چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست و استوری بگذاریم؟

اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی محبوب در ایران است که علاوه بر ایجاد بستری برای به اشتراک گذاری و تامل، سبب گسترش کسب و کار های اینترنتی نیز شده است. با وجود حجم مخاطبین بالای اینستاگرام،‌ این شرکت هنوز کار چندانی برای کاربران ویندوز نکرده است. با وجود در نظر گرفتن راه کار هایی برای پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر که در ادامه آموزش خواهیم داد، اما اینستاگرام هیچ نرم افزار رسمی برای تمامی نسخه های ویندوز ارائه نکرده است. اینستاگرام نرم افزاری را برای ویندوز توسعه داده است اما این نرم افزار تنها از ویندوز 10 پشتیبانی می کند و برای ویندوز های 7 و 8 از روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم بایستی برای پست گذاشتن در اینستاگرام استفاده کنید. پس همراه چیکاو باشید.

آموزش نصب اینستاگرام برای کامپیوتر در ویندوز 7، 8 و 10

قبل از آموزش بایستی برای نصب اینستاگرام برای کامپیوتر اقدام کنید. اگر سیستم عامل کامپیوتر شما ویندوز 10 است خوشبختانه اینستاگرام نسخه ای برای شما آماده کرده است. ابتدا لپ تاپ خود را باز کنید سپس در بخش Explore پنجره ویندوز در نوار پایین سمت چپ صفحه نمایش، گزینه Microsoft Store را پیدا کرده و باز کنید. از بخش جست و جو عبارت “Instagram” را جست و جو کرده و نرم افزار اینستاگرام را نصب کنید. پس از نصب اینستاگرام از طریق مایکروسافت استور ویندوز، در بخش پنجره ویندوز می توانید به اینستاگرام دسترسی داشته و نرم افزار را اجرا کنید.

نصب نرم افزار اینستاگرام برای پست گذاشتن در اینستاگرام در ویندوز 10 - رسانه چیکاو

شاید برای برخی از شما نصب این نسخه راحت و بی دردسر باشد، اما برای اکثر کاربر ها استفاده از نرم افزار اینستاگرام موجود در مایکروسافت استور با مشکلات زیادی همراه است. برای همین اگر قصد دارید که از نسخه اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید، بایستی شبیه ساز اندروید در ویندوز نصب کنید.

نصب اینستاگرام در کامپیوتر با بلواستکس

نرم افزار بلواستکس شبیه ساز اندروید در ویندوز است که با کمک آن می توان تمامی اپلیکیشن های اندروید را در کامپیوتر اجرا و استفاده کرد. کافیست پس از نصب نرم افزار بلواستکس نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید را دانلود کرده و در نرم افزار اجرا کنید. با کمک بلواستکس اپلیکیشن اینستاگرام نسخه اندروید در کامپیوتر اجرا می شود و همچنین پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر کاملا شبیه نسخه اندروید است.

نصب اینستاگرام با کمک برنامه بلو استکس و مدیریت کامل پیج اینستاگرام - رسانه چیکاو

آموزش پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام وب با کامپیوتر

اینستاگرام وب در گذشته امکانات زیادی نداشت. در گذشته اینستاگرام تنها امکان لایک، کامنت و… را فراهم کرده بود و عملا خبری از ارسال پست در اینستاگرام وجود نداشت. اما به تازگی و با توسعه نسخه اینستاگرام وب حالا اینستاگرام امکان پست گذاری در مرورگر را برای نسخه موبایل فراهم کرده است. همانطور که گفته شد اینستاگرام تنها در مرورگر های موبایل امکان ارسال پست را فراهم کرده است. به همین دلیل برای پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر بایستی مرورگر رو از حالت دسکتاپ به حالت موبایل تغییر دهیم. ما برای تغییر به نسخه موبایلی از چندین روش برای این کار استفاده می کنیم.

اگر در مورد اینستاگرام وب اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد میکنم، آموزش اینستاگرام وب را مطالعه کنید. در این آموزش ما به نکات و موضوع هایی پرداختیم که شاید از آن اطلاع نداشته باشید.

1. استفاده از ابزار inspect مرورگر ویندوز

برای استفاده از این ابزار ابتدا بایستی سایت اینستاگرام instagram.com را در مرورگر کروم، فایرفاکس و… باز کنید. سپس بر روی صفحه ی باز شده کلیک راست کرده و گزینه inspect را که معمولا آخرین گزینه است، انتخاب کنید. سپس پنجره ای مشابه با عکس پایین برای شما باز می شود. (شما می توانید با استفاده از کلید میانبر Ctrl + Shift + I ابزار Inspect رو فعال کنید.)

