چگونه از ویژگی NameDrop در آیفون استفاده کنیم؟

اپل iOS 17 را در اوایل ماه جاری در کنار سری جدید آیفون 15 برای همه کاربران در سراسر جهان منتشر کرد. آخرین نسخه از سیستم عامل آیفون دارای ویژگی های جالب و ارتقاء بسیاری از جمله ویژگی جدید NameDrop است.

این قابلیت مانند AirDrop عمل می کند و به شما امکان می دهد تا با قرار دادن آیفون خود در نزدیکی آیفون شخص دیگری، جزئیات تماس را به اشتراک بگذارید. این را می توان با کنار هم قرار دادن آیفون و اپل واچ نیز انجام داد. با این حال، اپل این ویژگی را در اواخر سال جاری در به روز رسانی به این ابزار پوشیدنی ارائه خواهد کرد.

نحوه استفاده از ویژگی NameDrop در iOS 17

کاربران آیفون برای استفاده از ویژگی NameDrop باید AirDrop را روشن کنند. این را می توان با رفتن به تنظیمات> انتخاب عمومی> AirDrop انجام داد. مطمئن شوید AirDrop شما برای همه باز است و هر دو مدل آیفون در iOS 17 اجرا می‌شوند. بررسی کنید که چگونه می‌توانید مخاطبین را با آیفون دیگری تعویض کنید.

  • بالای آیفون خود را نزدیک بالای دستگاه شخص دیگری نگه دارید.
  • یک درخشش از بالای هر دو دستگاه ظاهر می شود تا جفت شدن موفقیت آمیز را نشان دهد و NameDrop در هر دو صفحه ظاهر می شود.
  • به نگه داشتن ادامه دهید و NameDrop در هر دو صفحه ظاهر می شود.
  • می‌توانید اشتراک‌گذاری یا فقط دریافت را انتخاب کنید یا هر دو را همزمان انجام دهید.
  • برای لغو، قبل از اتمام NameDrop، دو دستگاه را از یکدیگر دور کنید.

NameDrop فقط برای ارسال اطلاعات تماس جدید کار می کند، نه به روز رسانی یک مخاطب موجود. کاربران می توانند NameDrop را با رفتن به Settings>Select General> AirDrop خاموش کنند و گزینه Bringing Devices Together را تغییر دهند. اپل قبلاً تأیید کرده است که NameDrop در آپدیت اواخر سال جاری در اپل واچ در دسترس خواهد بود.

نرم افزار iOS 17 اپل از هفته گذشته برای مدل های واجد شرایط آیفون در دسترس است. علاوه بر قابلیت NameDrop، جدیدترین سیستم عامل پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را برای مدل‌های آیفون به ارمغان می‌آورد، از جمله حالت StandBy و یک ویژگی Live Voicemail که به کاربران اجازه می‌دهد همزمان با مکالمه تماس‌گیرنده، رونویسی را بخوانند.

در iOS 17، برنامه Health ویژگی‌های جدید سلامت روان را ارائه می‌کند و یادآوری‌ها لیست‌های مواد غذایی را نشان می‌دهند. همچنین شامل یک برنامه Apple Journal است و نقشه های آفلاین به شما امکان می دهد AirTags و سایر لوازم جانبی Find My را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.