سامسونگ گلکسی A13 5G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک عرضه می شود

سامسونگ در حال کار بر روی دستگاهی به نام گلکسی ای ۱۳ دارای ۵جی  (Galaxy A13 5G) است که انتظار می‌رود مقرون به صرفه‌ترین تلفن هوشمند ۵جی این شرکت تا به امروز باشد. در چند روز گذشته، با وجود این که با برخی از مشخصات و قابلیت های این گوشی هوشمند سامسونگ آشنا شدیم، اما اکنون این تلفن در فهرست گیگ بنچ Geekbench ظاهر شده است که برخی از مشخصات دیگر آن مانند تراشه آن مشخص می‌شود. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ گلکسی ای ۱۳ نسخه ۵جی، با شماره مدل SM-A136U در گیک بنچ فهرست شده است. بر اساس مشخصاتی که در این سایت می‌توان مشاهد کرد، این گوشی سامسونگ مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ پلتفرم تلفن همراه خواهد بود.

علاوه بر این، نسخه‌ای که در بنچمارک فهرست شده است، دارای ۴ گیگابایت رم است. با این حال، می‌توان اطمینان داشت که سامسونگ مانند روال همیشگی خود، نسخه‌های دیگری نیز با میزان رم متفاوت در بازار عرضه کند.

در نهایت، این لیست تایید می‌کند که این گوشی رابط کاربری سامسونگ را بر روی اندروید ۱۱ اجرا خواهد کرد. طبق گزارشات قبلی، گوشی هوشمند گلکسی ای ۱۳ دارای ۵جی سامسونگ، برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی A13 5G آبی - چیکاو

این گوشی همراه می‌تواند دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL JN1 باشد که در تلفن هوشمند ردمی ۱۰ شیائومی  (Redmi 10) معروف به ردمی ۱۰ پرایم (Redmi 10 Prime)  وجود دارد.علاوه بر این، در مورد حجم باتری این گوشی نیز گفته می‌شود که از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد.

اگرچه سرعت شارژ آن مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که مانند اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ از فست شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی کند. غول فناوری کره جنوبی ممکن است گوشی هوشمند گلکسی ای ۱۳ دارای ۵جی را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ معرفی کند. با این حال، به احتمال زیاد این دستگاه در اوایل سال ۲۰۲۲ به صورت گسترده عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.