گذاشتن پست در اینستاگرام وب با مرورگر در کامپیوتر با کمک ابزار inspect - رسانه چیکاو

حال بر روی گزینه ای که در تصویر با کادر قرمز نمایش داده شده است کلیک کنید تا مرورگر شما به حالت موبایل تغییر شکل دهد. پس از کلیک بر روی آیکن موبایل، باید صفحه رو یک بار Reload کنید تا سایت با نسخه موبایل مرورگر شما سازگار شود. پس از انجام این مراحل، سایت اینستاگرام مشابه با نسخه اپلیکیشن به شما نمایش می دهد که شامل نوار دسترسی پایین است.

آموزش تغییر مکان ابزار inspect و نوع دستگاه موبایل در مرورگر کروم و فایرفاکس برای استفاده از اینستالگرام وب - رسانه چیکاو

حتما نحوه نمایش پنجره inspect کمی در نمایش نسخه موبایل اینستاگرام، شما را اذیت می کند. به همین منظور کافیست بر روی آیکن سه نقطه کلیک کرده و گزینه ای که حالت نمایش پنجره inspect در حالت ستون چپ و راست است انتخاب کنید تا تجربه بهتری از استفاده نسخه اینستاگرام در مرورگر ویندوز داشته باشید.

تصویر اموزش تغییر جایگاه ابزار inspect به سمت چپ مرورگر برای نمایش بهتر سایت اینستاگرام وب به منظور پست و استوری گذاشتن - رسانه چیکاو

مرورگر ها برای شما نسخه های متفاوتی از دستگاه های موبایل آماده کرده اند. در باکس بالایی پنجره inspect زمانی که شما حالت موبایل را فعال سازی میکنید، لیستی از دستگاه های موبایل موجود است که با انتخاب هر یک از آن، وبسایت اینستاگرام در قابل آن دستگاه نمایش داده می شود.

حال همه چیز فراهم است، مرورگر شما همانند نسخه اپلیکیشن نمایش داده می شود که با کلیک بر روی دکمه + که در نوار دسترسی پایین قرار داده شده امکان پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر فراهم شده است.

علاوه بر پست گذاشتن در اینستاگرام با مرورگر، امکان استوری گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر از طریق روشی که در بالا ذکر شد نیز فراهم شده است. تنها کافیست به بخش Home (آیکن خانه در نوار پایین) رفته و در بخش استوری ها با کلیک بر روی پروفایل خود استوری بگذارید.

2. پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام وب با کوچک کردن صفحه

در بالا ذکر شد که برای استفاده از نسخه وب اینستاگرام باید حتما مرورگر ویندوز را به نسخه موبایلی تبدیل کنید، این امکان با کوچک کردن پنجره مرورگر در قاب موبایل نیز فراهم است. در تصویر زیر کاملا مشخص شده است که به چه صورت می توان نسخه اینستاگرام وب را فعال کرد. پس از کوچک کردن صفحه حتما مجدد صفحه را با کمک آیکن Reload و یا کلید میانبر F5 بارگیری کنید تا سایت اینستاگرام با نسخه موبایل سازگار شود.

کوچک کردن مرورگر در قالب گوشی برای اینستاگرام وب به منظور پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر - رسانه چیکاو

3. استفاده از افزونه Desktop for instagram

با کمک افزونه کروم  Desktop for instagram ، همانند روش های بالا، مرورگر ویندوز به حالت موبایل تغییر می کند که سایت اینستاگرام را در قالب گرافیکی موبایلی به شما نمایش می دهد. این افزونه علاوه بر فراهم کردن امکان پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر، امکان پست های ویدیویی و تصویری از نیز فراهم میکند. کافیست پست مد نظر را باز کرده و از طریق گزینه هایی که در گوشه بالا سمت چپ پست نمایش داده می شود، دانلود کنید.

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر در مرورگر کروم با کمک افزونه desktop for instagram - رسانه چیکاو

4. استفاده از سایر افزونه های کروم

در واقع برای تبدیل اینستاگرام وب ویندوز به نسخه موبایلی آن راه های متعددی وجود دارد که در مواقع مختلفی ممکن است به درد شما بخورد. به عنوان مثال شاید شما قالب خاصی را برای استوری خود در نظر گرفته اید و یا قصد دارید اسکرینی از صفحه اینستاگرام در حالت گوشی آیفون X بگیرید اما قاب دستگاه آیفون ایکس در میان گزینه ها موجود نیست. شما در این حالت می توانید از افزون هایی که در پایین معرفی می کنم و مخصوص گوگل کروم است استفاده کنید.

–       Web for Instagram

–       Responsive design tester

–       Extension for Instagram

نکته: برخی از این افزونه ها ممکن است سبب هک رمز شما در هنگام ورود به پیج اینستاگرامی شوند، پس در ابتدا پیشنهاد می شود که از روش های اول استفاده کنید و در صورت اضطرار به افزونه های کروم مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر فایرفاکس چگونه است؟

تمامی روش ها و موارد گفته شده در اکثر مرورگر ها قابل اجرا است. منتها افزونه هایی که برای پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر معرفی شد، تنها مختص گوگل کروم می باشد.برای پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر فایرفاکس می توانید از افزونه های زیر استفاده کنید.

