سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.1، محافظت در برابر سوختن صفحه نمایش OLED را بازگرداند

سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.0 چندین ویژگی و بهینه‌سازی جدید اضافه کرد. با این حال، یک ویژگی حیاتی را برای تلفن‌ها و تبلت‌های دارای صفحه نمایش OLED حذف کرد: محافظت در برابر سوختن صفحه. این شرکت قول داده بود که این ویژگی را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به ارمغان بیاورد، و به نظر می‌رسد این شرکت با به‌روزرسانی One UI 6.1 این ویژگی را ارائه می‌کند.

چند روز پیش، سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و سری گلکسی تب اس 9 منتشر کرد. جدا از چندین ویژگی هوش مصنوعی، انیمیشن‌ها و انتقال‌های روان‌تر و برخی ویژگی‌های جدید، One UI 6.1 محافظت در برابر سوختن صفحه نمایش OLED را به شما بازمی‌گرداند.

رفع اشکال محافظت در برابر سوختگی صفحه نمایش OLED Samsung Galaxy S23 Ultra One UI 6.1

مردم تورنجی One UI 6.1 را آزمایش کرده‌اند و ویژگی محافظت در برابر سوختن صفحه همانطور که در نظر گرفته شده است کار می‌کند. عناصر رابط کاربری در نوار وضعیت و نوار ناوبری در گلکسی اس 23 اولترا هر چند دقیقه یکبار کمی حرکت می کنند.

در حالی که این ویژگی تا کنون فقط بر روی سری گلکسی اس 23 آزمایش شده است، مشخص نیست که آیا این ویژگی در سری گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و سری گلکسی تب اس 9 نیز وجود دارد یا خیر. با این حال، دلیلی نداریم که شک کنیم که سامسونگ این ویژگی را در گلکسی اس 23 قرار داده است، اما نه دستگاه های دیگر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.