شیائومی قیمت گوشی ‌های خود را برای عرضه در فستیوال ۱۱.۱۱ به طور گسترده ای کاهش می دهد

در حالی که آرام آرام رویداد ۱۱ – ۱۱ (Double Eleven) در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) از راه می‌رسد، بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند و تجهیزات جانبی آن نیز همچون سایر تولیدکنندگان در سایر بخش‌ها و زمینه‌های مختلف در چین به استقبال این فستیوال و رویداد مهم می‌روند و سعی می‌کنند تا با معرفی گوشی‌های هوشمند جدید خود یا اعلام تخفیف‌های بسیار چشمگیر نظر خریداران را به سوی محصولات خود جلب کنند. همراه چیکاو باشید.

شیائومی نیز که یکی از غول‌های فناوری چین به شمار می‌رود در Weibo اعلام کرد که در نظر دارد تا تخفیف‌های چشمگیر و گسترده‌ای را برای تلفن‌های هوشمند خود در نظر بگیرید که برخی از این گوشی‌های هوشمند این برند عبارتند از: شیائومی می میکس فولد (Xiaomi MI MIX Fold)، شیائومی میکس ۴ (MIX 4)، شیائومی ۱۱ پرو (Xiaomi 11 Pro)، گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ (Xiaomi 11) و گوشی شیائومی ۱۰ اس ) Xiaomi 10 s).

گوشی هوشمند تاشو شیائومی می میکس فولد که در زمان عرضه اولیه برچسب قیمتی ۹۹۹۹ یوان (در حدود ۱۵۳۶ دلار) را در چین یدک می‌کشید، اکنون شیائومی این گوشی تاشو را با کاهش قیمت و تخفیف بسیار چشمگیر و قابل توجه ۲۵۰۰ یوان ( درحدود ۳۹۰ دلار) در دسترس خریداران قرار می‌دهد که اکنون قیمت جذاب آن از ۷۴۹۹ یوان (در حدود ۱۱۷۲ دلار) شروع می‌شود.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ (Xiaomi 11) - چیکاو

این اولین تلفن تاشو شیائومی است که در بازار عرضه شده است. این تلفن هوشمند دارای پنل سوپر آمولد تاشو ۸.۰۱ اینچی است که از رزولوشن ۱۸۶۰ در ۲۴۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند شیائومی در قسمت کاور یا بیرونی یک نمایشگر ثانویه دارد که از صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی سوپر آمولد برخوردار شده است و که می‌تواند نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را عرضه کند.

تلفن هوشمند شیائومی می میکس فولد به تراشه بسیار قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام (Snapdragon 888  SoC) پلتفرم موبایل مجهز شده است. این گوشی هوشمند با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. در بخش دوربین نیز در پنل جلو از یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری استفاده می‌کند و برای ماژول کاور نیز برای دوربین اصلی به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است که در کنار آن یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو ۸۰ میلی متری و در نهایت یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید نیز سایر دوربین‌های این ماژول را تشکیل می‌دهند.

شیائومی میکس ۴ (MIX 4) - چیکاو

باتری بزرگ ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی نیز که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند، برای تأمین انرژی مورد نیاز این گوشی در داخل بدنه آن جای گرفته است. از نظر امنیت، حسگر اثر انگشت بر روی لبه گوشی قرار داده شده است.

دیگر گوشی شیائومی که با کاهش قیمت در این فستیوال رو به رو شده است، گوشی شیائومی می میکس ۴ نام دارد که در زمان عرضه برچسب قیمتی ۴۹۹۹ یوان (در حدود ۷۸۲ دلار آمریکا) در گوشه‌ی آن خودنمایی می‌کرد اما در حال حاضر قرار شده است که با کاهش قیمت ۸۰۰ یوان (در حدود ۱۲۵ دلار آمریکا)، در طول جشنواره خرید ۱۱.۱۱ چین، یعنی با قیمت ۴۱۹۹ یوان (حدود ۶۵۷ دلار آمریکا) در دسترس قرار گیرد.

گوشی هوشمند می میکس ۴ شیائومی اولین تلفن هوشمند این شرکت است که از فناوری دوربین سلفی در زیر نمایشگر بهره می‌برد. می میکس ۴ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این گوشی وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

پنل پشتی و صفحه نمایش گوشی هوشمند می میکس ۴ شیائومی - چیکاو

 این گوش هوشمند شیائومی نیز همانند گوشی تاشوی شیائومی می میکس فولد در بخش دوربین در قسمت بالای پنل شیشه‌ای جلو از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری بهره می‌برد و در پنل پشتی نیز دارای ماژول دوربین سه‌گانه است که برای دوربین اصلی از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی واید استفاده می‌کند و دو حسگر ۸ مگاپیکسلی ۱۲۰ میلی متری تله فوتو و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید نیز آن را همراهی می‌کنند که دقیقاً مشابه ماژول دوربین گوشی تاشوی می میکس فولد شیائومی است.

باتری مورد استفاده در این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی می میکس فولد و می میکس ۴ شیائومی منحصراً در بازار چین موجود هستند.

گوشی تاشوی شیائومی می میکس فولد مشکی - چیکاو

گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ پرو (Xiaomi 11 Pro) یکی دیگر از تلفن‌های هوشمند منحصر به فرد و پرچمدار این شرکت برای بازار چین است که این شرکت قیمت آن را نیز به مناسبت این فستیوال ۱۱ – ۱۱  کاهش داده است. قیمت این گوشی هوشمند نیز در زمان عرضه از ۴۴۹۹ یوان (حدود ۷۰۳ دلار) آغاز می‌شد، اما در حال حاضر با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۶۲۵ دلار) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

رنگ بندی گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ پرو - چیکاو

همچنین برچسب قیمت گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ (Xiaomi 11) و گوشی شیائومی ۱۰  اس (Xiaomi 10 s) نیز با ۳۰۰ یوان (۴۷ دلار) تخفیف عرضه خواهد گردید. این ۲ گوشی هوشمند در زمان عرضه اولیه به ترتیب با قیمت‌های ۳۷۹۹ یوان (تقریباً ۵۹۴ دلار آمریکا) و قیمت ۲۹۹۹ یوان (۴۶۹ دلار) به فروش می‌رسیدند اما اکنون شیائومی برچسب قیمتی آن‌ها را به ترتیب به ۳۴۹۹ یوان (حدود ۵۴۷ دلار آمریکا) و ۲۶۹۹ یوان (۴۲۲ دلار آمریکا) برای فروش در جشنواره ۱۱.۱۱ کاهش داده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.