–       Web for Instagram plus DM

–       Mobile View Tester

برنامه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر وجود دارد؟

بله، در ویندوز نرم افزار ارسال پست به اینستاگرام وجود دارند اما اگر پیج شما بزرگ است، پیشنهاد می کنم که هیچ گاه به این نرم افزار ها متصل نشوید چرا که امنیت صفحه اینستاگرام شما را به خطر می اندازد.

ربات ارسال استوری و پست در اینستاگرام چگونه است؟

بعضی از وبسایت ها ربات هایی برای مدیریت پیج اینستاگرامی شما در قالب وب سایت آماده کرده اند که در ازای خرید پکیج ماهیانه از آن ها،‌ امکاناتی نظیر ارسال پست به صورت خودکار و زمانبندی شده را فراهم می کنند که کار شما را ساده می کند. در حال حاضر وبسایت های بزرگی هستند که خدمات مدیریت پیج اینستاگرام را به شما ارائه می دهند.

چگونه با کامپیوتر اینستاگرام فیلم بگذاریم؟

در زمانی که در حال تهیه این مقاله بودیم چندین بار ویدیویی را به منظور آزمایشی انتخاب کردیم تا در پیج اینستاگرامی قرار دهد اما متاسفانه فیلم ها آپلود نشده اند. بنظر می رسد که پست گذاشتن در اینستاگرام تحت وب تنها تصاویر را ساپورت می کند و فعلا چنین قابلیتی برای فیلم ها وجود ندارد. اما با استفاده از شبیه ساز بلو استکس

امکان قرار دادن ویدیو طولانی در اینستاگرام با کامپیوتر وجود دارد؟

بله، در نسخه وب اینستاگرام برای آپلود ویدیو های بالای یک دقیقه امکانی فراهم شده است.


امیدواریم این آموزش برایتان مفید بوده باشد و با کمک آن بتوانید پیج اینستاگرام خود را در کامپیوتر مدیریت کرده و اقدام به ارسال پست و استوری کنید. (ما آموزش های دیگری در زمینه اینستاگرام برای شما آماده کردیه ایم.) در صورتی که در این باره سوال و یا مشکلی دارید، در بخش کامنت ارسال کرده تا به آن پاسخ دهیم. لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

4.7/5 - (47 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

176 نظرات
  1. کامپیوتر می گوید

    سلام
    من طوری که آموزش داده شده کامپیوترم نیست
    و قسمت استوری مثل گوشی نداره

  2. طاها می گوید

    خیلی ممنون محتوای جالبی بود این روز ها که طرف حتی از تبلیغات لوله بازکنی برچسب ها استفاده نمیکنه و اینترنتی سفارش میده دیگه طرح صیانت از فضای مجازی نباید این راحتی و سرعت توی کارها رو از مردم بگیره امیدوارم یه فکری به حال مردم بکنن طرف الان برای لوله بازکنی هم اینترنتی سفارش میده چه برسه به سایر کارهای مهم که به اینترنت وابسته هستن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از توجه شما متشکریم دوست عزیز.

  3. شهلا زارع می گوید

    چقدر پلتفرم های مختلف خوب دارن روی نسخه مرورگر شون کار می کنن. عالیه

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله همینطوره

  4. مردانی می گوید

    سلام. حالا جریانات شبیه ساز اندروید چی شد اصلا حداقل چند نمونه معرفی کنین
    ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      داخل همین مقاله به طور کامل توضیح دادیم. برای آشنایی بیشتر با بهترین شبیه ساز های اندروید در کامپیوتر به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید.

  5. محمد می گوید

    چجوری می تونم ویندوز 7 رو به 10 ارتقا بدم تا بتونم راحت تر با کامپیوتر پست و استوری اینستاگرام بذارم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام محمد عزیز
      به مقاله زیر مراجعه کنید. چنانچه سوال داشتید در بخش کامنت همان مقاله مطرح کنید تا همکارانم به شما پاسخ بدهند.
      چگونه ویندوز 7 را به 10 ارتقا دهیم؟

  6. ماهان وزیری می گوید

    سلام پیج اینستاگرام من با گوشی ریپورت شده و تا 48 ساعت نمی تونم پست بذارم
    در این شرایط می‌توان با کامپیوتر در اینستاگرام پست و استوری گذاشت

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز. ابتدا باید اقداماتی جهت رفع ریپورت اینستاگرام انجامدهید.

