سامسونگ ممکن است رنگ آبی تیره را برای سری گلکسی تب اس 9 خود ارائه دهد

یک هفته قبل، گلکسی Z Flip 5، گلکسی Z Fold 5 و سری تبلت Galaxy Tab S9 در رندرها منتشر شدند. تبلت‌های جدید سامسونگ در رنگ سیاه رنگ نمایش داده شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که رنگ‌های دیگری نیز وجود داشته باشد. همراه چیکاو باشید.

منبع رندر های اصلی، با نام کاربری @rquandt، اکنون می‌گوید که سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ ممکن است در رنگ آبی تیره در دسترس باشد.

اما در عین حال، منبع می‌گوید که این رنگ آبی تیره احتمالی ممکن است فقط یک عوارض فرایند تبدیل تصویر باشد. خطای نادرستی در رنگ‌بندی ممکن است در هنگام تبدیل تصاویر مواد فاش شده سامسونگ به یک فرمت فایل دیگر بروز کرده باشد. این منبع هیچ نمونه‌سازه‌ای برای ارائه نداشت.

Galaxy Tab S9 ممکن است گزینه های رنگ بیشتری در دسترس باشد

بدون درنظر گرفتن احتمال خطاها، این بار نخستین بار نیست که می‌شنویم سری گلکسی تب اس 9 ممکن است نسبت به مدل‌های قبلی، کمی رنگارنگ‌تر باشد.

ماه گذشته، خبرها اشاره می‌کردند که سامسونگ ممکن است قصد داشته باشد گلکسی تب اس 9 را در رنگ بژ عرضه کند. شرکت هرگز از رنگ بژ در خط تبلت‌های بالارده خود استفاده نکرده بود، بنابراین این اولین بار خواهد بود.

سه تبلت گلکسی تب اس 9 قابل رزرو آنلاین هستند و از تاریخ ۲۶ ژوئیه برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. افرادی که از اکنون ثبت‌نام کرده و یکی از محصولاتی که در رویداد Galaxy Unpacked معرفی خواهد شد را خریداری کنند، می‌توانند از ۵۰ دلار اعتبار سامسونگ بهره‌مند شوند. همچنین، در برخی بازارها، امتیازات پیش‌خرید ممکن است شامل یک کاور صفحه کلید نازک برای سامسونگ DeX رایگان باشد.

گفته می‌شود که تبلت‌ها از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 جدید قدرت گرفته‌اند. مدل پایه تبلت S9 باید دارای یک صفحه نمایش AMOLED بهبود یافته باشد و به جای دوربین فوق‌عریض خود از یک حسگر تک پشتی استفاده کند.

تبلت گلکسی تب اس 9 پلاس با صفحه نمایش 12.4 اینچی باید تعادلی بین نسخه پایه و نسخه الترا برقرار کند و نسخه الترا یعنی Galaxy Tab S9 الترا با صفحه نمایش 14.6 اینچی ممکن است نتواند از ناچ معرفی شده در سال 2022 عبور کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.