قلم S جدید برای گلکسی تب S9 FE ارتقای غیرمنتظره ای را به ارمغان می آورد

سری Galaxy Tab S9 FE تعدادی ارتقاء مورد انتظار و غیرمنتظره را به همراه دارد که سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی و اطلاعیه رسمی خود جزئیات بیشتر آنها را توضیح داده است. با این حال، سامسونگ همه تغییرات جدید را در کانون توجه قرار نداد و برخی از ارتقاهای کوچکتر نام برده نشد. این کمپانی به کاربران اجازه داد تا آنها را به تنهایی کشف کنند.

به ما اجازه دهید راز کوچکی در مورد قلم Tab S9 FE S Pen به شما بگوییم. همه اینها به لطف یک تغییر است: دکمه کناری S Pen به نیروی بیشتری برای فعال کردن نیاز دارد.

ظاهراً سامسونگ این تغییر را در قلم S Pen سری گلکسی تب اس 9 FE بر اساس بازخوردی که از کاربران جمع‌آوری کرده است، انجام داده است. سامسونگ این کار را انجام داد زیرا کلید کناری قدیمی خیلی نرم بود و فضای زیادی برای خطا و فشار دادن تصادفی باقی می گذاشت.

دکمه S Pen به نیروی بیشتری نیاز دارد، فشارهای تصادفی را کاهش می دهد

سامسونگ اطلاعات زیر را از مطالب بازاریابی Fan Edition خود حذف کرده است، اما منابع به ما می گویند که دکمه کناری قلم S Pen جدید که با هر تبلت Fan Edition همراه است، به جای 160 گرم، به 170 گرم نیرو برای فعال کردن نیاز دارد. 10 گرم اضافی ممکن است برای جلوگیری از فشارهای تصادفی بدون تأثیر منفی بر تجربه کاربر از راه های دیگر کافی باشد.

جالب اینجاست که ممکن است سامسونگ این تغییر را روی دکمه کناری S Pen Creator Edition نیز اعمال کرده باشد، اما نه S Pen استاندارد همراه با سری پرچم‌دار Galaxy Tab S9. می‌توان گفت که تبلت‌های جدید Fan Edition حداقل در قسمت دکمه کناری S Pen، اگر هیچ چیز دیگری، خط تولید پرچم‌داران را شکست داده‌اند.

سامسونگ Galaxy Tab S9 FE duo را در 10 اکتبر در بازارهای منتخب عرضه می کند. قیمت ها از 449 دلار / 529 یورو برای مدل پایه شروع می شود و قلم S Pen کمی ارتقا یافته به صورت رایگان ارائه می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.