  7. Hadisss می گوید

    امکانش هست که مرورگر پیش فرض ویندوز 10 رو تغییر بدم که راحت تر بتونم با کامپیوتر پست بذارم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله. به مقاله زیر مراجعه کنید.
      چگونه مرورگر پیش فرض ویندوز 10 را تغییر دهیم؟

  8. محمودیان می گوید

    اینستاگرام نسخه ویندوز عالیه اما قابلیت های استوری اینستاگرام داخل گوشی جذاب تره

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله همینطور است. برای آموزش قابلیت های استوری اینستاگرام به مقاله زیر سربزنید.
      آموزش قابلیت های استوری اینستاگرام

  9. شیری می گوید

    سلام من همیشه از همین روش استفاده می کردم اما الان نمی دونم چی شده که اینترنت وصل نمیشه به لپ تاپم. میشه کمکم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز به مقاله زیر سر بزنید.
      آموزش حل مشکل وصل نشدن اینترنت به لپ تاپ

  10. معین می گوید

    این کار رو با اینستاگرام وب هم میشه انجام داد خیلیم عالی هست
    مرسی از توضیحات مفیدتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از کامنت مفید شما متشکریم.

  11. کشاورز می گوید

    سلام
    خسته نباشید
    با اینستاگرام وب هم میشه پست و استوری گذاشت؟

  12. حسن زاده می گوید

    نصب اینستاگرام روی کامپیوتر سخت هست لطفا آموزش نسخه وب اینستاگرام رو بگذارید. فکر می کنم بی دردسر تر باشه

    1. چیکاو می گوید
    2. کیارش می گوید

      اره سخت بود 🙂

    3. مالکی می گوید

      به نظر من انجامش بدین
      یکم سخته اما بعدش تجربه لذت بخشی رو خواهید داشت

  13. محبوب می گوید

    این آموزش اینستاگرام وب هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.
      آموزش اینستاگرام وب

    2. سیما می گوید

      نه این نسخه نصبی اینستاگرام روی کامپیوتر هست

  14. شایسته صفوی می گوید

    چقدر دردسر داره

  15. سجادی فر می گوید

    ببخشید امکانش هست که تلگرام رو هم روی کامپیوتر داشته باشم؟ چون من ی سری فیلم ها رو از تلگرام دانلود می کنم ویرایش میزنم رو کامپیوتر و داخل اینستا منتشر می کنم. اگ تلگرام هم رو کامپیوتر باشه خیلی بهتره واسم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما می توانید بدون نصب تلگرام از طریق تلگرام وب به اکانت خود در کامپیوتر دسترسی داشته باشید.
      آموزش تلگرام وب

  16. خانی زاده می گوید

    کاربرد برنامه بلواستکس چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      BlueStacks یک برنامه شبیه ساز پلتفرم اندروید روی کامپیوتر هست که به شما امکان استفاده از برنامه های نسخه اندروید را می دهد.

    2. مینویی می گوید

      شبیه ساز اندروید هست

  17. م می گوید

    کاش میشد با اینستاگرام روی کامپیوتر فیلم منتشر کرد ?

    1. شهلا یعقوبی می گوید

      سلام میشه که داخل مقاله توضیح دادن

    2. صندوق می گوید

      مگ نمیشه؟

  18. آرمین می گوید

    از ربات های اینستاگرامی استفاده کنید خیلی عالیه ?️

    1. زاهدی می گوید

      اره منم برای انتشار پست و استوری از ربات استفاده میکنم و راضیم

  19. حشمتی می گوید

    چجوری داخل اینستاگرام لاید دو نفره بذارم؟ و اینکه چجوری داخل استوری اینستاگرام لینک بذارم؟

    1. چیکاو می گوید
  20. کیمیا می گوید

    خدای من!این عاااالی بود! یک دنیا ممنون!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله ” چونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست و استوری بگذاریم؟ ” برای شما مفید بوده است ، خوشحالیم . با سایر بخش های چیکاو با ما همراه باشید .

  21. هستی رودباری می گوید

    خیلی سایت خوبی دارین
    من عاشق اسم قشنگ و خلاقانتون شدم ??

  22. نیایش می گوید

    من از افزونه Desktop for instagram استفاده کردم خوب بود
    مرسی از مقاله مفید شما

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه مقاله ” چگونه با کامپبوتر در اینستاگرام پست و استوری بگذاریم ” برای شما مفید بوده است خوشحالیم . موفق باشید .

  23. زهرا امیدی می گوید

    سلام من با اکانت اینستاگرام داخل لپ تاپ و گوشی لاگین کردم. بعد با گوشی همون اکانت رو حذف کردم. الان اکانتم روی کامپیوتر هم حذف شده یا خیر؟ اگر نشده باید چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      با حذف اکانت اینستاگرام ، حساب شما روی همه دستگاه ها پاک خواهد شد .

  24. Chemchare می گوید

    نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ويندوز 10 خیلی راحت بود خداروشکر. ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید .

