گلکسی Z Fold 6 دارای 2 گزینه رنگی جدید است

تنها سه ماه تا معرفی نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ فاصله داریم. ما به طور انحصاری چند هفته پیش فاش کردیم که سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در اوایل جولای برگزار خواهد کرد. پیش از معرفی رسمی گلکسی زد فولد 6، انواع رنگ و فضای ذخیره سازی آن به بیرون درز کرده است.

Galaxy Z Fold 6 در دو رنگ جدید عرضه می شود

گلکسی زد فولد 6 احتمالاً حداقل در پنج گزینه رنگی عرضه خواهد شد: مشکی، صورتی، آبی، خاکستری و کرم. یکی از اعضای این صنعت فاش کرد که انواع رنگ سیاه و سفید Crafted در حجم کمتری در دسترس خواهند بود، بنابراین احتمالاً رنگ‌های انحصاری آنلاین هستند. او همچنین فاش کرد که گلکسی زد فولد 6 در انواع حافظه های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه خواهد شد.

بر اساس برخی شایعات، گلکسی زد فولد 6 در مقایسه با گلکسی زد فولد 5 تغییرات قابل توجهی در طراحی خواهد داشت. طبق گزارش ها، بدنه نازک تر، عریض تر و کوتاه تری خواهد داشت که استفاده از صفحه نمایش پوششی آن را در حالت بسته آسان تر می کند.

مردم همیشه از گوشی‌های گلکسی زد فولد سامسونگ انتقاد می‌کردند که برای تایپ خیلی باریک در حالت بسته هستند. امیدواریم که سامسونگ آن را بهبود بخشد و مشکل را با گوشی آینده خود برطرف کند.

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 از همان تنظیمات دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 10 مگاپیکسلی در پشت گوشی قبلی خود استفاده کند.

این می تواند دارای باتری بزرگتر باشد که احتمالاً منجر به عمر باتری طولانی تر می شود. همچنین این گوشی می تواند اولین نسخه One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا کند و هفت سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید را دریافت کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.