یکی دیگر از گوشی های iQOO از سنسور دوربین ISOCELL GN5 سامسونگ استفاده می کند

سامسونگ علاوه بر تولید گوشی های هوشمند محبوب، برخی از سنسورهای دوربین بسیار توانمند را برای گوشی‌های همراه در این صنعت نیز تولید می‌کند، مانند ISOCELL HP2 که با Galaxy S23 Ultra قلب بسیاری را به خاطر کیفیت تصویر خود به دست آورده است. . جدا از استفاده از این سنسورها در دستگاه‌های خود، سامسونگ این دوربین‌ها را به برندهای دیگر نیز ارائه می‌کند و لیست بلندبالایی از دستگاه‌هایی که از سنسورهای ISOCELL استفاده می‌کنند، شامل Pixel 7 Pro است. خب، امروز یک گوشی دیگر به این لیست اضافه می شود، iQOO Neo 7 Pro. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

iQOO Neo 7 Pro با سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL GN5 عرضه خواهد شد

در ابتدای این ماه، آی‌کیوو اعلام کرد که در تاریخ 4 ژوئیه 2023 ، آی‌کیوو نئو 7 پرو را در هند عرضه خواهد کرد که همچنین نخستین معرفی جهانی این تلفن همراه خواهد بود. از آن زمان به بعد، این شرکت در حال آشکارسازی ویژگی‌های کلیدی این تلفن همراه است. امروز، آی‌کیوو اعلام کرده است که آی‌کیوو نئو 7 پرو با سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL GN5 با OIS به عنوان دوربین اصلی آن تجهیز خواهد شد. این شرکت فناوری کره‌ای این سنسور دوربین را در سپتامبر 2021 معرفی کرد و قبلاً آن را در آی‌کیوو 9، آی‌کیوو 9 پرو و نوبیا رد مجیک 8 پرو دیده بودیم.

ویژگی‌های سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL GN5

سنسور ISOCELL GN5 دارای اندازه‌ی 1/1.57 اینچ و رزولوشن 50 مگاپیکسل است. این سنسور توانایی پیکسل binning را دارد تا تصاویر نهایی با رزولوشن 12.5 مگاپیکسل تولید شوند. همچنین از فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel Pro برای فوکوس بسیار سریع استفاده می‌کند. همچنین از فناوری Front Deep Trench Isolation (FDTI) نیز بهره می‌برد که در جذب حداکثری نور و کاهش اشتباه هم‌خطی جهت کاهش نویز موثر است. این سنسور توانایی ضبط ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و ویدیوهای 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه را دارد که برای یک سنسور دوربین میان‌رده بسیار قابل تحسین است.

مشخصات iQOO Neo 7 Pro

آی‌کیوو نیز مشخصات دیگر آی‌کیوو نئو 7 پرو را اعلام کرده است که شامل صفحه‌نمایش AMOLED با سایز 6.78 اینچ و رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی 120Hz، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، باتری 5,000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 120 وات است. بر اساس گزارشات مختلف، آی‌کیوو نئو 7 پرو نسخه‌ای تغییرنام یافته از آی‌کیوو نئو 7 ریسینگ خواهد بود و با توجه به مشخصاتی که توسط شرکت اعلام شده است، به نظر می‌رسد این گزارشات درست باشند. در هند، قیمت آی‌کیوو نئو 7 پرو در حدود 35,000 روپیه هندی (حدود 426 دلار) قرار خواهد گرفت و در برابر مدل‌هایی مانند گلکسی اس20 FE 5G رقابت خواهد کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.