راهنمای خرید سی پی کالاف دیوتی از بهترین سایت‌ها

مقدمه

بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of duty mobile) به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین بازی‌های آنلاین شوتر اول‌شخص موبایل شناخته می‌شود که افراد زیادی از سراسر جهان مشغول رقابت در این بازی هستند. در این بازی جنگی از یک پول اختصاصی برای خرید تجهیزات در داخل بازی استفاده شده است که آن را با نام سی پی می‌شناسیم. متأسفانه به دلیل تحریم‌های مالی، امکان خرید سی پی برای بازیکنان ایرانی وجود ندارد. با این حال، این امکان وجود دارد که از برخی وب‌سایت‌های خدمات خرید سی پی کالاف دیوتی نسبت به این کار اقدام نمایید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را درباره خرید سی پی تاپ جم به دست آورید.

سی پی CP چیست و چه کاربردی دارد؟

سی پی کالاف دیوتی مخفف امتیازات اعتباری (Credit Points)، یک واحد پول مجازی در بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of duty mobile) است. با خرید سی پی کالاف دیوتی امکان خرید موارد مختلف در بازی؛ مانند تجهیزات، سلاح‌ها، اسکین‌ها، بتل پس، آفرها و باندل‌ها فراهم می‌شود.

بازیکنان می‌توانند با پرداخت پول واقعی، نسبت به خرید سی پی کالاف دیوتی اقدام کرده یا از طریق انجام مأموریت‌ها و چالش‌های بازی، سی پی کالاف دیوتی را کسب کنند. سی پی کالاف دیوتی یکی از عوامل مهم در افزایش جذابیت و تنوع بازی است، زیرا بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن، تجهیزات و سلاح‌های خود را بهبود بخشیده و با سبک و سیاق خود بازی کنند. همچنین، سی پی کالاف دیوتی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از محتوای جدید و منحصربه‌فرد بازی بهره‌مند شوند و تجربه‌ای متفاوت داشته باشند.

مشخصات فنی کالاف دیوتی موبایل:

احتمالاً شما که به خرید سی پی کالاف دیوتی تمایل دارید، با مشخصات این بازی آشنایی دارید. کالاف دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی اول‌شخص است که محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرهای موبایل به دست آورده است. این بازی به‌نوعی یک بازی همه‌جانبه و واقع‌گرایانه است که با گرافیکی خیره‌کننده و یک گیم‌پلی بسیار گسترده عرضه شده است.

برای اجرای بازی Call of duty mobile شما به یک موبایل با حداقل حافظه رم ۲ گیگابایت نیاز خواهید داشت. البته اگر رم دستگاه شما ۳ و یا ۴ گیگابایت باشد، عملکرد دستگاه بسیار بهتر خواهد بود. پردازنده تلفن همراه شما اگر از نوع کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و یا مدیاتک هلیو پی ۶۰ است و یا مدل‌بالاتر باشد اجرای بازی بدون هیچ‌گونه کندی صورت خواهد گرفت. همچنین اگر پردازنده گرافیکی موبایل شما از نوع آدرنو ۵۱۲ و یا Mali G72 و یا مدل‌بالاتر باشد، امکان اجرای بهینه بازی از نظر گرافیکی وجود خواهد داشت.

گان لجندری کالاف دیوتی چیست؟

از جمله مواردی که ممکن است نیاز به خرید سی پی کالاف دیوتی پیدا کنید، گان لجندری کالاف دیوتی خواهد بود. گان لجندری کالاف دیوتی از جمله اسلحه‌هایی هستند که با طراحی و عملکرد از سایر اسلحه‌های بازی متمایز می‌شوند. این اسلحه‌ها معمولاً بسیار کمیاب و گران‌قیمت هستند و برای تهیه آن‌ها نیاز به خرید پی کالاف دیوتی خواهید داشت.

از جمله مشخصات بارز این اسلحه‌ها می‌توان به صدای خاص و متفاوت، انیمیشن‌های خاص برای تأمین مهمات، امکان تغییر نام اسلحه به دلخواه فرد بازیکن و استفاده از اسلحه در تعامل بخش‌های بازی اشاره کرد. از ویژگی‌های گان لجندری کالاف دیوتی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که قادر است تا بازیکنان را به چالش کشیده و از آن‌ها مهارت‌های بسیار زیادی بخواهد.

