متوجه نمی شود. اگر آنها متوجه شوند، هیچ چیز آنها را از دنبال کردن مجدد شما باز نمی دارد.

محدودیت فالوور اینستاگرام

یک مرحله بالاتر از حذف فالوور، محدود کردن آنها است. این مانند نادیده گرفتن آن فالوور نیست زیرا آنچه را که از محتوای آنها می بینید کنترل می کند.

این به اندازه مسدود کردن حساب جدی نیست. محدود کردن فالوورهای اینستاگرام یک راه موثر برای اطمینان از عدم تعامل آنها با حساب شما است.

وقتی شخصی را در اینستاگرام محدود می کنید، موارد زیر رخ می دهد:

  • آنها نمی توانند ببینند چه زمانی آنلاین هستید یا پیام های آنها را خوانده اید.
  • اگر روی پست‌های شما نظر دهند، آن را نمی‌بینید مگر اینکه روی مشاهده نظر ضربه بزنید. سایر دنبال کنندگان شما حتی نمی بینند که حساب محدود شده نظر گذاشته است مگر اینکه شما آن را تأیید کنید.
  • وقتی آن شخص روی پست های شما نظر می دهد، هیچ اعلانی دریافت نمی کنید.
  • توجه داشته باشید که این کار فالوورها را حذف نمی کند یا مانع از دیدن محتوای شما نمی شود.

بلاک کردن فالوور در اینستاگرام

وقتی یک فالوور را در اینستاگرام بلاک می کنید، عملاً برای آنها ناپدید می شوید. آن‌ها نمی‌بینند که شما آنها را مسدود کرده‌اید، اگر شما را در فید یا فهرست دنبال‌کننده جستجو کنند ظاهر نخواهید شد.

اگر آنها چندین حساب اینستاگرام یا سایر اکانت های متا دارند، ممکن است لازم باشد هر یک از آنها را به صورت جداگانه مسدود کنید. البته این می تواند بسیار خسته کننده شود.

چگونه به صورت دستی فالوورهای اینستاگرام خود را مدیریت کنیم؟

اکنون که انواع مختلف حذف، محدود کردن یا مسدود کردن فالوور اینستاگرام را می‌دانید، بیایید نحوه مدیریت آن لیست فالوور را بررسی کنیم. من با روش دستی شروع می کنم، اما اگر بیش از تعداد انگشت شماری دنبال کننده دارید که می خواهید از شر آنها خلاص شوید، ممکن است این کار زمان بر باشد.

برای حذف، محدود کردن یا مسدود کردن آنها از اینجا، این مراحل را دنبال کنید:

  • روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

پروفایل - چیکاو

  • محدود کردن، مسدود کردن یا حذف فالوور را از منو انتخاب کنید.

 منوی بلاک اینستاگرام - چیکاو

  • انتخاب خود را در گفتگوی بعدی تأیید کنید.

  • همچنین می توانید فالوورها را از صفحه نمایه خود حذف کنید. روی نماد پروفایل در سمت راست پایین برنامه اینستاگرام ضربه بزنید و سپس روی Followers ضربه بزنید. اگر فقط می خواهید یک فالوور را حذف کنید، فقط می توانید روی دکمه Remove ضربه بزنید.

از طرف دیگر، اگر می خواهید حساب را محدود یا مسدود کنید، باید روی نام حساب ضربه بزنید و سپس مراحل قبلی را دنبال کنید.

همانطور که مطمئن هستم می توانید تصور کنید، اگر بخواهید چندین فالوور را حذف کنید، این کار بسیار زمان بر است. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید به سراغ روش هایی برویم که می توانید فالوورهای اینستاگرام را به طور انبوه حذف کنید.

نحوه حذف چندین فالوور در اینستاگرام با استفاده از یک برنامه شخص ثالث

از آنجایی که اینستاگرام ابزاری را در برنامه یا وب سایت برای انجام این کار ارائه نمی دهد، باید از یک برنامه شخص ثالث برای حذف چندین فالوور به طور همزمان استفاده کنید. از آنجایی که API اینستاگرام تعداد فعالیت‌هایی را که می‌توانید در روز انجام دهید را محدود می‌کند، دشوار می‌شود.

این اقدامات شامل دنبال کردن، لغو فالو، مسدود کردن، حذف فالوورها و لایک کردن پست های دیگران است. برنامه‌هایی که بیش از این محدودیت‌ها هستند می‌توانند حساب شما را مسدود یا محدود کنند. بنابراین، در اینجا با دقت قدم بردارید.