    2. چیچک می گوید

      اره منم تا قبل از این از اینستاگرام وب استفاده میکردم الان خداروشکر نصب کردم اینستاگرام نسخه ویندوز عالی بود

  25. جوادی می گوید

    سلام لطفا نحوه استوری گذاشتن در واتساپ وب رو هم بگید. سپاس

    1. چیکاو می گوید
  26. روشا می گوید

    تمام مراحل رو پیش میبرم اما نمیتونم رو عکس کسی رو تگ کنم چرا کاشکلی این آپشن هم داشت فق میشه تو کامنت تگ کرد ?

  27. Nilofar. Lnm می گوید

    سلام ببخشید برنامه ای برای پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر وجود داره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام نیلوفر عزیز
      بله برنامه موجود هست که با سرچ در گوگل با برنامه های مختلفی آنا می شوید ، اما اگر پیج بزرگ و مهمی دارید بهتون پیشنهاد می کنم از این برنامه ها استفاده نکنید و امنیت پیج خود را به خطر نیندازید .

    2. قشقایی می گوید

      برنامه زیاده من امتحان کردم خیلی اذیت میکنن کیفیت ویدئو رو کم میکنن بخاطر همین تصمیم گرفتم خودم بیام یاد بگیرم

      1. هادی می گوید

        مگه میشه با اینستاگرام روی کامپیوتر ویدئو منتشر کرد؟

  28. Golchehre می گوید

    سلام ممنونم از مقاله مفید و کاربردی شما. خدا قوت ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم . موفق باشید .

  29. حقیقت می گوید

    سلام برای پست گذاشتن در اینستاگرام در کامپیوتر گزینه لوکیشن رو واسم نمیاره. چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      در ابتدا کلید های ctrl+shift+i رو بزنید .
      سپس روی آیکون موبایل کلیک کنید .
      صفحه رو رفرش کنید .
      از لیست نمایش داده شده یک نسخه موبایل را به دلخواه انتخاب کنید .
      بقیه مراحل رو به راحتی می تونید انجام بدید .دقیقا مشابه پست گذاشتن و توضیحات داخل مقاله .

      1. لیلی می گوید

        سلام
        با روشی که توضیح دادین من فقط می تونم یک عکس پست کنم آیا برای همه به این شکل هست یا قابلیت قرار دادن 10 عکس پشت سر هم در یک پست توسط کامپیوتر هم وجود داره؟

        1. چیکاو می گوید

          سلام و درود
          برای قراردادن چند عکس پشت سر هم به صورت ورقه ای نیز کاربرد دارد.

  30. احسان می گوید

    سلام چجوری فیلم هایی که میخوام با اینستاگرام روی کامپیوتر منتشر کنم رو، قبل از انتشار ویرایش کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  31. وزیری می گوید

    سلام چحوری با کامپیوتر پست و استوری و لایو اینستاگرام رو دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  32. علی می گوید

    سلام. سایز پست هایی که با کامپیوتر داخل اینستاگرام منتشر میکنیم باید اندازه هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز من به طور دقیق متوجه سوال شما نشدم اما در مقاله زیر تمام باید ها و نباید های سایزت پست اینستاگرام با کامپیوتر گفته شده است .
      https://chikav.ir/1399/08/28/instagram-post-size/

  33. دانشمند می گوید

    سلام
    برای پست گذاشتن در اینستاگرام در کامپیوتر، باید سایز پست هام چقدر باشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به مقاله زیر مراجعه کنید .

  34. ملی می گوید

    سلام برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش دانلود پست و استوری اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .

  35. حلما می گوید

    سلام سایز پست هایی که با کامپیوتر میزارم باید جقدر باشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای اگاهی از سایز استاندارد پست های اینستاگرام به مقاله زیر مراجعه کنید .
      سایز پست اینستاگرام

  36. نفیس می گوید

    برای دانلود پروفایل اینستاگرام باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش دانلود پروفایل اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/08/26/download-instagram-profile/

  37. Mahdi می گوید

    چگونه با کامپیوتر اینستاگرام فیلم بگذاریم؟ چگونه فیلم رو قبل از اشتراک با کامپیوتر ویرایش کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ما داخل سایت چیکاو برای پاسخ به هر دو سوال شما دو مقاله نوشته ایم که به تفصیل درباره آموزش به اشتراک گذاری فیلم با کامپیوتر در اینستاگرام و معرفی برنامه های ویرایش فیلم کامپیوتر توضیح دادیم . از طریق لینک زیر به مقالات مربوطه مراجعه کنید .

  38. قبادی می گوید

    آموزش نصب اینستاگرام برای کامپیوتر در ویندوز 7 رو هم بگید. تقدیر و تشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل همین مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  39. میترا می گوید

    برای استفاده از ابزار inspect مرورگر چکار باید کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      آموزش استفاده از inspect به طور کامل داخل مقاله توضیح داده شده است .

  40. نشاط می گوید

    سلام کاربرد بلواستکس چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نرم افزار بلواستکس شبیه ساز اندروید در ویندوز است که با کمک آن می توان تمامی اپلیکیشن های اندروید را در کامپیوتر اجرا و استفاده کرد.

