طبق گزارش ها، سامسونگ گوشی گلکسی A13 را در چهار رنگ عرضه خواهد کرد

سایت گلکسی کلاب (Galaxy Club) که یک پلتفرم معتبر برای محصولات گلکسی  سامسونگ است، اشاره کرده است که گلکسی A13 در چهار رنگ عرضه خواهد شد. با توجه بر این که گوشی گلکسی A13 سامسونگ در دو نسخه ۴جی و ۵جی تولید و عرضه خواهدشد، بنابراین اعتقاد بر این است که این مشخصات رنگ شامل هر دو مدل این گوشی می‌شود. همراه چیکاو باشید.

گوشی گلکسی A13 سامسونگ با داشتن این رنگ‌ها به گلکسی A33  و A53  خواهد پیوست که آن دو گوشی همراه سامسونگ نیز در این ۴ رنگ عرضه شده‌اند. این مدل‌ها دارای یک پالت استاندارد چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و نارنجی خواهند بود. گلکسی کلاب همچنین رندرهایی را برای انعکاس ترکیب رنگ‌های مدل‌های جدید ارائه کرده است.

گلکسی A13 سامسونگ - چیکاو

گوشی گلکسی A13 اولین تلفن در سری A10 سامسونگ است که قرار است به فناوری پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی مجهز شود. طبق اطلاعاتی که قبلاً درباره این گوشی فاش شده است، این تلفن ارزان رده سامسونگ در ماژول دوربین پنل پشتی از یک دوربین با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل به عنوان حسگر اصلی بهره خواهد برد و برای تأمین انرژی مورد نیاز نیز یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در داخل بدنه خود جای خواهد داد.

این گوشی از برخی جنبه‌ها نسبت به  A12 که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد اما ظرفیت باتری آن مشابه باتری این گوشی است، پیشرفت کرده است. ظرفیت شارژ سریع مدل‌های جدید به طور کامل مشخص نیست اما تلفن گلکسی A12 از فناوری فست شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. رتبه‌بندی باتری و دوربین می‌تواند برای مدل ۴جی نیز اعمال شود.

مدل‌های ۵جی از تراشه‌های پیشرفته‌تر و احتمالاً از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک (Dimensity 700 Mediatech ) برای A13 دارای ۵ جی استفاده می‌کنند، در حالی که به احتمال زیاد، یک تراشه کم‌قدرت برای نسخه ۴جی استفاده خواهد شد.

گلکسی A13 سامسونگ مشکی - چیکاو

این دو مدل گوشی‌های سامسونگ برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده‌اند و از سری آن می‌توان پی برد که قیمت مناسبی خواهند داشت، احتمالا زیر آستانه ۲۵۰ دلار در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت. در حال حاضر سامسونگ در مورد جزئیات این دو گوشی هیچ خبری را تأیید نکرده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.