تولید گوشی های سری ردمی نوت 9 شیائومی در این ماه متوقف می شود

در طول این چند سال گذشته، استقبال و فروش گوشی‌های سری نوت شیائومی از همان سری ردمی نوت ۷ ( Redmi Note 7) در سال ۲۰۱۹، فروش گوشی‌های سری نوت بسیار چشمگیر بوده است. این شرکت اخیراً جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را با نام‌های ردمی نوت ۱۱ ( Redmi Note 11)، ردمی نوت ۱۱ پرو ( Redmi Note 11 Pro) و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس  (Redmi Note 11 Pro+) در بازار عرضه کرده است. همراه چیکاو باشید.

 لو ویبینگ (Lu Weibing)، مدیر کل برند ردمی، در مراسم رونمایی از گوشی‌های هوشمند سه‌گانه ردمی نوت ۱۱ فاش کرد که فروش جهانی گوشی‌ها سری ردمی نوت شیائومی از ۲۴۰ میلیون دستگاه فراتر رفته است. در ماه می (اردیبهشت – خرداد) ‌سال جاری، شیائومی اعلام کرد که فروش جهانی سری ردمی نوت از مرز ۲۰۰ میلیون عبور کرده است. این آمار و ارقام نشان می‌دهد که این سری در مدت پنج ماه موفق شده است تا در حدود ۴۰ میلیون واحد دیگر نیز بفروشد، یعنی به طور متوسط ۸ میلیون واحد در ماه. امروز  لو ویبینگ آخرین اطلاعات را در مورد سری ردمی نوت ۹ مدل ۲۰۲۰ خود ارائه کرد.

پنل پشتی و صفحه نمایش گوشی ردمی نوت ۹ پرو - چیکاو

مدیر کل ردمی اعلام کرد که پس از فروش فستیوال ۱۱.۱۱ چین، این شرکت به تولید گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ خاتمه خواهد داد. لو ویبینگ گفت که گوشی‌های ردمی نوت در سه نسل گذشته عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته اند. بنابراین، پس از توقف تولید سری ردمی نوت ۹، سری ردمی نوت ۱۰ و سری نوت ۱۱ در آینده با هم به فروش خواهند رسید.

گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۹ شیائومی به طور رسمی در نوامبر ۲۰۲۰ (آبان – آذر ۱۳۹۹) عرضه شد. گوشی ردمی نوت ۹ پرو برای اولین بار از دوربین  108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این اولین گوشی هوشمند ۱۰۸ مگاپیکسلی این صنعت در محدوده قیمتی ۱۰۰۰ یوان (۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار) است. بخش دوربین این مجموعه نیز بسیار چشمگیر است. ردمی نوت ۹ پرو سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ را با خود حمل می‌کند که از سنسور 1/1.52 اینچی بهره می‌برد، از فناوری ترکیب پیکسلی ۹ در ۱ و ISO طبیعی دوگانه پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت جذب نور خوب و قابلیت تنظیم است.

پس از گذشت نزدیک به یک سال، گوشی هوشمند سری ردمی نوت ۹ شیائومی همچنان پرفروش‌ترین مدل در فروش JD. com Double 11 sales است. با این حال، این گوشی هوشمند پس از اتمام فستیوال ۱۱.۱۱ دیگر تولید نخواهد شد و ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۱ قدرت را در دست خواهند گرفت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.