  41. Hel می گوید

    سلام. ببخشید ویندوز کامپیوتر من 8 هست. نصب کردن اینستاگرام واسم سخته. میشه درباره نسخه وب اینستاگرام توضیح بدین ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای اموزش استفاده از اینستاگرام وب به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/20/instagram-web/

  42. Melani می گوید

    اپلیکیشن یا ربایت پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر وجود داره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز، در ویندوز نرم افزار ارسال پست به اینستاگرام وجود دارند اما اگر پیج شما بزرگ است، اصلا پیشنهاد نمی کنم چرا که امنیت صفحه اینستاگرام شما را به خطر می اندازد.

  43. فروغ می گوید

    سلام لطفا آموزش بدید چجوری میتونم با کامپیوتر از یوتیوب فیلم دانلود کنم بعد پستش کنم اینستاگرام؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای آموزش دانلود ویدئو از یوتیوب با کامپیوتر به لینک زیر مراجعه کنید .

      https://chikav.ir/1399/06/13/download-from-youtube/

  44. Parsa می گوید

    سلام لطفا درباره اینکه چجوری میتونم با لپ تاپ برنامه اینستاگرام دانلود کنم یه توضیح بدین. سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اینترنت را به لپ تاب متصل کنید . در بخش Explore پنجره ویندوز در نوار پایین سمت چپ، گزینه Microsoft Store را باز کنید. از بخش جست و جو عبارت “Instagram” را جست و جو کرده و نرم افزار اینستاگرام را نصب کنید.

  45. مانی می گوید

    سلام آیا من میتونم ویدئو های طولانی بیشتر 1 دقیقه رو هم با اینستاگرام روی کامپیوتر منتشر کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله مانی عزیز میتونید .

  46. Hahdi می گوید

    سلام چجوری بفهمیم که یه نفر با نسخه ویندوز اینستاگرام پست منتشر کرده یا با گوشی موبایل؟ اصلا میشه فهمید اون شخص پروفایل و بایو اینستاگرام ما رو چک کرده یا ن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما نمیتونید متوجه بشید که چه شخصی با نسخه ویندوز یا اندروید داره از اینستاگرام استفاده میکنه .
      برای اطلاعات کامل درباره اینکه چه کسانی اکانت اینستاگرام شما رو چک کرده اند به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/24/how-to-find-out-who-checked-our-instagram/

  47. شمیم می گوید

    سلام لطفا آموزش بدین چجوری میشه روی نسخه وب اینستاگرام پست منتشر کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شمیم عزیز داخل همین مقاله به طور کامل توضیح داده شده .
      اما اگر قصد ندارید اینستاگرام نصب کنید و فقط میخواین از نسخه وب و داخل مرورگر استفاده کنید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/20/instagram-web/

  48. غلامرضا می گوید

    چرا نمیتونم اینستاگرام در کامپیوتر نصب کنمممم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز مقاله رو دقیق بخونید مراحل نصب اینستاگرام روی کامپیوتر گام به گام گفته شده .

  49. علی اکبر می گوید

    سلام من نمیخوام اینستاگرام نصب کنم. میخوام اگر ممکن باشه از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنم. آیا امکانش هست یا خیر ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز امکانش هست . من لینک آموزش اینستاگرام وب رو قرار میدم برای شما .
      https://chikav.ir/1399/07/20/instagram-web/

  50. محمد صادق می گوید

    سلام. پست و استوری که از طریق اینستاگرام در کامپیوتر منتشر میشه با پست و استوری که از طریق گوشی اندروید منتشر میشه از نظر ظاهری تفاوت داره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز تفاوتی ندارن .

  51. ehsan می گوید

    سلام چجوری پست بگذارم با کامپیوتر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      داخل این مقاله به طور کامل توضیح داده شده که چجوری با کامپیوتر پست اینستاگرام بگذارید.
      لطفا سوالتون رو دقیق تر بپرسید .

  52. fr می گوید

    چرا من نمیتونم روی نسخه ویندوز اینستاگرام پست بذارم؟ چجوری اینستاگرام وب نصب کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز سوالتون رو دقیق تر بپرسید تا من راهنماییتون کنم . اما می تونید به لینک زیر که مربوط به آموزش پست و استوری در اینستاگرام در کامپیوتر هست مراحعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  53. Hafi می گوید

    سلام. من با ویندوز 10 اینستاگرام نصب کردم. ممنونم از مقالتون ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  54. Gh می گوید

    با نسخه ویندوز اینستاگرام فیلم های طولانی بیشتر از 30 ثانیه هم میشه پست کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله امکانش هست .

