آموزش روش های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

آیا نمی دانید چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنید؟ این امکان برای شما فراهم شده است. ما در اینجا می خواهیم به شما بگوییم چگونه هر عکس و یا فیلمی را به راحتی و سادگی از اینستاگرام دانلود کنید. اینستاگرام دانلود و دانلود از اینستاگرام  برای موارد مختلفی کاربرد دارد. ممکن است که شما که در اینستاگرام عکسی را که بارگذاری کرده اید، حذف کرده باشید یا حتی تلفن و دوربین خود را گم کرده باشید. یا شاید بعد از گرفتن عکس با دوربین خود برنامه اینستاگرام، فراموش کرده اید که آن را  ذخیره کنید، یا می خواهید تصویری را از صفحه و پیچ شخصی دیگری دانلود و بارگذاری کنید. در ادامه همراه چیکاو باشید.

البته برای دانلود از اینستاگرام از پیج اشخاص دیگر، قانون کپی رایت را رعایت کنید و بدون اجازه شخص، اقدام به دانلود هیچ گونه عکس و یا فیلمی در اینستاگرام  ننمایید، زیرا در برخی موارد ممکن است برای شما پیگرد قانونی داشته باشد و حتی اگر پیگرد قانونی نداشته باشد، از نظر اخلاقی کار درست و پسندیده ای نخواهد بود.

این مقاله راهنمای کامل برای دانلود از اینستاگرام و ذخیره آن روی کامپیوتر شخصی و یا تلفن همراه شما خواهد بود. بنابراین اگر شما هم به دنبال راهی ساده  و راحت و همچنین  آموزشی کامل در مورد دانلود از اینستاگرام شامل دانلود استوری اینستاگرام، دانلود فیلم از اینستاگرام  و دانلود عکس هستید، خواندن این مقاله که در مورد دانلودر اینستاگرام، اینستا دانلودر  و روشهای انجام  آن است، را تا انتها از دست ندهید.

همان طور که می دانید پست گذاری در اینستاگرام  کار بسیار ساده ای است و  مشاهده پست های دیگران که و نگاه کردن ویدئو های  منتشر شدن  در اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است. اما در عین  حال دانلود از اینستاگرام خیلی  ساده ای نیست که به آموزش نیاز دارد.  که ما این آموزش ها را در اینجا در اختیار شما قرار می دهیم  تا بتوانید دانلود از اینستاگرام را انجام دهید. همچنین از شما دعوت می کنیم که به دسته بندی آموزش اینستاگرام مراجعه کرده و از تمام آموزش های این پیام رسان محبوب استفاده کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام در کامپیوتر شخصی

حتی اگر تجربه یکبار استفاده از اینستاگرام را داشته باشید، احتمالا می دانید که اینستاگرام هیچ گزینه ای و یا هیچ روش مشخصی برای اینستاگرام دانلود  به کاربران خود ارائه نداده است.

شما با علامت مثبت که در پایین صفحه اکانت کاربری شما وجود دارد، می توانید به راحتی پست  مورد نظر خود را بار گذاری کنید، اما بدین شکل گزینه ای برای دانلود از اینستاگرام تعبیه نشده است  و باید از راههای جانبی برای این منظور استفاده شود. اما اصلا نگران نباشید، زیرا که ما این راههای جانبی را به شما خواهیم گفت.

برای دانلود عکس ها و داده هایی که در یپج خود به اشتراک گذاشتید، اما حالا به  آن ها دسترسی ندارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد حساب کاربری خود شوید

برای دانلود از اینستاگرام از  این روش، از طریق مرورگر کامپیوتر خود، وارد وب سایت اینستاگرام و حساب کاربری شوید. سپس روی نماد چرخ دنده در سمت راست است کلیک کنید و حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.

