مشخصات گوشی های ردمی نوت 11 و 11 پرو شیائومی فاش شد

هنوز خبرهای زیادی در مورد گوشی های هوشمند ردمی نوت ۱۱  (Redmi Note 11) و ردمی نوت ۱۱ پرو  (Redmi Note 11 Pro) شیائومی منتشر نشده است اما اخیرا خبری فاش شده است که می‌گوید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همراه چیکاو باشید.

طبق منبع جدید و نسبتاً معتبر در Weibo، درواقع تاریخ معرفی این دو تلفن بسیار نزدیک  است و انتظار می‌رود تا قبل از روز مجردها (Singles` day) در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰) انجام شود. احتمال می‌رود که این تاریخ گفته شده درست باشد زیرا درست زمانی است که بازار خرید کالا بسیار گرم است.

این منبع ادعا می‌کند که به برخی از مشخصات این دو گوشی شیائومی نیز دست پیدا کرده است و این ویژگی‌ها را نیز به اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی این افشاگر، گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی از صفحه نمایش سوپر آمولد بهره می‌برد که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر همراه شده است. پردازنده‌ای که در بطن این گوشی قرار می‌گیرد، از تراشه‌های مدیاتک خواهد بود و آن طور که گفته شده است، تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ قرار است قدرت این گوشی را تأمین کند. این تلفن همراه در نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود و همچنین در نسخه قدرتمندتر دیگری با ۸ گیگابایت حافظه رم نیز در دسترس قرار می‌گیرد که با دو گزینه حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. از نظر برچسب قیمتی نیز گفته می‌شود که این دستگاه‌ها به ترتیب با ۱۵۹۹ یوان (۲۴۸ دلار)، ۱۷۹۹ یوان (۲۷۹ دلار) و ۹۹۹ یوان (۳۱۱ دلار) در قفسه‌های فروشگاه‌ها جای خواهند گرفت.

اما شایعه پشتیبانی گوشی‌ هوشمند مدل پرو از شارژ ۱۲۰ واتی که به آن اشاره شد با آنچه در خبر تازه‌ای که افشا شده است در تضاد است که ادعا می‌کند گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به سادگی می‌توان گفت که پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی واقعاً یک ارتقاء باورنکردنی است زیرا اگر بخواهیم این گوشی را  نسبت به گوشی‌های نسل قبل مورد مقایسه قرار دهیم، به سادگی متوجه می‌شویم که گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو فعلی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که کاملا با سرعت شارژ ردمی نوت ۱۰ پرو نسخه انحصاری چین نیز منطبق است، پس می‌توان نتیجه گرفت که ارتقاء سرعت شارژ از ۳۳ وات به ۶۷ وات بیشتر می‌تواند باور کردنی باشد تا این که یکباره به ۱۲۰ وات افزایش پیدا کند.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی - چیکاو

سایر مشخصاتی که ذکر شده عبارتند از استفاده از بلندگوهای دوگانه استریو که از برند جی بی ال خواهند بود و پشتیبانی از فناوری NFC. برای مشخصات دوربین نیز گفته شده که برای دوربین سلفی از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌شود و در ماژول دوربین پنل پشتی نیز یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه خواهد کرد اما از سایر سنسورهای مکمل در این ماژول هیچ گونه اطلاعاتی ذکر نشده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.