  55. قباد می گوید

    سلام میشه آموزش اینستاگرام وب اندروید رو هم بزارین؟ ممنونم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای آموزش استفاده از نسخه وب اینستاگرام به لینک زیر مراجعه فرمایید .
      https://chikav.ir/1399/07/20/instagram-web/

  56. شادی می گوید

    یکم سخت بود ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اگر دقیق تر بگید داخل کدوم مرحله مشکل دارین من میتونم توضیحات بیشتری رو بدم خدمتتون .

  57. متین می گوید

    عالی ?

    1. چیکاو می گوید

      موفق و پیروز باشید .

  58. شهابی می گوید

    سلام لطفا آموزش اینستاگرام وب رو هم بذارید ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموختن اینستاگرام وب به لینک https://chikav.ir/1399/07/20/instagram-web/ مراجعه کنید .

  59. r.k می گوید

    سلام. من میخوام با کامپیوتر پست بذارم داخل اینستاگرام، عکس رو انتخاب میکنم مشکلی نیست اما لوکیشن و تگ افراد رو واسم نمیاره. ممنونم از سایت خوبتون. لطفا راهنماییم کنید ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      در ابتدا کلید های ctrl+shift+i رو بزنید .
      سپس روی آیکون موبایل کلیک کنید .
      صفحه رو رفرش کنید .
      از لیست نمایش داده شده یک نسخه موبایل را به دلخواه انتخاب کنید .
      بقیه مراحل رو به راحتی می تونید انجام بدید .دقیقا مشابه پست گذاشتن و توضیحات داخل مقاله .

  60. Fti می گوید

    سلام. سوال منم بود اما از هر روشی امتحان کردم راه حلی پیدا نشد. خلاصه اینکه حیف شد امیدوارم زود تر این قابلیت رو اضاف کنن.

  61. عارف می گوید

    سلام خسته نباشید
    با نسخه ی وب میخوام که پست رو شر کنم به استوریم اما این گزینه رو نداره چرا و چجوری میتونم این کار رو انجام بدم ؟؟؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      این امکان فعلا در نسخه وب اینستاگرام وجود ندارد اما احتمالا در آینده اینستاگرام امکانات زیادی از جمله همین قابلیت، همانند نسخه اپلیکیشن به سایت خود بیافزاید. با توجه به روند صعودی تعداد کاربران نسخه وب، این احتمال بسیار زیاد است.

  62. مها می گوید

    سلام. وقتی که من با کامپیوتر پست و استوری بزارم مشخص میشه؟ کسانی ک با گوشی هستن هم میتونن پست و استوریم رو ببین یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای اینکه با نسخه ویندوز اینستاگرام در مرورگر بتونید پست و استوری بگذارید باید صفحه اینستاگرام رو به اندازه صفحه گوشیتون کنید که آموزشش رو داخل مقاله به طور کامل برای شما گذاشتیم . به همین دلیل تفاوتی بین پست های منتشر شده در نسخه ویندوز با موبایل وجود ندارد .

  63. راحله می گوید

    سلام کوچیک کردن صفحه اینستاگرام برای چیه؟ منم همیشه از مرورگر وارد اینستاگرام میشم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای اینکه با نسخه ویندوز7 و 8 روی مرورگر اینستاگرام بتونید پست و استوری بگذارید باید حتما دسکتاپ رو به اندازه صفحه گوشیتون کنید که آموزشش رو داخل مقاله به طور کامل برای شما گذاشتیم .

  64. Moghdeee می گوید

    سلام. چحوری میتونم داخل اینستاگرام با لپ تاپ پست بزارم ب صورت عکس و فیلم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      دوست عزیز داخل این مقاله به طور کامل آموزش داده شده . اگر سوال دیگه ای واستون پیش اومد در خدمتم .

  65. طلا می گوید

    سلام
    من آیدی اینستاگرام دوستم رو سرچ میزنم فقط واسم میزنه user not found یعنی چی؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      احتمالا دوست شما به طریقی پیجش رو از دسترس خارج کرده که برای شما آیدیش پیدا نمیشه . دوست شما پیجش رو دی اکتیو یا دیلیت اکانت کرده .

  66. :) می گوید

    سلام خدا خیرتون بده نجاتم دادین 🙂

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      موفق و پیروز باشید .

  67. ? می گوید

    عالی و کاربردی

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      از نظر شما متشکریم . موفق و پیروز باشید .

  68. ا می گوید

    مفید بود سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش انتشار پست و استوری اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر برای شما مفید بوده است خرسنیم .

  69. باران می گوید

    مفید بود ممنون از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر شما متشکریم موفق باشید .

  70. نیل می گوید

    خدا قوت عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  71. ندا می گوید

    عالی بود ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاس گزاریم .

  72. M می گوید

    Mofid bood khaste nabashid

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  73. هاله می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شمتا متشکریم .

  74. ال می گوید

    ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  75. جواد می گوید

    من به راحتی تونستم اینستاگرام رو روی لپ تاپم نصب کنم و باهاش پست و استوری بزارم عالی بود سپاس

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما درباره مقاله آموزش انتشار پست و استوری اینستاگرام به وسیله کامپیوتر متشکریم .