مود های کالاف دیوتی:

بازی کالاف دیوتی از چندین مود مختلف تشکیل شده است که بازیکنان می‌توانند در آنها محیط‌های مختلف بازی کالاف دیوتی وارد شوند در ادامه شما را با انواع مختلف مودهای بازی کالاف دیوتی آشنا خواهیم ساخت.

مود فرانت لاین. در این مود بازی کالاف دیوتی موبایل، دو تیم پنج نفره در یک نقشه وارد می‌شوند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. اصولاً هدف از اجرای این بازی کشتن ۵۰ نفر از تیم مقابل است. بدین منظور اگر هر نفر از اعضای بازی یک تیم کشته شود، مجدداً در شروع تیم خود زنده می‌شود.

تیم دث. مچ (Deathmatch). این مود بازی کالاف دیوتی موبایل شباهت زیادی را با مود فرانت لاین دارد. با این حال برخلاف فرانت لاین در تیم دس. مچ معمولاً محیط بازی مرتباً تغییر می‌کند و در اینجا شما باید یک تیم پنج نفره بسازید و با یک تیم ۵ نفر از گروه مقابل به رقابت بپردازید.

مود جستجو و تخریب. در این مود باید دو تیم ۵ نفره با یکدیگر به رقابت بپردازند و نسبت به بمب‌گذاری و انهدام دو نقطه مشخص شده در بازی در محدوده تیم حریف اقدام کنند. وظیفه هر تیم جلوگیری از بمب‌گذاری تیم مقابل خواهد بود.

مود دامینیشن. در این مود بازی موبایل دو تیم پنج نفره در رقابت برای کنترل سه نقطه مشخص شده در نقشه بازی هستند. هر تیمی که بیشترین زمان نقاط را داشته باشد، برنده آن دور بازی خواهد بود.

مود کیل کانفرمد. در این مود بازی کالاف دیوتی موبایل، دو تیم ۵ نفره در یک نقش با یکدیگر رقابت می‌کنند تا به دنبال برچسب‌هایی به نام Dog tags از بازیکنان کشته شده در این بازی باشند. هر تیمی که بیشترین تعداد برچسب را جمع‌آوری کرده باشد، برنده خواهد شد. در ضمن بازیکنی که در طول بازی کشته شود، مجدداً از یک نقطه تصادفی از نقشه زنده می‌شود.

مود رایگان برای همه. در این مود بازی کالاف دیوتی موبایل شما به‌تنهایی با ۹ نفر دیگر در یک زمین رقابت می‌پردازید. هدف از این بازی کشتن بیشترین تعداد از رقبا در زمان مشخص شده بازی خواهد بود.

مود گان فایت. در این مود از بازی کالاف دیوتی دو تیم دونفره در یک نقشه کوچک به رقابت خواهند پرداخت. هدف از این کار کشتن دو نفر از تیم حریف در هر دور خواهد بود. پس از کشته‌شدن هر بازیکن در طول یک دور بازی، تا انتهای آن دور مجدداً زنده نخواهد شد. در ضمن انتخاب سلاح‌ها و تجهیزات به‌صورت تصادفی در هر دور خواهد بود.

مود هاردپوینت. یکی دیگر از مودهای بازی کالاف دیوتی موبایل را باید مود هاردپوینت دانست که در آن دو تیم ۵ نفره در یک نقشه باید به رقابت بپردازند. در این مدل از این بازی، یک نقطه مشخص شده در نقشه که در هر دور بازی متفاوت خواهد بود، باید تحت کنترل یکی از گروه‌ها قرار بگیرد.

مود بتل رویال. یکی دیگر از مودهای بازی کالاف دیوتی موبایل مود بتل رویال است که در آن ۱۰۰ بازیکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این بازی باید سلاح‌ها و تجهیزات مختلف را جمع‌آوری کرده و بقای خود را تضمین کنید. آخرین بازیکن جم که در نقشه بماند، برنده خواهد شد.

سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل

سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل:

برای آن دسته از افرادی که تمایل به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل داشته باشند، امکان تهیه سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل وجود دارد. شرکت اکتیویشن به‌عنوان سازنده بازی Call of duty mobile، شرایط مختلفی را در نظر گرفته ودر آن نسبت به ارائه سی پی رایگان به بازیکنان اقدام کرده است. برای تهیه سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل باید به روش‌های زیر اقدام کنید:

  • شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌های مختلف بازی. برخی مسابقه‌ها و چالش‌ها به طور دوره‌ای در بازی کالاف دیوتی موبایل ایجاد می‌شوند که با شرکت در آنها می‌توانید سی پی کالاف دیوتی را به‌صورت رایگان دریافت کنید. به طور مثال، یک مسابقه ۱۰۰ میلیون‌دلاری در سال ۲۰۲۳ برگزار شد که برندگان می‌توانستند ۱۰۰۰ سی پی رایگان را دریافت کنند.

  • تماشای استریمرها و مشاهده تبلیغات. یکی دیگر از روش‌هایی که قادر هستید تا بدون خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، آن را به طور رایگان تهیه کنید، در تماشای تبلیغات و استریمرها خواهد بود. برخی وب‌سایت‌ها همچون Mistplay و اپلیکیشن‌های موبایل همچون Swagbuck به شما این امکان را می‌دهند تا با تماشای تبلیغات و استریمرهای معروف، سی پی رایگان کالاف دیوتی دریافت کنید.

  • استفاده از سایت‌های سی پی رایگان. یکی دیگر از گزینه‌های پیش رو برای تهیه رایگان سی پی به‌جای خرید سی پی کالاف دیوتی استفاده از سایت‌های ارائه‌دهنده سی پی رایگان خواهد بود. البته باید دقت داشته باشید که بسیاری از سایت‌هایی که ادعای ارائه سی پی رایگان را دارند، کلاهبردار هستند و ممکن است امنیت اطلاعات شما را به خطر بیندازند.

کالاف دیوتی

بهترین سایت خرید سی پی

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ما توصیه می‌کنیم تا از خدمات سایت‌های معتبر و قانونی استفاده کنید. این کار باعث خواهد شد امنیت اکانت شما محافظت شده و امکان خرید سی پی با قیمت مناسب فراهم شود. وب سایت تاپ جم یکی از پرطرفدارترین وب سایت‌های ایرانی برای خرید سی پی کالاف دیوتی به شمار می‌رود.

خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان

اگر به خرید سی پی کالاف دیوتی با قیمت پایین و مقرون به صرفه تمایل داشته باشید، می‌توانید از وب سایت تاپ جم خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که تا چه مقدار تمایل به خرید سی پی کالاف دیوتی داشته باشید. در تاپ جم شاپ شما می‌توانید سی پی کالاف دیوتی موبایل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

تاپ جم خرید سی پی:

در وب سایت تاپ جم شما قادر هستید تا به هر میزان که تمایل داشته باشید، نسبت به خرید سی پی کالاف دیوتی اقدام کنید. به طور مثال، شما می‌توانید از ۸۰ سی پی تا ۱۰۸۰۰ سی پی بسته به نیاز خود در وب سایت تاپ جم خریداری کنید. بخش قابل توجهی از انواع بسته‌هایی که در بخش خرید سی پی تاپ جم وجود دارند، در کوتاه‌ترین زمان در حساب شما شارژ می‌شوند. تنها خرید برخی از بسته‌های حجم بالای سی پی کالاف دیوتی اندکی زمان بر خواهند بود.

خرید سی پی ارزان

چرا از تاپ جم خرید کنیم؟

وب سایت تاپ جم شاپ، یکی از معتبرترین وب سایت‌های ایرانی در زمینه خرید و تهیه آیتم‌ها و اعتبارهای بازی‌های مشهور موبایلی به شمار می‌رود. در حال حاضر وب سایت تاپ جم شاپ یکی از بهترین وب سایت‌های موجود برای خرید سی پی کالاف دیوتی شناخته می‌شود. این وب سایت نماد الکترونیکی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته و امکان خرید سی پی ارزان قیمت را برای بازیکنان حرفه‌ای فراهم ساخته است. در حال حاضر، امکان شارژ سی پی در کمتر از ۱۵ دقیقه وجود دارد و بازیکنان می‌توانند خرید خود را با انواع کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب انجام دهند. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی‌های بیشتر، می‌توانید با پشتیبانی وب سایت در ارتباط باشید‌.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.