Threads یک دکمه ویرایش رایگان را برای همه به همراه پست‌ها و پاسخ‌های صوتی ایجاد می‌کند

همانطور که امروز از طریق threads رسمی @ و اکانت Thread رئیس اینستاگرام Adam Mosseri (@mosseri) اعلام شد، دو ویژگی جدید وجود دارد که در این هفته عرضه خواهند شد. اول، و مهمتر از آن، اکنون می توانید تا پنج دقیقه پس از ارسال یک موضوع، آن را ویرایش کنید. دوم، اکنون می توانید با استفاده از صدای خود یک رشته را شروع کنید یا به آن پاسخ دهید.

امکان ویرایش Thread یکی از درخواست‌های رایج در میان کاربران این برنامه بوده است، به‌ویژه کاربرانی که به دنبال جایگزینی برای X (توئیتر سابق) و تمایل آن به قفل کردن مفیدترین ویژگی‌های آن در پشت دیوار پرداخت هستند، به آن هجوم آورده‌اند. در حال حاضر، کاربران در X برای ویرایش یک پست باید در طرح Premium مشترک شوند. در Threads، “دکمه ویرایش” معروف به صورت رایگان برای همه کاربران در دسترس خواهد بود و از امروز عرضه می شود.

برای ویرایش یک پست یا پاسخ، به سادگی روی منوی “…” در بالا سمت راست ضربه بزنید یا کلیک کنید. گزینه ویرایش فقط برای پنج دقیقه اول که پست شما پخش می شود در دسترس خواهد بود و هم برای اصلاح یا اضافه کردن متن و هم برای افزودن تصاویر کار می کند.

به طور مشابه، Threads «رشته‌های صوتی» را منتشر می‌کند، یا من معتقدم که بیشتر مردم چگونه به آن‌ها اشاره می‌کنند – «یادداشت‌های صوتی». برای استفاده از صدای خود برای شروع یا پاسخ دادن به یک رشته، به سادگی روی نماد میکروفون ضربه بزنید. سپس، هنگامی که ضبط کننده ظاهر شد، روی دکمه ضبط ضربه بزنید (یا فشار دهید و نگه دارید) تا شروع شود. ضبط‌ها همچنین شامل شرح‌هایی هستند که به‌طور خودکار ایجاد می‌شوند که می‌توانید قبل از نهایی کردن پست خود، تغییراتی در آنها ایجاد کنید.

چه چیزی کم است؟

با این حال، به همان اندازه که صدای هر دوی این ویژگی های جدید عالی است، مواردی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. اگرچه برای دریافت آنها نیازی به به‌روزرسانی برنامه نیست، اما متوجه شدم که یادداشت‌های صوتی در برنامه وب در دسترس نیستند. این ممکن است به دلیل طراحی یا صرفاً به دلیل عدم عرضه کامل این ویژگی باشد.

علاوه بر این، هنگامی که یک پست ویرایش می شود، به نظر نمی رسد هیچ نشانه ای مبنی بر تغییر پست یا سابقه ویرایشی وجود نداشته باشد. امیدواریم که این در حال انجام باشد زیرا این عدم شفافیت می تواند منجر به اطلاعات نادرست شود.

در مجموع، این یک پیروزی بزرگ برای Threads و یک انگیزه عالی برای کاربران جدید برای پیوستن به پلتفرم و کاربران موجود برای فعال شدن بیشتر است. به نظر می رسد این تیم به بازخورد کاربران گوش می دهد و به آرامی اما مطمئناً ویژگی هایی را که می خواهند به آنها می دهد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.