  76. هاشم می گوید

    توو این مقاله یاد گرفتم که چجوری یا کامپیوتر داخل اینستاگرام پست و استوری بزارم ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما درباره مقاله آموزش انتشار پست و استوری اینستاگرام به وسیله کامپیوتر متشکریم .

  77. شکیلا می گوید

    مفید بود سپاس

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      رضایت شما از مقاله آموزش اینستاگرام روی کامپیوتر باعث خرسندی ماست .

  78. محمد می گوید

    سلام. چجوری میتونم با کامپیوتر داخل اینستاگرام دل نوشته منتشر کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      شما با برنامه اینستاگرام می توانید عکس و فیلم منتشر کنید . بنابراین اگر متن خاص یا دلنوشته ای دارید و قصد دارید آن را در اینستاگرام منتشر کنید می توانید کلیپ یا عکس نوشته بسازید . یک روش راحت تر تایپ کردن متن و سپس اسکیرین گرفتن از آن و انتشار در اینستاگرام می باشد . اگر متن مورد نظر شما کمتر از 2200 کاراکتر باشد می توانید از آن متن به عنوان کپشن پست اینستاگرام استفاده کنید . بعد از اینکه روش انتشار دلنوشته خود را انتخاب کردید می توانید با توجه به توضیحات مربوط به آموزش انتشار پست و استوری اینستاگرام در کامپیوتر عمل کنید

  79. نوری می گوید

    سلام
    من ادمین چند تا پیج اینستاگرام هستم و به تازگی کارم رو شروع کردم
    داخل چندین سایت و پیج دنبال روشی بودم تا بتونم عکس هایی ک داخل فتوشاپ ادیت میزنم رو به صورت مستقیم از کامپیوتر داخل پیج های اینستاگرام منتشر کنم. کاش زود تا با سایت شما آشنا شده بودم. شما خیلی به من کمک کردید. بالاخره راحت شدم از صفحه نمایش کوچک موبایل و به راحتی میتونم ساعات طولانی با کمک کامپیوتر روی پیج های مختلف پست بگذارم. متشکرم از شما

    1. چیکاو می گوید

      با سلا و احترام
      از نظرات دلگرم کننده شما سپاس گزاریم . تیم چیکاو در تلاش است تا در زمینه آموزش اینستاگرام آموزش های به روز و کاربردی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد .

  80. پریا می گوید

    سلام
    جناب من بیش از ده تا سایت رو گشتم که تمام مطالبشون قدیمی بود تا بالاخره سایت شما رو پیدا کردم و توانستم به راحتی روی لپ تاپ اینستاگرام داشته باشم. ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم برای شما مفید بوده است و توانسته ایم اموزش به روز و کاملی را اختیار شما قرار دهیم خرسندیم .

  81. عباسی می گوید

    بالاخره یکسایت پیدا شد که به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش انتشار پست اینستاگرام به وسیله سیستم عامل ویندوز رو بهمون یادبده. دمتون گرم

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه توانسته ایم نظر مثبت شما را در زمینه آموزش اینستاگرام نسخه ویندوز جلب کنیم خرسنیدم . امیدواریم با آموزش های مختلف سایت در زمینه شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید .

  82. رها می گوید

    من از روش اول یعنی inspect استفاده کردم ک کاملا عالی بود و به نتیجه رسیدم متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      با سلام
      دوست عزیز تمام تلاش تیم چیکاو گردآوری به روز ترین مطالب در زمینه اخبار تکنولوژی و آموزش شبکه های اجتماعی برای کسب رضایت شما عزیزان می باشد .

  83. م می گوید

    مطالبتون جواب میده یا مثل بقیه سایتا وقت تلف کردنه

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      ما به روز ترین مطالب در زمینه آموزش اینستاگرام روی کامپیوتر و انتشار پست و استوری روی نسخه ویندوز را در اختیار شما گذاشته ایم . می توانید مقاله را مطالعه کرده و سپس سوالات و نظرات خود را به اشتراک بگذارید .

  84. Panah می گوید

    سلام. نوشتین که با اینستاگرام نسخه وب امکان انتشار ویدئو بیشتر از 1 دقیقه هم هست! خب این ویدئو برای کسانی که با نسخه اندروید وارد شدن به طور کامل نمایش داده میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      بله نمایش داده می شود

  85. sara می گوید

    ممنون عالی بود

  86. حسام می گوید

    سلام من واقعااا نیاز شدیدی داشتم به استفاده از نسخه ویندوز اپلیکیشن اینستاگرام. و همچنین آموزش پست و استوری اینستاگرام نسخه کامپیوتر خیلی واسم کاربردی بود تشکر ?

  87. NiloofarP می گوید

    با سلام
    بسیار عالی و کاربردی مثل همیشه، خداقوت

    1. محمد پورمحمد می گوید

      ممنون از شما