به روزرسانی بعدی Galaxy S22 برای بهبود عملکرد دوربین در نور کم می باشد

مدت طولانی کاربران مجموعه گلکسی اس 22 شکایت داشتند که در شرایط نور کم، نشانه‌های نئون (یا منابع نوری دیگر) در تصاویری که با دوربین اصلی پشتیبانی شده دریافت می‌شوند، شدت بالایی دارند. در ماه مارس، سامسونگ این مشکل را تأیید کرد و گفت که در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری است که این مشکل را برطرف خواهد کرد. پیش‌بینی شده بود که توسعه این به‌روزرسانی نرم‌افزاری در ماه مارس تکمیل شود و انتظار می‌رفت که به‌روزرسانی در ماه آوریل عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

متأسفانه، ماه‌ها می‌گذرد، اما به‌روزرسانی نرم‌افزار هنوز عرضه نشده است. خوب، سامسونگ اکنون اعلام کرده است که توسعهٔ تکه نرم‌افزاری تکمیل شده است و با به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه این شرکت تکنولوژی بزرگ قبلاً به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئیهٔ ۲۰۲۳ را برای مجموعهٔ گلکسی اس 22 عرضه کرده است، رفع مشکل نشانه‌های نئون با شدت بالا ممکن است به عنوان بخشی از به‌روزرسانی امنیتی ماه اوت ۲۰۲۳ برای مجموعهٔ گلکسی اس 22 عرضه شود.

این خبر از انجمن جامعهٔ سامسونگ برای کره منتشر شده است. وقتی یک کاربر در این پلتفرم دربارهٔ وضعیت به‌روزرسانی پرسید، یک مدیر پاسخ داد:

“موردی که اشاره کردید را بررسی کردم. تکه نرم‌افزاری به‌روزرسانی در به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی عرضه خواهد شد. تاریخ هدف هنوز مشخص نشده است. پس از ثبت تاریخ به‌روزرسانی نرم‌افزار، شما را مطلع خواهیم کرد.”

مردم همچنین شکایت داشته‌اند که آسمان در تصاویری که با دوربین‌های اصلی پشتیبانی شده این تلفن‌ها در شرایط نور کم گرفته می‌شود، نویز دار به نظر می‌رسد. امیدواریم که به‌روزرسانی این مشکل را هم برطرف کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.