نسخه جهانی تبلت پد ۵ شیائومی با پشتیبانی از قلم هوشمند و اسنپدراگون ۸۶۰ معرفی شد

سرانجام شیائومی جدیدترین تبلت خود را برای عرضه در بازار جهانی معرفی کرد. این تبلت شیائومی پد ۵   Xiaomi Pad 5)) نام دارد که مطابق با تصمیم اخیر شرکت برای کنار گذاشتن نام تجاری Mi به پد ۵ تبدیل شده است. تبلت شیائومی پد ۵ جهانی با نوع تبلتی که برای بازار چین آماده می‌کند، هیچ تفاوتی ندارد اما ظاهراً شیائومی پد ۵ پرو را در بازار جهانی عرضه نخواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

از نظر مشخصات، تبلت شیائومی پد ۵ مجهز به یک صفحه LCD بزرگ ۱۱ اینچی خواهد بود که از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد و می‌تواند از نرخ تازه‌سازی بالا یعنی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند که با چنین مشخصاتی تراکم پیکسلی ۲۷۵ و نسبت کنتراست ۱۵۰۰ به ۱ را ارائه می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که این صفحه نمایش از سخت‌افزار ضد نور آبی و عملکردهای نمایش رنگ واقعی پشتیبانی می‌کند.

  • مشخصات سخت افزاری پد ۵ شیائومی

به منظور ارائه تجربه صوتی و تصویری برتر، پد ۵ از دالبی اتموس (Dolby Atmos) پشتیبانی می‌کند. همچنین به منظور کیفیت صدای بهتر از سیستم بلندگوی چهارگانه استفاده می‌کند. شیائومی پد ۵ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام بوده و با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تبلت در دو گزینه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که می‌توانید حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت را انتخاب کنید.

مشخصات سخت افزاری پد ۵ شیائومی - چیکاو

  • مشخصات دوربین پد ۵ شیائومی

پد ۵ در بخش دوربین نیز برتری دارد و دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED در عقب است. برای عکس‌های سلفی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد که از قفل گشایی چهره نیز پشتیبانی می‌کند. از نظر عمر باتری، پد ۵ دارای باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. این دستگاه  سیستم عامل جدید MIUI For Pad را اجرا می‌کند. برنامه‌ی MIUI For Pad ویژگی‌هایی مانند روش‌های ورودی سفارشی، صفحه‌های تقسیم شده، پنجره‌های کوچک، پنجره‌های موازی و سایر توابع را به ارمغان می‌آورد.

مشخصات دوربین پد ۵ شیائومی - چیکاو

شیائومی همچنین قلم هوشمند شیائومی را معرفی کرد، این قلم از طراحی دو دکمه بهره می‌برد که دکمه اصلی از یادداشت‌های سریع و تغییر اندازه فونت قلم پشتیبانی می‌کند در حالی که دکمه ثانویه از فشار طولانی برای گرفتن عکس از صفحه و تغییر رنگ پشتیبانی می‌کند. در همان زمان، از عملکرد صفحه PPT پشتیبانی می‌کند. قلم هوشمند به صورت جداگانه فروخته می‌شود. شیائومی به کیس محافظ دو طرفه به سبک صفحه کلید اشاره نکرده است، اما انتظار می‌رود که در آینده آن را معرفی کند.

قیمت و تاریخ دسترسی شیائومی می پد ۵ - چیکاو

  • قیمت و تاریخ دسترسی شیائومی می پد ۵

در مورد قیمت هم برای تبلت پد ۵ شیائومی، برای نسخه ۶ گیگابایت  به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از ۳۴۹ یورو شروع می‌شود در حالی که نسخه ۶ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۹۹ یورو قیمت دارد. این تبلت در دو رنگ خاکستری (Cosmic Gray) و سفید (Pearl White) در بازار عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.