فناوری خانه هوشمند سامسونگ برای پروژه جدید میامی Flow انتخاب شد

اکثر مردم خانه‌های خود را با فناوری خانه‌های هوشمند بازسازی می‌کنند و در حالی که پیاده‌سازی آن می‌تواند به اندازه کافی خوب باشد، تجربه‌ای که با توسعه جدیدی که از ابتدا با در نظر گرفتن دستگاه‌های IoT ساخته شده است را کاملاً شکست نمی‌دهد.

فلو، یک شرکت املاک مستقر در ایالات متحده، در حال ساخت یک پروژه جدید در میامی است که 422 واحد خواهد داشت. سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد از فناوری خانه SmartThings خود در این پروژه استفاده کند تا یک تجربه خانه هوشمند بالا را ارائه دهد.

سامسونگ با Flow پیش می رود

Flow آخرین سرمایه‌گذاری آدام نویمان، بنیان‌گذار و مدیر عامل سابق استارت‌آپ ورشکسته محل کار مشترک WeWork است که آرزوی بزرگی برای تغییر بازار مسکن اجاره‌ای در ایالات متحده دارد.

سامسونگ فناوری خانه هوشمند را برای یکی از پروژه های آینده Flow در میامی ارائه خواهد کرد. این مجموعه 422 واحدی مجهز به لوازم خانگی سامسونگ از جمله واشر، خشک کن، یخچال و پروژکتور خواهد بود که همگی با پلتفرم SmartThings یکپارچه خواهند شد.

انواع حسگرها و راه حل های هوش مصنوعی برای تنظیم عناصری مانند رطوبت، دما و روشنایی بر اساس الگوهای سبک زندگی افراد ساکن استفاده خواهد شد. به عنوان مثال، هنگامی که یک ساکن واحد خود را ترک می کند، سیستم با خاموش کردن چراغ ها و لوازم خانگی برای صرفه جویی در انرژی، به حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می رود. پس از بازگشت، سیستم آن دستگاه ها را روشن می کند و دما و رطوبت را نیز تنظیم می کند.

در سناریوهای دیگر، مانند هنگام تماشای یک فیلم، سیستم به طور خودکار پرده ها و چراغ ها را تنظیم می کند، یا زمانی که شب ها برای رفتن به آشپزخانه یا حمام از خواب بیدار می شوند، چراغ ها به طور خودکار با شدت کم روشن می شوند.

این همکاری راهی عالی برای سامسونگ خواهد بود تا قابلیت‌های پلتفرم خانه هوشمند خود را به نمایش بگذارد و همچنین نشان دهد که چگونه ساکنان می‌توانند بهترین تجربه کاربری ممکن را با ترکیب آن با دستگاه‌های تلفن همراه سامسونگ به دست آورند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.