Galaxy A71 5G UW، Tab A7 Lite به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2023 را دریافت می‌کنند

ماه گذشته، سامسونگ بروزرسانی امنیتی ژوئن 2023 را برای چندین نسخه از Galaxy A71 5G عرضه کرد. با این حال، مدل خاص Verizon این دستگاه در ایالات متحده (SM-A716V) حذف شد. امروز، شرکت همچنین به این دستگاه بروزرسانی امنیتی ماه گذشته را ارائه می‌دهد. به همراه آن، سامسونگ بروزرسانی امنیتی ژوئن 2023 را برای Galaxy Tab A7 Lite در شبکه Verizon (SM-T227U) نیز ارسال می‌کند. همراه چیکاو باشید.

به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید برای Galaxy A71 5G UW، نسخه نرم‌افزار را به A716VSQU7GWE2 ارتقا می‌دهد و آن برای Galaxy Tab A7 Lite با شماره ساخت T227USQU6CWF1 همراه است. نرم‌افزار جدید شامل بروزرسانی امنیتی ژوئن 2023 است که بیش از 60 مشکل امنیتی را رفع می‌کند. این به‌روزرسانی‌های جدید هیچ ویژگی یا بهبودی در عملکرد ارائه نمی‌دهند. اخیراً، این برند وضعیت امنیتی تبلت را از بروزرسانی ربع سالانه به بروزرسانی دو سالانه کاهش داده بود.

به طور معمول، دستگاه‌های موبایل سامسونگ به طور خودکار کاربران را در مورد آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع می‌سازند. اما اگر هنوز هشداری دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزاری و کلیک بر روی دانلود و نصب، برای به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید بررسی کنید.

گوشی Galaxy A71 5G در تاریخ جولای ۲۰۲۰ با سیستم عامل Android 10 (One UI 2.1) روانه بازار شد. همانطور که قول داده شده بود، سامسونگ سه نسخه جدید از اندروید را برای این گوشی ارائه داده و در حال حاضر از اندروید 13 (One UI 5.1) استفاده می‌کند. این به این معنی است که این گوشی آپدیت اندروید 14 (One UI 6.0) را دریافت نخواهد کرد.

تبلت Galaxy Tab A7 Lite در ماه مه ۲۰۲۱ با سیستم عامل Android 11 (One UI 3.1) عرضه شد. در حال حاضر، از Android 13 (One UI 5.1) استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه در زمان عرضه نسخه بعدی اندروید در انتهای امسال، آپدیت را دریافت کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.