وارد حساب کاربری خود شوید - چیکاو

2. درخواست بارگیری یا دانلود

این شما را به صفحه ای با عنوان حریم خصوصی حساب هدایت می کند. به پایین بروید و در آن قسمت Data Download را بنویسید و روی « Request Download» کلیک کنید.

3. لینک دانلود از اینستاگرام را از طریق ایمیل دریافت کنید

مجدداً ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید، آدرس ایمیلی را که می خواهید لینک دانلود را به آن وارد کنید تأیید کنید و “next” را کلیک کنید اینستاگرام به صورت خودکار داده های شما را در یک بسته قابل بارگیری قرار داده و لینکی را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند.

دریافت لینک دانلود از اینستاگرام - چیکاو

 4. داده های خود را دانلود کنید

دانلود داده ها - چیکاو

پس از ورود به ایمیل خود، روی «دانلود داده» در ایمیل کلیک کنید که سپس برای ورود به سیستم و دانلود به سایت Instagram منتقل خواهید شد. یک فایل zip دریافت خواهید کرد که شامل همه مواردی است که تاکنون پست کرده اید، کامنت گذاشته اید یا لایک کردید.

دانلود عکس و  فیلم از اینستاگرام تنها با استفاده از کد منبع

یا اگر به تصویر یا ویدیوهای حساب های اشخاص دیگر در اینستاگرام نیاز دارید این کار را می توانید بدون نرم افزار دانلود از اینستاگرام انجام دهید. برای این  کار فقط  کافیست از کد منبع استفاده کنید

1. کد را پیدا کنید

در وب سایت اینستاگرام، برای مشاهده تصویر مد نظر خود به صورت  کامل بر روی عکس مورد نظر خود کلیک کنید. بر روی تصویر کلیک راست کنید و “مشاهده منبع صفحه”  مطابق با شکل زیر را کلیک کنید.

پیدا کردن کد منبع برای دانلود از اینستاگرام - چیکاو

2. کد را کپی کنید

کد را مرور کنید و بخشی را با اطلاعات خاصیت متا پیدا کنید (می توانید کنترل + f یا فرمان + f را بزنید و “خاصیت متا” را جستجو کنید). ابتدا یک خط کد پیدا خواهید کرد

کپی کردن کد منبع برای دانلود از اینستاگرام - چیکاو

3. تصویر را ذخیره کنید

لینک را در مرورگر خود  pasteکنید، “Enter” را فشار دهید و به صفحه ای با عکس منتقل خواهید شد. اکنون، کافیست بر روی تصویر کلیک راست کرده یا کلیک راست کرده و گزینه “Save Image As” را انتخاب کنید.

دانلود از اینستاگرام با گزینه ها و ابزارهای جانبی - چیکاو

اگر قصد دانلود از اینستاگرام را دارید و  گزینه های بالا خیلی برای شما وقت گیر به نظر می رسند، انبوهی از گزینه ها و ابزارهای جانبی وجود دارد که راه حل هایی برای دانلود از اینستاگرام از حساب خود و یا حساب دیگران را ارائه می دهد. چند تا از محبوب ترین و بهترین انواع برنامه دانلود فیلم از اینستا و برنامه دانلود عکس از اینستاگرام را در  ادامه برای شما آورده ایم.

DownloadGram

DownloadGram از نظر امنیتی یکی از جذاب ترین گزینه ها برای دانلود از اینستاگرام است زیرا به نصب نرم افزار نیازی ندارد  به علاوه می تواند از آن هم در رایانه و  هم تلفن همراه استفاده شود. نکته منفی در مورد این برنامه این است که شما می توانید همزمان فقط یک تصویر را بارگیری کنید، اما برای Tik Tok نیز کار می کند که یک امتیاز مثبت است.

برای دانلود از اینستاگرام از  طریق ابزار دانلود گرام  مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به پست بروید

در رایانه رومیزی، به وب سایت اینستاگرام بروید، تصویر مورد نظر خود که می خواهید دانلود کنید را پیدا کنید، روی سه نقطه در بالا سمت راست بالای تصویر کلیک کنید و “رفتن به پست” را انتخاب نمایید.

