پنج روش ساده برای افزایش سرعت اینترنت گوشی که باید بدانید

مقدمه

افزایش سرعت اینترنت گوشی، می تواند یک کار مهم برای اکثر افراد به حساب بیاید. مسلما در کشور عزیز ما یعنی ایران، وضعیت اینترنت خیلی مطلوب نمی باشد. در نتیجه، افراد باید به دنبال راه های معتبر و تضمین شده ای باشند که با استفاده از آن بتوانند سرعت اینترنت خود را افزایش دهند. اگر شما هم قصد افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی یا افزایش سرعت اینترنت گوشی سامسونگ را دارید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین راه موجود برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی ایفون هم با شما صحبت کنیم. همراه چیکاو باشید. 

راه حل اول: پاک کردن کش مرورگر و برنامه ها

کش مرورگر، یکی از مهم ترین مسائلی است که باعث کندی اینترنت می شود. برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شما باید کش مرورگر و برنامه های اصلی خود را پاک کنید. هنگامی که این امر صورت می گیرد، فایل های اصلی وب سایت ها از روی گوشی شما پاک می شود. در نتیجه جا برای اطلاعات جدید تر باز شده و شما با خیال راحت می توانید افزایش سرعت اینترنت گوشی را به اتمام برسانید. تقریبا همه نسخه های قدیمی تر اندروید از مشکل کش رنج می برند.

البته، شاید این مشکل در نسخه های جدیدتر اندروید بسته به نیاز های شما رفع شده باشد ولی، در کل افزایش سرعت اینترنت گوشی با حذف کش خیلی راحت تر است. برای حذف کردن کش این برنامه ها هم شما خیلی راحت می توانید وارد تنظیمات داخلی برنامه بشوید و گزینه Clear cache را انتخاب کنید. در نهایت، می توانید شاهد مرتب شدن و افزایش سرعت اینترنت گوشی خود خواهید بود.

پاک کردن کش مرورگر و برنامه ها - چیکاو

راه حل دوم: استفاده از مرورگر مناسب

برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی یا افزایش سرعت اینترنت گوشی سامسونگ، یکی از بهترین راه هایی که در جلوی پای شما قرار گرفته است، استفاده از یک مرورگر خوب و مناسب می باشد. در صورتی که شما از یک مرورگر خوب و قوی استفاده کنید، باید انتظار این امر را داشته باشید که سرعت اینترنت شما خیلی بهتر شود. البته، جالب است بدانید که اکثر مرورگرها به افزایش سرعت خود اهمیت می دهند. اگر بخواهیم این مبحث را به زبان ساده بگوییم، باید بگوییم که بهینه سازی مرور گر، باعث می شود که فاکتور های آسیب زای مرورگر از بین بروند.

مثلا یکی از بهترین مرورگر هایی که شما می توانید از آن برای افزایش سرعت اینترنت گوشی استفاده کنید، مرورگر گوگل کروم می باشد. این مرورگر با همه دستگاه های اندرویدی همخوانی داشته و شما می توانید تجربه خوبی را از کار با این مرورگر به دست آورید. حتی مرورگر گوگل کروم می تواند نام کاربری و رنگ شما را به خاطر بسپارد. سپس، با استفاده از تنظیمات دیفالت خود برای ورود به وب سایت، سرعت شما را افزایش دهد. برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شما می توانید از مرور گر هایی همچون اپرا هم استفاده کنید.

راه حل سوم: غیر فعال سازی آپلود عکس برای افزایش سرعت اینترنت گوشی سامسونگ

اگر شما برای نتایج جستجوی خود به عکس نیاز ندارید و فقط به دنبال متن می گردید، برای افزایش سرعت اینترنت گوشی می توانید جستجوی عکس را خاموش کنید. شما می توانید حالت Text mode را روشن کنید تا فقط متن های اصلی برای شما نمایش داده شوند. برای اینکه سرعت را افزایش دهید و فیلم ها و عکس های اضافی را لود نکنید، روشن کردن ای گزینه در تنظیمات مرورگر شما می تواند گزینه خوبی باشد.

 البته، توجه داشته باشید که این قابلیت باعث می شود تا شما هیچ عکسی را درون مرورگر خود مشاهده نکنید. در نتیجه، تنها در صورتی که با این قضیه مشکلی ندارید از این تنظیمات استفاده کنید. این قابلیت درون تنظیمات اکثر مرورگر های موجود در دنیا فعال شده و شما می توانید از آن استفاده نمایید.

 افزایش سرعت اینترنت گوشی - چیکاو

راه حل چهارم: بررسی تنظیمات اصلی گوشی

گاهی اوقات استفاده از پروکسی های خاص باعث بهم ریختن تنظیمات گوشی می شوند. برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شما باید تنظیمات اینترنت را بررسی کنید و مطمئن شوید که مشکل خاصی در قسمت تنظیمات به وجود نیامده است. برای انجام این کار، می توانید وارد قسمت تنظیمات شوید و تنظیمات APN خود را بررسی کنید. بر روی ای پی ان های داخلی ایران، به صورت دیفالت هیچ پروکسی نباید ست شده باشد. پس، اگر شما بر روی ای پی ان خود پروکسی مشاهده می کنید، آن را پاک کنید و سپس دوباره اتصال تان را برقرار کنید. این روش برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی بازدهی بیشتری دارد چرا که معمولا گوشی های شیائومی با این مشکل مواجه بوده و سایر برند های تولید کننده تلفن همراه از پروکسی های خاص بر روی محصولات خود استفاده نمی کنند.

راه حل پنجم: استفاده از اد بلاکر برای افزایش سرعت اینترنت گوشی

یکی از بهترین راه هایی که با استفاده از آن شما می توانید شاهد افزایش سرعت اینترنت گوشی خود باشید، استفاده از اد بلاکر های مختلف می باشد. اد بلاکر ها به گونه ای طراحی و تنظیم شده اند که شما با خیال راحت بتوانید در دنیای اینترنت بچرخید بدون اینکه با تبلیغات متنوعی مواجه شوید. استفاده از اد بلاکر ها باعث می شود تا شما قدرت زیادی را نیز دریافت نمایید. البته، جالب است بدانید که اد بلاکر می تواند طول عمر بالایی هم داشته باشد. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال استفاده از یک راه مطمئن  و سریع برای افزایش سرعت اینترنت گوشی خود هستید، می توانید از این نرم افزار ها بر روی گوشی موبایل خود استفاده کنید. جالب است بدانید که این افزونه ها برای کامپیوتر هم موجود بوده و شما می توانید با استفاده از آنها سرعت اینترنت کامپیوتر خود را نیز افزایش دهید.

البته که این راه ها، فقط تعداد کمی از راه های موجود برای افزایش سرعت اینترنت گوشی به حساب می آیند. شما می توانید از دیگر راه های موجود هم استفاده کنید. ولی، مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم توانسته اند تا مشکلات اکثر کاربران را حل نمایند.

منبع whistleout respina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.