تصاویر و مشخصات گوشی های هوشمند شیائومی می ۱۱ تی  فاش شد

تنها چند روز تا انجام نمایش جهانی گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۱ تی (Xiaomi 11 T)، تبلت شیائومی می پد ۵ (Xiaomi Pad 5) و گوشی میان رده شیائومی ۱۱ لایت ان ای (Xiaomi 11Lite NE)  مانده است. از میان همه محصولاتی که قرار است معرفی شوند،  جالب‌ترین آن‌ها گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۱ تی و گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو  است، بنابراین تعجب‌آور نیست که افشاگران همچنان اطلاعاتی در مورد آن‌ها پیدا می‌کنند. همراه چیکاو باشید.

بار دیگر، طراحی محصولات جدید را ارزیابی می‌کنیم و همچنین در مورد نسخه اصلی این سری اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم. در ظاهر، گوشی شیائومی ۱۱ تی و شیائومی ۱۱ تی پرو تلفن‌های هوشمند معمولی زمان ما خواهند بود. با نگاهی دقیق‌تر، متوجه می‌شوید که فریم‌های اطراف دور نمایشگر کوچک هستند، که با دوربین جلو روی صفحه جلو و بلوک مستطیلی دوربین اصلی روی صفحه پشتی تداخل دارند.

  • تصاویر و مشخصات سری شیائومی ۱۱ تی فاش شد

خود پلتفرم دوربین عقب با سنسورهای پشتی شبیه به دوربین گوشی شیائومی ردمی کا ۴۰  Redmi K40 است، فقط از نظر اندازه افزایش یافته و گوشه‌های آن کمتر بریده شده است. جالب اینجاست که خالق این رندرها نوشته‌ی ۱۰۰ مگاپیکسلی روی دوربین گوشی شیائومی ۱۱ تی نشان می‌دهد. در حالی که شایعات منتشر شده می‌گویند که دوربین این گوشی در حد متوسط‌تری قرار دارد.

تصاویر و مشخصات سری شیائومی ۱۱ تی فاش شد - چیکاو

گوشی شیائومی ۱۱ تی دارای صفحه نمایش سوپر آمولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری AdaptiveSync است. اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی دستگاه قرار گرفته است. این گوشی از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک در داخل بدنه بهره می‌برد که دارای هشت هسته با حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز  تشکیل شده است. تراشه‌ی گرافیکی مورد استفاده نیز Mali-G77 MC9 را برای این گوشی ذکر می کنند. ظرفیت باتری باید ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد که گفته می‌شود از شارژ سریع ۱۲۰ وات سیمی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی شیائومی ۱۱ تی - چیکاو

 در بخش دوربین نیز گوشی شیائومی ۱۱ تی در پنل پشت گوشی از یک ماژول سه‌گانه بهره می‌برد که حسگر اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. این گوشی رابط کاربری (MIUI 12.5) را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند.

بنابراین، در مورد گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو می‌توان گفت که صفحه نمایش و باتری دستگاه با آنچه در مدل استاندارد ارائه می‌شود، یکسان است. اما ماژول اصلی موجود در دوربین اصلی پشت گوشی باید یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.