رفتن به پست برای دانلود - چیکاو

2. بارگیری تصویر

URL عکس را از نوار آدرس خود کپی کرده و سپس به وب سایت DownloadGram بروید و URL را در کادر مطابق با تصویر زیر paste کنید. روی دکمه دانلود کلیک کنید. سپس، روی دکمه دانلود تصویر در نتیجه کلیک کنید تا تصویر شما ذخیره شود.

در تلفن همراه: برنامه اینستاگرام را باز کنید و عکس مورد نظر خود را پیدا کنید، روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و “پیوند کپی” را انتخاب کنید، سپس مانند بالا عمل کنید.

دانلود چندین عکس به صورت همزمان و دانلود فیلم از اینستاگرام

اگر می خواهید همزمان بیش از یک تصویر بارگیری کنید،  و تمایل به استفاده از ابزارهای جانبی برای این کار دارید، ابزار 4K Stogram یکی از بهترین  گزینه ها خواهد بود.

ممکن است برایتان مفید باشد: آموزش کامل نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با استفاده از 4K Stogram

4K Stogram که یک نرم افزار دانلود از اینستاگرام و یک برنامه دانلود فیلم از اینستا است، امکان دانلود چندین تصویر را به صورت همزمان و امکان دانلود فیلم اینستاگرام را فراهم می کند.

در ابتدا باید به حساب اینستاگرام خود وارد شوید. بدین منظور برای وارد شدن به حساب اینستاگرام خود، در این  برنامه  از منوی tools  گزینه login  را  انتخاب کنید، سپس اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.
شما در برنامه 4K Stogram  تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام  را مشاهده خواهید نمود.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از 4kstogram - چیکاو

برای دانلود از اینستاگرام توسط این ابزار، باید از نسخه  پرمیوم آن  استفاده کنید. به منظور دانلود ویدیو از اینستا و  دانلود عکس از اینستاگرام  از منوی  file  گزینه export posts  را انتخاب کنید. در این حالت یک فایل با پسوندcsv  ایجاد می شود که در آن نام حساب شما و مسیر فایل ها و عکس ها وجود دارد.

این نرم افزار، عمل ذخیره فیلم از اینستاگرام را انجام می دهد. بدین جهت عکس ها و ویدیوهای دانلود شده از اینستاگرام در فولدر خروجی ذخیره شده است و شما می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

ذخیره عکس و فیلم در ابزار 4kstogram - چیکاو

قابلیت های ابزار 4k stogram در یک نگاه

  • این ابزار دانلود از اینستاگرام، به شما امکان دانلود عکس و فیلم  های اینستاگرام را می دهد، که این امکان توسط گزینه export post  فراهم شده است.
  • می توانید دیگر  حساب ها را در اینستاگرام مرور کنید و عکس ها و ویدیوهای آنها را دانلود  کنید.
  • امکان دانلود عکس و ویدئو  از اکانت هایی که به صورت پرایوت است و شما دنبال کرده اید، توسط این نرم افزار وجود دارد.
  • امکان دانلود استوری اینستا و کامنت ها نیز توسط ابزار 4k stogram؛ البته نسخه پرمیومو کامل آن فراهم شده است.

دانلود از اینستاگرام با Save-o-gram

Save-o-gram به شما امکان می دهد با دانلودهای خود انتخاب بیشتری داشته باشید. این یک ابزار اینستا دانلودر اندروید به شمار می رود، زیرا نسخه  اندروید آن نیز وجود دارد و همچنین یک برنامه دانلود از اینستاگرام برای آیفون نیز  می باشد.

