شیائومی پروژکتور، روتر جدید و می اسمارت بند ۶ ان‌ اف سی  را در سطح جهانی عرضه می کند

شیائومی امروز رویدادی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار کرد که در آن از تلفن‌های هوشمند می ۱۱ تی (Mi 11T)، می ۱۱ تی پرو (Mi 11T Pro) و می ۱۱ لایت ۵جی ان ای (Mi 11 Lite 5G NE) را در کنار تبلت شیائومی پد ۵ Xiaomi Pad 5)) رونمایی کرد. غول فناوری چین همچنین از سه دستگاه لوازم جانبی هوشمند جدید نیز رونمایی کرد. (Mi Smart Projector 2) حاوی بسته‌‌ای است که شامل سیستم مش شیائومی Xiaomi Mesh System AX3000)) که این خود شامل۲ بسته می‌شود که یکی از این بسته‌ها می اسمارت بند ۶ ان اف سی (Mi Smart Band 6 NFC) است و دیگری نیز پشتیبانی از الکسا (Alexa) را شامل می‌شود. همراه چیکاو باشید.

  • می اسمارت بند ۶ ان اف سی

می اسمارت بند ۶ برای اولین بار در مارس سال گذشته (اسفند ماه ۱۳۹۸) با چندین ویژگی خلاقانه مانند عملکرد SpO2 و سایر ویژگی‌های ردیابی سلامت مانند پایش خواب و تشخیص سطح استرس معرفی شد. نسخه جدید تنها در پشتیبانی NFC که از آن استفاده می‌کند با این مدل متفاوت است. این ویژگی در مشارکت با Mastercard در بازار جهانی در حال راه اندازی است تا پرداخت بدون تماس را ارائه دهد. این به کاربران امکان پرداخت سریع، امن و راحت را می‌دهد. این سرویس در ۱۹ منطقه در دسترس خواهد بود اما مناطق مشخص نشده است.

می اسمارت بند ۶ ان اف سی - چیکاو

علاوه بر این، نسخه جدید می اسمارت بند ۶ ان اف سی نیز دستیار آلکسای آمازون را نیز ارائه می‌دهد و تجربه استفاده بدون استفاده از دست و فقط با صوت برای صاحبان خانه‌های هوشمند را گسترش می‌دهد. می اسمارت بند ۶ ان اف سی به قیمت ۵۴.۹ یورو در اروپا به فروش می‌رسد.

  • پروژکتور هوشمند شیائومی می ۲

شیائومی همچنین از می اسمارت پروژکتور ۲ (Mi Smart Projector 2) نیز رونمایی کرد. این شرکت ادعا می‌کند که این دستگاه درواقع  یک سینمای خانگی قابل حمل است. این پروژکتور دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با وضوح فول اچ دی بوده و اندازه بسیار جمع و جوری دارد. این پروژکتور با پشتیبانی از Dolby Audio ارائه می‌شود و کیفیت صدای شفاف را در تمام منابع صوتی ارائه می‌دهد.

پروژکتور هوشمند شیائومی می ۲ - چیکاو

علاوه بر این، بر روی سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV)  گوگل اجرا می‌شود که دارای دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) یعنی گوگل اسیستنت و چندین ویژگی دیگر است. قیمت پروژکتور شیائومی می اسمارت ۵۹۹ یورو است.

  • سیستم مش شیائومی شامل دو پک

سیستم مش شیائومی شامل دو پک Xiaomi Mesh System AX3000 (2-Pack) برای تغذیه دستگاه‌های هوشمند کل خانه طراحی شده است. این شبکه وای‌فای ۶ دوبانده Wi-Fi6  قوی و قابل اعتماد تا ۴۰۰۰ فوت مربع (حدود ۱۴۰۰ متر مربع) را پوشش می‌دهد و پوشش آپارتمان‌های چند طبقه را ممکن می‌سازد. همچنین از حداکثر تعداد اتصال تا ۲۵۴ دستگاه پشتیبانی می‌کند. صرف نظر از تعداد دستگاه‌های متصل، سیستم مش کارایی بهینه شبکه و کاهش تأخیر را با مدولاسیون 1024QAM و همچنین فناوری OFDMA و 2 x 2 MIMO ارائه می‌دهد.

سیستم مش شیائومی شامل دو پک - چیکاو

سیستم مش هوشمند همچنین از تعویض خودکار شبکه برای اطمینان از رومینگ بدون دردسر هنگام حرکت کاربران در اتاق‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این دستگاه حتی می‌تواند یک فرایند خود ترمیمی را برای سازماندهی مجدد شبکه در هر زمان که یک دستگاه بصورت آفلاین تشخیص داده شود، آغاز کند و کاربران را همیشه به Wi-Fi6 متصل نگه دارد. در مورد قیمت، سیستم مش شیائومی شامل دو پک از ۱۴۹ یورو شروع می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.