  • برنامه Unfollow for Insta

برنامه دیگر، Unfollow for Insta، به شما امکان می دهد تا حداکثر 15 دنبال کننده را بدون پرداخت هزینه حذف کنید. به نظر می رسد که فقط برای iOS باشد، اما برنامه های مشابه در فروشگاه Google Play وجود دارد.

این با چند اشکال همراه است. در طول آزمایش من، برنامه من را از برنامه اینستاگرام خارج کرد. وقتی دوباره وارد برنامه اینستاگرام شدم، از Unfollow for Insta خارج شدم. علاوه بر این، تنها انتخابی که برای حذف فالوورها به شما داده می شود، مسدود کردن آنهاست.

  • برنامه InstaClean

پس از محدودیت استفاده اولیه، باید هزینه استفاده نامحدود را پرداخت کنید. در زمان نگارش این مقاله، نیاز به یک بار خرید درون برنامه ای 3.99 دلاری داشت.

  • گزینه SpamGuard

اگر شما یک تولید کننده جدی محتوا هستید، به خصوص کسی که از محتوای شما درآمدزایی می کند، ممکن است گزینه حرفه ای تری را بخواهید. یکی از این گزینه ها SpamGuard برای اینستاگرام است که می تواند فالوورها و ربات های اسپم و ارواح را شناسایی کند.

SpamGuard در طول اسکن خود، فالوورهای اینستاگرام را شناسایی می کند که احتمالاً ارواح، مشاغل، ربات ها، کاربران نادر و غیرفعال هستند. فقط با چند کلیک می توانید آن حساب ها را از دنبال کردن خود حذف کنید.

  • اسپم گارد برای دمو اینستاگرام

همچنین می‌توانید یک لیست سفید از استثناها را وارد کنید تا مطمئن شوید فالوورهایی که می‌خواهید در اطراف خود نگه دارید به طور تصادفی حذف نشوند.

توسعه دهندگان برنامه به خوبی با محدودیت های API اینستاگرام آشنا هستند و برای جلوگیری از تجاوز به آنها، حذف فالوور را پخش می کنند.

با این حال، SpamGuard قیمت بالایی دارد. قیمت آن از 28.20 دلار در ماه شروع می شود، و این با فرض اینکه شما شش ماه پرداخت کنید. اگر ترجیح می دهید ماهانه پرداخت کنید، این سرویس از 47 دلار در ماه شروع می شود. هر دو گزینه 14 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند.

چرا باید فالوورهای فیک اینستاگرام را پاک کنیم؟

فراوانی بیش از حد فالوورهای فیک و  روح می تواند پیامدهای منفی زیر را به همراه داشته باشد:

  • فرسایش اعتماد به برند: برای متخصصان دیجیتال و شرکت‌ها به طور یکسان، نسبت ناهماهنگ فالوورهای بالا به مشارکت کم، برای همکاران احتمالی هشداری است. این سوال در مورد صداقت مخاطبان شما ایجاد می کند و یکپارچگی دیجیتال شما را از بین می برد.
  • پیامدهای الگوریتمی: الگوریتم مخفی اینستاگرام به نفع افرادی است که سطح تعامل آنها در حال افزایش است. هجوم فالوورهای ارواح می‌تواند احتمال جذب محتوای شما به فیدهای مخاطبان را کاهش دهد و از این رو قابلیت کشف ارگانیک را محدود می‌کند.
  • اتلاف منابع: در تلاش برای بازاریابی موثر، پیروان ارواح شبیه به ریختن آب در غربال هستند. آنها هیچ کمکی به نرخ تبدیل یا بازگشت سرمایه ملموس (ROI) نمی کنند و منابع ارزشمندی را که در محتوای خود قرار داده اید هدر می دهند.
  • The Spectre of Shadowbanning: افزایش فالوور غیر ارگانیک مشکوک، به ویژه اگر فالوورهای ارواح کسر قابل توجهی را تشکیل دهند، ممکن است اینستاگرام را وادار کند که دسترسی به محتوای شما را محدود کند. علیرغم انکار رسمی اینستاگرام، احتمال ایجاد shadowbaning همچنان یک جریان پنهانی نگران کننده است.

جمع بندی

با این حال، در درازمدت، تعداد زیاد پیروان ارواح فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد. الگوریتم اینستاگرام در نهایت اکانتی را با تعداد فالوورهای ارواح بیش از حد در مقایسه با مخاطبان واقعی جریمه می کند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم تا اقدام به حذف دسته جمعی فالوور های فیک کنید.
امتیاز دهید
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.