بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو شیائومی در تاریخ 3 فروردین 1400 معرفی می شوند

شیائومی اعلام کرد که بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو را در تاریخ سوم فروردين ماه معرفی می کند. دوربین این دو محصول به هوش مصنوعی مجهز می باشد. همراه چیکاو باشید.

در ناه ژانویه دیدیم که کمپانی شیائومی بار ها به بلک شارک 4 اشاره می کند هم اکنون مشخص شد که این محصول در تاریخ 3 فروردین سال آینده معرفی خواهد شد. احتمال می رود که بلک شارک 4 در دو نسخه  روانه بازار شود. همچنین به نقل از  GSMArena، محصول جدید شیائومی در دو نسخه بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو عرضه می شود.

تا کنون اطلاعات سخت افزاری مربوط به این دو محصول توسط شیائومی منتشر نشده است. بر اساس اخباری که از قبل منتشر شده این گوشی ها به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر 120 واتی مجهز می باشند. باتری این دستگاه می تواند در مدت 15 دقیقه کل ظرفیت خود را شارژ کند.

در صفحه نمایش مدل معمولی بلک شارک 4، ناچ دیده می شود. همچنین در پنل پشتی آن دوربین سه گانه به صورت افقی طراحی شده است. بر اساس شایعات مختلف احتمالا حسگر اثر انگشت این دستگاه روی پاور آن باشد.

صفحه نمایش نسخه پرو در اندازه 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. بر اساس اطلاعاتی که در گوگل پلی کنسول منتشر شده است، نسخه بلک شارک 4 پرو، به 8 گیگابایت رم مجهز است. اطلاعات منتشر شده در AnTuTu، تایید کننده بهره مندی این نسخه از پردازنده اسنپدراگون 888 می باشد.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار بلک شارک 4، اعلام شده است که بلک شارک 4 پرو به دوربین سه گانه مجهز شده است. به نقل از لو یوژو، مدل عامل بلک شارک، در وبیو، دوربین بلک شارک 4 پرو به هوش مصنوعی مجهز می باشد. همچنین یوژو یک نمونه عکس که توسط دوربین بلک شارک 4 پرو گرفته شده است را منتشر کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.