سامسونگ گلکسی S23 FE نسخه ویژه، در دو گزینه رنگی جدید در هند عرضه شد

سامسونگ ماه گذشته گلکسی S23 FE را در هند عرضه کرد. این گوشی در رنگ های زیتونی، ​​مشکی و بنفش ارائه شد. اکنون برند کره جنوبی نسخه ویژه ای از دستگاه را معرفی کرده است. در دو رنگ جدید عرضه می شود و در وب سایت رسمی شرکت ذکر شده است. ماه گذشته سامسونگ مدل Special Edition گلکسی Z Flip 5 را در چهار رنگ در این کشور عرضه کرد.

نسخه ویژه گلکسی S23 FE سامسونگ در هند

نسخه ویژه گلکسی S23 FE شامل گزینه‌های رنگی Indigo و Tangerine است. رنگ اولی دارای رنگ آبی روشن است در حالی که دومی به نظر می رسد رنگ قهوه ای دارد. دستگاه ها دارای قاب نقره ای هستند.

گلکسی S23 اف ای به طور انحصاری برای خرید از وب سایت رسمی سامسونگ در دسترس است. قیمت 59999 روپیه و 64999 روپیه برای پیکربندی رم و حافظه داخلی 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت است. به نظر می‌رسد که نسخه‌های Special Edition در تعداد محدودی در دسترس خواهند بود، زیرا در فهرست آمده است: «عجله کنید، تا زمانی که موجودی باقی مانده است».

در مورد مشخصات اصلی، سامسونگ گلکسی اس 23 FE دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED پویا با وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز است. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است و دستگاه دارای گواهی IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است. این گوشی هوشمند دارای یک مجموعه دوربین سه گانه عمودی است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. Galaxy S23 FE از پردازنده Exynos 2200 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می شود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 با 4 سال به روز رسانی تضمینی اندروید عرضه می شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.