بلک شارک ۴ اس در یک پوستر رسمی جدید، طراحی گیم محور خود را به نمایش می گذارد

گوشی مخصوص گیم بلک شارک ۴ اس (Black Shark 4s) یک تلفن هوشمند جدید از سازنده چینی بلک شارک است که از زیر مجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند جدید چند روز دیگر در بازار عرضه می‌شود تا مشخصات گوشی بلک شارک ۴ اصلی تا حدودی به روز شود. همراه چیکاو باشید.

گوشی بلک شارک ۴ در ماه مارس گذشته (اسفند ۱۳۹۹ – فروردین ۱۴۰۰) روانه قفسه‌های فروشگاه‌ها شد. اکنون اگر تمایل دارید تا نگاهی به مشخصات این نسخه جدید این گوشی مخصوص گیم بیندازید، لازم نیست تا روز معرفی آن صبر کنید بلکه اکثر مشخصات کلیدی آن را که فاش شده‌اند، در ادامه ارائه می‌شوند.

بلک شارک برخی از ویژگی‌های طراحی گوشی بلک شارک ۴ را به تلفن هوشمند بلک شارک ۴ اس منتقل کرده است. ازجمله این قابلیت ها می‌توان به محفظه شش ضلعی برای ماژول دوربین پنل پشتی اشاره کرد. نکته‌ی بعدی تغییرات در الگوی پنل پشتی است که از خطوط بیشتری در مقایسه با نسخه قبلی استفاده می‌کند.

گوشی مخصوص گیم بلک شارک ۴ اس سفید - چیکاو

گزارش شده است که طراحی با استفاده از نانولیتوگرافی انجام شده است. در حال حاضر یک لوگوی بزرگ Black Shark روی پشت تلفن نوشته شده است و درست در زیر محفظه دوربین یک LED کوچک سبز رنگ وجود دارد. پوستر تأیید می‌کند که گوشی بلک شارک ۴ اس در دو رنگ موجود خواهد بود که یکی از آن‌ها رنگ سفید بسیار زیبایی خواهد داشت.

پنل پشتی گوشی گیم بلک شارک ۴ اس - چیکاو

گوشی گیم بلک شارک ۴ اس شیائومی  از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام بهره می‌گیرد که آخرین و قدرتمندترین تراشه این شرکت تراشه ساز است. صفحه نمایش این گوشی نیز از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برای تصویر پشتیبانی می‌کند که تصاویر سرعتی بازی‌ها را بسیار نرم و روان به نمایش می‌گذارد. همچنین گزارش شده است، این گوشی که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند، گیمرهای مشتاق را زیاد در انتظار نمی‌گذارد و در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ماه) در چین معرفی خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.