مسابقه عکاسی با گوشی های شیائومی شروع شد، جایزه ۵۰۰۰ دلاری در انتظار شماست

مدت‌هاست که در اینترنت این بحث جریان دارد که آیا می‌توان با استفاده از تلفن‌های هوشمند عکس های شاهکار یا عالی گرفت. برندگان مسابقات مختلف، قبلاً بیش از یک بار ثابت کرده‌اند که این امکان وجود دارد. جوایز عکاسی شیائومی ۲۰۲۱ یکی از مسابقات بین المللی عکاسی سالانه شیائومی است. همراه چیکاو باشید.

اگر به عکاسی با گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند هستید و همچنین یکی از تلفن‌های همراه این شرکت را نیز در اختیار دارید، پس درنگ نکنید و شانس خود را امتحان کنید. شاید اگر استعداد درخشانی داشته باشید، بتوانید از آن در این مسابقه استفاده کنید و یکی از برندگان این مسابقه باشید و جایزه شایسته‌ای را دریافت کنید.

  • بهترین عکس‌هایی را که با دوربین گوشی شیائومی خود گرفته‌اید، به جهانیان نشان دهید و جایزه بگیرید

موضوع این مسابقه شیائومی «لحظات خوش» (Happy Moments) است و ارسال آثار تا ۳۰ نوامبر (۹ آذر) ادامه خواهد داشت. برای شرکت در این مسابقه، باید از صفحه رویداد مربوطه دیدن کرده و سپس عکس یا فیلمی را که به موضوعات مشخص شده در این صفحه مرتبط است و با گوشی هوشمند ردمی یا شیائومی خود گرفته‌اید، بارگذاری کنید.

در کل، می‌توانید حداکثر ۲۰ عکس و حداکثر ۵ فیلم ارسال کنید. اندازه تصاویر باید بین ۳۰۰ کیلوبایت تا ۳۰ مگابایت باشد و حاوی اطلاعات EXIF (شامل داده‌هایی مانند: اطلاعات تاریخ و زمان عکس‌برداری، تنظیمات دوربین، نوع و مدل گوشی) باشد. ویدئوها باید دارای فرمت MP4، حداکثر بیش از ۱ دقیقه طول و حداکثر ۵۰۰ مگابایت حجم نداشته باشد.

بهترین عکس‌هایی را که با دوربین گوشی شیائومی خود گرفته‌اید، به جهانیان نشان دهید و جایزه بگیرید - چیکاو

 این آثار توسط گروهی از عکاسان سرشناس از سراسر جهان از جمله خالق خیابان انبه و عکاس مشهور منظره Max Rive قضاوت می‌شود. برنده اول جایزه‌ای ۵۰۰۰ دلاری دریافت می‌کند و ۱۰ عکس برتر مشخص می‌شوند که صاحبان آن‌ها گوشی‌های شیائومی می ۱۱ تی  (Xiaomi Mi 11t) و گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو  (Xiaomi 11 t Pro)  را به همراه لوازم جانبی مختلف، به عنوان جایزه به طور رایگان دریافت می‌کنند. همچنین یک جایزه‌ هم برای یک نفر از شرکت‌کنندگان به انتخاب خود شرکت کنندگان، داده می‌شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.