گلکسی زد فلیپ 5 اولین گوشی از این سری است که از وای فای 6E پشتیبانی می کند

با گذشت چهار مدل، به وضوح مشخص شده است که گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Flip به عنوان یک فلگشیپ کامل طراحی نشده‌اند. آن‌ها بسیاری از ویژگی‌ها را با گوشی‌های Galaxy S و Galaxy Z Fold شرکت سامسونگ به اشتراک می‌گذارند، اما در برخی از نقاط، سطح مشخصات آن‌ها به همان اندازه نیست. همراه چیکاو باشید.

به عنوان مثال، دوربین‌های سری Galaxy Z Flip، با اطمینان بهتر از دوربین‌های گوشی‌های میان‌رده سامسونگ هستند، اما با دوربین‌های موجود در سری‌های Galaxy S و Galaxy Z Fold قابل مقایسه نیستند. از نظر نرم‌افزاری، گوشی Z Flip از ویژگی مهمی مانند Samsung DeX بی‌خبر است. و به خاطر ابعاد کوچک، تمام مدل‌های Z Flip باید با کمترین دوربین‌های عقب و باتری‌های کوچکتری به کار بروند.

و اگرچه شاید شما توجه کرده‌اید، سری گوشی‌های Z Flip نیز در امکانات ارتباطی به مقصد گوشی‌های بالارده دیگر سامسونگ عقب‌افتاده است و یکی از این امکانات، پشتیبانی از شبکه‌های Wi-Fi 6E است. اما با گلکسی Z Flip 5، سامسونگ بالاخره این موضوع را تغییر داده است.

آخرین گوشی‌های قابل انعطاف سامسونگ، نخستین مدل در این سری هستند که به شبکه‌های Wi-Fi 6E متصل می‌شوند. Wi-Fi 6E با گوشی‌های هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy S21 Ultra به بازار آمد و از آن زمان به مدل‌های دیگر فلگشیپ گلکسی و تبلت‌های این شرکت نیز راه یافته است، از جمله مدل‌های اخیر Z Fold.

Wi-Fi 6E، همان‌طور که از نامش پیداست، نسخه به‌روزشده‌ای از استاندارد Wi-Fi 6 است که در باند 6 گیگاهرتز به جای باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز که توسط استانداردهای قبلی Wi-Fi استفاده می‌شدند، فعالیت می‌کند. باند 6 گیگاهرتز در سال 2020 برای استفاده عمومی تصویب شد، بنابراین نه به اندازه باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز که مدت زمان بیشتری وجود داشته‌اند، پرترافیک هستند.

البته، روتر شما نیز باید از Wi-Fi 6E پشتیبانی کند. خوشبختانه، دسترسی به روترهای Wi-Fi 6E تحت تأثیر قرارگیری اینکه کشور شما باند 6 گیگاهرتز را برای استفاده عمومی باز کرده باشد یا خیر، قرار نمی‌گیرد و شما باید بتوانید آن‌ها را از طریق فروشگاه‌های آنلاین اصلی مانند آمازون خریداری کنید.

اگر به دنبال گوشی Galaxy Z Flip 5 هستید، می‌توانید آن را در اکثر کشورها برای بهره‌مندی از مزایایی مانند تحویل قبل از تاریخ عرضه 11 اوت یا اعتبار 50 دلاری پیش‌خرید کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.