در صورت نیاز به انتخاب بیشتر، Save-o-gram امکان دانلود تصاویر را یک باره به صورت یک فایل فشرده یا به صورت جداگانه فراهم می کند و پس از یک دوره هفت روزه محاسبه هزینه 9 دلاری را انجام می دهد. توسط این ابزار همچنین می توانید تصاویر را به صورت اسلاید مشاهده کنید. این نرم افزار امکان دانلود ویدئو را ندارد و فقط برای دانلود تصاویر به صورت یکجا و یا به صورت تکی به کار می رود.

دانلود از اینستاگرام با Save-o-gram - چیکاو

دانلود لایو اينستاگرام

برای  دانلود لایو اينستا نیز ابزارهای گوناگونی وجود دارد، که یکی از بهترین ابزارها در این زمینه ابزار  story saver  که امکان دانلود و ذخیره لایو اینستاگرام را فراهم می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 نظرات
  1. یکی می گوید

    اگر عکس پروفایل اینستاگرام رو دانلود کنیم از پیجی که قفل هست و ما نداریمش،اون شخص متوجه میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر.

  2. Nime می گوید

    خیلی خوب توضیح دادین
    واقعا جای سوالی نموند واسم
    کاش روشی برای دانلود از یوتیوب هم بگید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.
      آموزش دانلود فیلم از یوتیوب

  3. شجری می گوید

    دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با استفاده از کد منبع خیلی خوب هست. البته فکر کنم باید روش های راحت تری هم باشه!

    1. ایده بخشی می گوید

      این روش عالیه خیلیم راحته.
      کسی میدونه میشه فیلم های یوتیوب با کیفیت خوب دانلود کرد یا خیر؟

      1. چیکاو می گوید
  4. مژده می گوید

    عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام مژده عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. با سایت چیکاو همراه باشید.

  5. آنیتا می گوید

    برای دانلود همزمان چند تا عکس و فیلم داخل اینستاگرام روشی هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای دانلود همزمان چند عکس و فیلم از اینستاگرام از برنامه 4K Stogram که در همین مقاله معرفی شده است استفاده کنید.

    2. مینا می گوید

      اره از برنامه 4K Stogram برای دانلود چند عکس اینستاگرام استفاده کن

  6. ماجدی می گوید

    چه لزومی داره از اینستاگرام عکس دانلود کنیم وقتی میشه اسکرین گرفت؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      کیفیت اسکرین شات کم هست.

    2. V@c می گوید

      فیلم رو چی؟ چجوری فیلم های اینستاگرام رو دانلود کنیم پس؟

  7. پدرام می گوید

    مقاله یکم طولانی بود ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز، ما سعی کردیم بهترین راهکار ها و تکنیک ها را برای شما جمع آوری کنیم و تا حدامکان داخل مقال پاسخ سوالات احتمالی شما را بیاوریم.

    2. شیدا می گوید

      طولانی بود ولی کامل بود

  8. آیسان می گوید

    چحوری لایو دونفره اینستاگرام بذاریم؟

    1. چیکاو می گوید
  9. گندم می گوید

    بسیار عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  10. چابک سوار می گوید

    لطفا درباره قابلیت های جدید استوری اینستاگرام هم مطلب بنویسید

    1. چیکاو می گوید
  11. شیوا می گوید

    آموزش دانلود عکس و فیلم از یوتیوب رو هم بگین

    1. چیکاو می گوید
  12. آفرین می گوید

    با این روش ها میشه پروفایل اینستاگرام هم دانلود کرد؟

    1. چیکاو می گوید
  13. چم چاره می گوید

    بعضی از پیج ها یک بخش از فیلم رو داخل اینستاگرام میگذارند مابقی و نسخه کامل ویدئو رو داخل یوتیوب منتشر می کنند. جحوری نسخه کامل ویدئو رو از یوتیوب دان کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای دانلود ویدئو های یوتیوب به صورت رایگان به مقاله زیر سربزنید .
      دانلود از یوتیوب

