گلکسی اس 24 آهنگ زنگ ارکسترال جدیدی را به نام Over the Horizon معرفی می کند

از سال 2011، آمدن یک پرچمدار جدید Galaxy S نشان دهنده انتشار آهنگ زنگ جدید است. هر سال، سامسونگ تم موسیقی نمادین «Over the Horizon» را دوباره تفسیر می‌کند و نیازی به گفتن نیست که جدیدترین سری Galaxy S24 آهنگ زنگ نمادین جدیدی را برای سال 2024 برای ما به ارمغان می‌آورد.

نسخه جدید سامسونگ Over the Horizon اکنون در یوتیوب در دسترس است. این شرکت می‌گوید آهنگ زنگ امسال موضوع «صدایی از طبیعت» را در بر می‌گیرد و بیانگر لحظه‌ای هماهنگ از تلاقی سنت و مدرنیته است.

حال و هوای کاملا متفاوت

Over the Horizon 2024 یک قطعه ارکسترال است که ارکستر گوگاک دانشگاه ملی سئول را به رهبری کارگردان موسیقی وون ایل که در المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ بر موسیقی نظارت داشت، به نمایش می گذارد.

به گفته سامسونگ، تم جدید ارکستر Over the Horizon در Dolby Atmos ضبط شده و توسط کارگردان صدا، Byeong Joon Hwang مسترینگ شده است.

امروز، سامسونگ همچنین ویدیوی «Making Of» را برای قطعه جدید Over the Horizon در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که شامل مصاحبه (به زبان کره ای) با وون ایل و بیونگ جون هوانگ است.

این آهنگ زنگ جدید در Galaxy S24+، Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra از قبل بارگذاری شده است. گوشی های پرچمدار جدید برای پیش خرید در دسترس هستند و در 31 ژانویه وارد قفسه ها می شوند.

گوشی های جدید سامسونگ از هوش مصنوعی استقبال می کنند و با نسخه جدید One UI 6.1 عرضه می شوند. این شرکت از سری Galaxy S24 با هفت ارتقاء سیستم عامل و هفت سال وصله امنیتی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.