گوشی بلک شارک ۴ اس پرو به طور رسمی در۱۳ اکتبر معرفی می شود

امروز، بلک شارک رسماً اعلام کرد که گوشی‌های بلک شارک ۴ اس و بلک شارک ۴ اس پرو (Black Shark 4S / 4S Pro) در ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ماه) وارد بازار می‌شوند. موضوع این رویداد معرفی پرتاب «تکامل و حمله» است. سری گوشی بلک شارک ۴ اس یک سری پرچمدار است که همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس (Snapdragon 888+) کوالکام ارائه می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

 علاوه بر این، این تلفن‌های هوشمند از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز برای تصویر و همچنین شارژ فلش ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، گوشی بلک شارک ۴ اس از صفحه‌ای با اندازه مشابه سری فعلی بلک شارک ۴ استفاده خواهد کرد. با این حال، هیچ کدام از این دو گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش فوق‌العاده بزرگ نخواهند بود که بسیاری از کاربران منتظر هستند تا در آن نمایشگرهای بزرگ، از انجام گیم لذت بیشتری ببرند.

خبر تولید و عرضه گوشی‌های بلک شارک ۴ اس و بلک شارک ۴ اس پرو برای کاربرانی که بازی‌های آنلاین چند نفره مانند بازی MOBA و همچنین بازی معروف King of Glory را انجام می‌دهند، خبر بسیار مسرت بخشی است که در چین نیز این بازی‌ها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

بازی MOBA برای دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس قرار دارد. بازی MOBA مانند اکثر بازی‌های تلفن همراه محبوب، از نرخ فریم بالاتر در برخی از دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. صفحه پشتیبانی این بازی اخیراً به روز شده است و اعلام کرده که این بازی اکنون شامل دستگاه‌های سازگارتر با نرخ فریم بالاتر خواهد بود. به طور خاص، مدل‌هایی مانند هواوی نوا ۹  (Huawei Nova 9)، (Realme GT Neo 2)، بلک شارک ۴ اس و بلک شارک ۴ اس پرو نیز به فهرست گوشی‌هایی که می‌توانند از این بازی پشتیبانی کنند اضافه شده‌اند.

مشخصات بلک شارک ۴ اس - چیکاو

  • مشخصات بلک شارک ۴ اس

در اوایل سال جاری میلادی، شیائومی سری بلک شارک ۴ را که گوشی‌های هوشمند پرچمدار مخصوص گیم هستند، معرفی کرد. این گوشی‌های پرچمدار مخصوص بازی، از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم موبایل بهره می‌برند که به صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده‌اند. استفاده از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی ازجمله مشخصات شاخص این گوشی‌های ممتاز هستند. یک منبع داخلی این شرکت فاش کرد که بلک شارک قصد دارد تا قبل از پایان سال جاری میلادی یک گوشی جدید دیگر مخصوص گیم در بازار عرضه کند.

به گفته این افشاگر چینی Digital Chat Station ، که به پیش بینی‌های صحیح خود معروف است، این خبر به نظر می‌رسد که بیشتر شبیه به افشاء اطلاعات کنترل شده باشد. به گفته‌ی این افشاگر، این گوشی جدید گیم نیز از  جدیدترین تراشه پلتفرم موبایل یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره خواهد برد که به عنوان نمونه، از این پردازنده در آخرین پرچمداران می میکس ۴  (Mi Mix 4) شیائومی و آنر مجیک ۳ پرو  (Honor Magic 3 Pro) استفاده شده است.

به گفته یک منبع داخلی، این مدل دارای کد رمز KTUS-A0 است. این پردازنده پرچمدار فرکانس بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ استاندارد دارد که به ۳ گیگاهرتز می‌رسد. به عنوان مقایسه می‌توان گفت که فرکانس پردازنده ۸۸۸ استاندارد ۲.۸۴ گیگاهرتز است. علاوه بر این، افشاگر به این موضوع نیز اشاره می‌کند که در تلفن هوشمند جدید به نحوی عملکرد هوش مصنوعی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

پنل پشتی بلک شارک ۴ اس - چیکاو

Digital Chat Station اشاره می‌کند که نسخه جدید گوشی بلک شارک فست شارژ ۱۰۰ وات را دریافت می‌کند. در واقع، این به معنای تنزل سرعت شارژ است زیرا نسل قبلی، یعنی نسل چهارم این گوشی از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کرد. اما اکنون اطلاعات تازه‌ای به دست آمده است که اذعان می‌کند این سری نیز در واقع از فست شارژ 120 وات پشتیبانی می‌کند.

به هر حال، سایر جزئیات در مورد محصول جدید ناشناخته است. خود سازنده از اظهارات رسمی خودداری می‌کند و تیزرهای رسمی نیز منتشر نکرده است. بر همین اساس حدس زده می‌شود که این مدل حداقل پیشرفت را داشته باشد یا در مراحل مقدماتی باشد. نسل فعلی پرچمداران بلک شارک از قوی‌ترین قابلیت‌ها برای سال 2021 استفاده می‌کنند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.