  14. نادری می گوید

    سلام ممنونم از مقاله خوبتون. چجوری میتونم عکس هایی که از اینستاگرام دانلود کردم رو خودم ویرایش کنم، ادیت کنم و تغییرش بدم بعد منتشر کنم؟ میشه چند تا برنامه خوب برای ویرایش عکس بهم معرفی کنید ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز .
      برنامه های ویرایش عکس اندروید

    2. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز .
      برنامه ویرایشگر عکس

  15. مهنا می گوید

    این روش ها جواب نمیدن

    1. چیکاو می گوید

      سلام مهنا عزیز
      شما از کدوم روش ها استفاده کردین و به نتیجه نرسیدین ؟

  16. فریده می گوید

    ببخشید من میخوام پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا و خوب دانلود کنم اگر روشی سراغ دارید بهم بگید. ❤️

    1. چیکاو می گوید
  17. جوکر می گوید

    Save-o-gram ???

  18. جزایری می گوید

    برای دانلود فیلم از یوتیوب هم میتونم از این روش های استفاده کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  19. قدرتی می گوید

    داداش خیلی عالی بود دمت گرم. فقط آموزش دانلود پروفایل هم بهش اضاف کنید ? حالا اگر پروفایل کسی رو دان کنم نوتیفیکیشنی چیزی واسش نمیره ک؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش بهترین روش های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای شما مفید بوده است خوشحالیم .
      تمام تکنیک های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا را در مقاله زیر برای شما توضیح دادیم .
      راهنمای کامل دانلود پروفایل اینستاگرام
      در خصوص سوال آخرتون هم باید بهتون بگم که خیر دوست عزیز با دانلود پروفایل اینستاگرام برای اون شخص نوتیفیکیشن ارسال نمیشه .

  20. kazemi می گوید

    سلام خیلی متشکرم از توضیحات و مقاله مفیدتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  21. افشار می گوید

    سلام ممنونم از مقاله خوبتون لطفا برنامه ای برای دانلود فیلم از یوتیوب بهم معرفی کنید. اخه بات های تلگرام دیگه جواب نمیدن. مرسی از سایت مفیدتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .
      13 روش دانلود فیلم از یوتیوب برای گوشی اندروید و کامپیوتر

  22. علی می گوید

    سلام ممنونم از مقاله خوبتون. برای دانلود پروفایل اینستاگرام کسی که پیجش قفله باید چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .
      آموزش کامل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

  23. محمدمهدی می گوید

    بات های تلگرام که برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و یوتیوب هستن دیگه کارایی ندارن متاسفانه. ممنومم از برنامه هایی که معرفی کردین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متشکرم دوست عزیز . موفق و پیروز باشید .

  24. گلی می گوید

    سلام لطفا نرم افزار ویرایش فیلم بگید. خیلی ضروریه. نرم افزار حرفه ویرایش فیلم بگید. آخه میخوام فیلم هایی که اینستا دانلود میکنم رو کراپ کنم و استوریش کنم. متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ما داخل مقاله ای که لینکش رو واستون قرار میدهم بهترین برنامه های ویرایش فیلم رو معرفی کردیم . سربزنید .
      https://chikav.ir/1399/08/18/types-of-movie-editing-software/

  25. زرین کوب می گوید

    سلام
    ممنونم از مقاله خوبتون
    لطفا چند تا برنامه بگین تا باهاش عکس و فیلم هایی که از اینستاگرام دانلود کردم رو ویرایش کنم.
    همچنین اگر ممکنه آموزش دانلود ویدئو از یوتیوب با کامپیوتر رو هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .
      برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/08/18/types-of-movie-editing-software/
      همچنین برای آموزش دانلود ویدئو از یوتیوب به مقاله یر سر بزنید .
      https://chikav.ir/1399/06/13/download-from-youtube/

  26. حمید می گوید

    بسیار عالی. لطفا آموزش دانلود فیلم از یوتیوب هم بگید. باتشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش دانلود عکس و فیلم استوری اینستاگرام برای شما مفید بوده است خوشحالیم .
      برای اموزش دانلود ویدئو از یوتیوب به لینکک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/06/13/download-from-youtube/

  27. Sepand می گوید

    دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام تنها با استفاده از کد منبع بهترین، سریع ترین و راحت ترین روش برای دانلود غکس و فیلم از اینستاگرام هست. من امتحان کردم عالی بود. دستتون درد نکنه
    لطفا بگید چجوری عکس پروفایل اینستاگرام دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از راهنماییتون متشکرم دوست عزیز .
      ترفند های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

  28. کرامت می گوید

    سلام لطفا یک اپلیکیشن بگین برای دانلود فیلم از اینستاگرام و تیک تاک

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      پیشنهاد من به شما اپلیکیشن DownloadGram می باشد .

  29. Amine می گوید

    سلام. لطفا بگین فیلم هایی که از اینستاگرام دانلود کردم رو چجوری ویرایش کنم؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای ویرایش فیلم های خود به لینک زیر سر بزنید . موفق باشید .
      نرم افزار ویرایش فیلم

  30. صدیقه غلامی می گوید

    سلام من از DownloadGram استفاده کردم عالی بود. سپاس از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  31. نگین می گوید

    سلام روش های دانلود فیلم از یوتیوب هم بگین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نگین عزیز، ما 13 روش دانلود فیلم از یوتیوب رو برای شما جمع آوری کردیم که شما با مراجعه به لینک زیر بهش دسترسی پیدا می کنید .
      https://chikav.ir/1399/06/13/download-from-youtube/

  32. زرزری می گوید

    سلام یک اپلیکیشن رایگان برای دانلود لایو اینستاگرام بگید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از ایزار story saver برای دانلود استوری و لایو اینستاگرام استفاده کنید .

  33. علیرضا می گوید

    سلام چرا سایت اینستاگرام برای من باز نمیشه فقط یه صفحه مشکی نمایش میده

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز بخاطر مسئله فیلترینگ هست . برای ورود به سایت اینستاگرام از وی پی ان استفاده کنید .

  34. مهران می گوید

    کارت بیسته چیکاو ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  35. حجت می گوید

    خیلی از عکس و فیلم هایی که داخل اینستاگرام هستن و خیلی معروف شدن و اسم خاصی دارن رو میشه داخل گوگل هم پیدا کرد.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله این هم راه حلی هست که برای ویدئو های معروف و بخصوص ایرانی میشه ازش استفاده کرد .

  36. ماری می گوید

    سلام. لطفا آموزش دانلود ویدئو از یوتیوب رو هم بگذارید. متشکرم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش دانلود فیلم از یوتیوب با 13 روش کاربردی به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/06/13/download-from-youtube/

  37. رزیتا می گوید

    سلام. منک راضی بودم گ به راحتی تونستم با کامپیوتر پست های دلخوام رو دانلود کنم. متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  38. sera می گوید

    سلام. ایا امکانش هست که اینستاگرام روی کامپیوتر نصب کنم و برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و همچنین انتشار پست از کامپیوتر استفاده کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز امکان نصب اینستاگرام روی کامپیوتر وجود داره . همچنین شما می تونید با کامپیوتر پست و استوری اینستاگرام منتشر کنید . تمام نکات لازم داخل مقاله ای که لینکش رو واستون قرار دادم نوشته شده .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  39. احسان می گوید

    کاش سایت های بیشتری معرفی میکردین من از این سایته Downloadgram استفاده میکنم بعضی وقتا کار نمیکنه

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام احسان عزیز
      سایت های زیادی هستند که می توانید از آن ها برای دانلود عکس و فیلم از اینستا استفاده کنید. ما سعی میکنم در ادامه مقاله را کاملتر کنیم و سایت های بیشتری را معرفی کنیم. شما می توانید از افزونه دانلودمنیجر برا دانلود استفاده کنید.